Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много веселоВсичко е калкулирано в сметките ни за ток.
Останалото са просто дребнави заяждания, незаслужаващи отговор.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дрън-дрън, ярина. Нямаш факти, „енергетико”.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.
- 1 like
Коментар
-
Безименен,
Да напомним ли, че -напр.за Wallmart, Мъск се явява конкурент на китайците, които, чрез същата хиперверига, заляха щатите с китайски продукти? Има мнозина, желаещи да заемат неговото място.
Last edited by Pyramid; 03.11.2019, 18:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеЧудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца
Коментар
-
Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца
Коментар
-
Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение
Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ.Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра
Нужната енергия за "бъдеще над земята" е на порядъци повече от общо управляваната в момента.
Коментар
-
Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение
Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.
Прекалено сложно е да се разбере, че аз не съм интересен в спора.
Да предположим, че си прав в твърденията си. Цитат от мои "твърдения" няма да искам. Надявам се ти, самият да си минал на дълги позиции в точният момент... Кой тип анализ приложи, за да си така уверен в дъното?
И да си поставиш ПРИЕМЛИВ АВАТАР!
.................................................. ......................................
Надявам се, горните ти твърдения - за шортването на Тесла - да са споходили Джеф Безос, Amazon и Walmart и акционерите на Walmart? Ама - да бе, толкова е елементарно! Как така не сме се досетили? Горят покриви и стоки в маркетИТЕ - шортването на акции е причината за това!!! СмЕх!
Едва ли ТЕ /Джеф Безос, Amazon и Walmart/ имат проблемите, които - бълнувайки - ми преписваш!
За ТЯХ гроздето НЕ Е кисело. ТЕ могат да разкостят не един Мъск!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ.Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
Last edited by angelmr; 03.11.2019, 09:49.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнениеБезомен? А, безимен?
- Кисело е гроздето, нали?
Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.
- 1 like
Коментар
Коментар