IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Да, сигурно. И колите му и тях ги няма, освен на снимка...
    Ми ти що не си купиш като има айде купи си щото ми приличаш на измамник дето крие друг измамник

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много весело
      Питате кой плаща загубите? Ами ние потребителите, кой друг. Всичко е калкулирано в сметките ни за ток.
      Останалото са просто дребнави заяждания, незаслужаващи отговор.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Дрън-дрън, ярина. Нямаш факти, „енергетико”.
        Измамник то и топла вода има у Козлодуй колкото искаш ама още не си я закарал в София

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

          Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
          Да, сигурно. И колите му и тях ги няма, освен на снимка...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

            Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
            Дрън-дрън, ярина. Нямаш факти, „енергетико”.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.
              Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи

              Коментар


              • Безименен,

                Да напомним ли, че -напр.за Wallmart, Мъск се явява конкурент на китайците, които, чрез същата хиперверига, заляха щатите с китайски продукти? Има мнозина, желаещи да заемат неговото място.
                Last edited by Pyramid; 03.11.2019, 18:57.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                  Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца
                  Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.

                  Коментар


                  • Някои по-стари модели iPhone ще спрат да работят в неделя без ъпдейт на софтуера

                    Когато съм гледал клипчета за електричките всички казват че поне веднъж на 2 седмици идва ъпдейт на софтуера. Смятате ли че е възможно да спрат в даден момент без последният ъпдейт някой по стари модели

                    Коментар


                    • Чудя се кой е разрешил на тоя некадърник и измамник Илон Мъска да използва името на един гении какъвто безспорно е Никола Тесла и на когото човечеството дължи съвременният си начин на живот.Защо тоя измамник си позволява подобна гавра с паметта на великия изобретател да си кръщава смешната каруца така.Най подходящтот име за тая кола е бричка таратайка каруца

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

                        Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
                        А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
                        Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много весело

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                          Е аз съм инженер а не празнодумец дървен философ и фантазьор.Казах ти вече.Бъдещето е електрическо ама не с батерии.Ще дойде откритие в една или няколко науки и ще преодолеем зависимостта от горивата.Според мен бъдщето е над земята.Новите коли на хората няма да се движат по земята а над нея примерно на 10 метра
                          Смесено ще е бъдещето, за въздуха няма да го доживеем до такъв мащаб.
                          Нужната енергия за "бъдеще над земята" е на порядъци повече от общо управляваната в момента.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

                            Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
                            Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.


                            Прекалено сложно е да се разбере, че аз не съм интересен в спора.

                            Да предположим, че си прав в твърденията си. Цитат от мои "твърдения" няма да искам. Надявам се ти, самият да си минал на дълги позиции в точният момент... Кой тип анализ приложи, за да си така уверен в дъното?

                            И да си поставиш ПРИЕМЛИВ АВАТАР!

                            .................................................. ......................................

                            Надявам се, горните ти твърдения - за шортването на Тесла - да са споходили Джеф Безос, Amazon и Walmart и акционерите на Walmart? Ама - да бе, толкова е елементарно! Как така не сме се досетили? Горят покриви и стоки в маркетИТЕ - шортването на акции е причината за това!!! СмЕх!

                            Едва ли ТЕ /Джеф Безос, Amazon и Walmart/ имат проблемите, които - бълнувайки - ми преписваш!

                            За ТЯХ гроздето НЕ Е кисело. ТЕ могат да разкостят не един Мъск!


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Въпросът със замърсяването определено е ясен само на теб и на никой друг. Обяни къде ще отиде замърсяването от теца който е направил ток за да си заредиш електричката? Доколкото си спомням все обясняваше че си щял да я зареждаш от слънцето и вятъра- ами че то няма толкова произведен ток от двата източника колккото електрички има. Май пак дърво , а?
                              Тъжната истина е, че когато опре до енергетика, зелените изпадат в когнитивен дисонанс и отказват да осъзнаят, че електромобилите прекрасно вървят с АЕЦ, като двете технологии взаимно компенсират някои от недостатъците си.
                              А по въпроса за това от къде ще дойде електроенергията, отговорът е от оптимизиране в производственият цикъл на електроцентралите. В България например в момента има инсталирани 12 000 мегавата производствени мощности. Пиковата консумация обаче е 8000 през деня и спада едва до 2700 през нощта, когато повечето мощности работят на празен ход (котлите на електроцентралите пак се държат топли, така че пак се изгаря гориво в тях). Така че в крайна сметка увеличаване броят на електромобилите би намалил специфичните въглеродни емисии на киловатчас отделяни от ТЕЦ и би отворилмясто за още мощности от АЕЦ, които пък драстично да редуцират въглеродните емисии от енергетиката. Опитайте си да си представите колко електромобила могат да се заредят с разликата междо 2700 и 8000 мегавата в продължение на 8 часа. Естествено въпросната оптимизация не засяга особено много перките и въобще не засяга фотоволтаиците, последните по начало само покриват консумация в пиковите моменти по обяд. Така че електричеството за електромобилите се произвежда преобладаващо от ТЕЦ и АЕЦ. Като един бъдещ процес на отпадане на ТЕЦ може да е само за сметка на строежа на нови АЕЦ. Фотоволтаиците и перките имат маргинална роля при производството на енергия изплзвана за зареждане на електромобили (почти ексклузивно зареждани през нощта от мрежата).
                              Last edited by angelmr; 03.11.2019, 09:49.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Tutankhamon Разгледай мнение
                                Безомен? А, безимен?
                                - Кисело е гроздето, нали?
                                Една лична спекулация по въпроса за мотивацията:
                                Предполагам е реакция от сериозна загуба от шортване на Тесла. През юни обясняваше как Тесла колабирали и шели да паднат до 5-10 долара. И вместо да мине на дълга позиция към 200 долара и да направи 70-80% печалба до сега, е продължил да шортва и е загубил доста пари.

                                Коментар

                                Working...
                                X