IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Мисля че с микромодула ще се случи както обикновено.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Матеев, и в най популярните оловни стартерни батерии в момента клетките не са много добре изолирани по електролит, не се заяждам въобще а информативно го казвам. Това нещо го знам от човек, който ползва кутиите за друга цел и поначало разчиташе на добра изолация, после обаче се оказа че такава поначало няма. Правят си акумулотори в такива кутии и проблеми няма, залепянето на капака е такова че при тази конструкция много е трудно да се залепи така че клетките съвсем да не обущуват по електролит.
      Между другото и Бъфет и Бил Гейтс са се изказвали че бъдещето е комунистическо, защото технологиите се развиват и машините произвеждат толкова много, та няма смисъл да има хора които да се лишават от някакви основни материални блага. Та и те са комунисти се оказва, а са милиардери и визионери. Добре няма да е комунизъм, машините ще произвеждат някакви чупливи неща, ще се трупат планини от отпадъци и така се осигурява пазар и потребление. Вярваш ли че пък тази глупост може да продължи и трябва да се поддържа, не е ли по добре да се правят нещата нормално и според възможностите на технологиите, пък да се дават на повече хора да ги ползват.
      Last edited by supertrader; 29.04.2021, 19:54.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Значи, връщаме се към основите на електротехниката: Зз да протича ток между две точки, освен проводимост, между тях, трябва да има И ПОТЕНЦИАЛНА РАЗЛИКА.
        Това означава -неслучайно, поне десет пъти, питах онзи консул - че, като осигурим отсъствие на потенциална разлика, ток няма ВЪПРЕКИ проводимостта, КОЛКОТО И ВИСОКА, ДА Е ТЯ.
        Е, горното, се осъществява много лесно на ниво електроди и тяхната подредба, (нулиране на потенциалната разлика, заедно с намаляването на тази проводимост, ЕДНОВРЕМЕННО) което, вашият скромен слуга, е изяснил и което, дава на общия електролит безпроблемно техническо приложение.(Друг въпрос, дали в конкретния електромобил, ТОВА се или не се използва.) Ето кое, неосъзнал, Кокорко сама се опитва да отрича но, спира до обидите и "квалификациите", без да има квалификацията за това. Съответно, избягва непосредствена проверка щото, при нея, всичко лъсва и - ЧАО, РЕПУТАЦИЯ! Като го предизвиках, а той -вместо да ревизира понятията си и са си разшири мирогледа или да се опълчи в дуела, се скри, С ФАКТА НА ПОВЕДЕНИЕТО МУ доказах, какво е ФАКТИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ ПОД ШАПКАТА МУ и фактическото разминаване между понятието "компетентност" и количеството натрупани терабайти сведения.
        И така, микромодулните батерии при електромобилите, имат място и бъдеще, без значение, какво твърди "опозицията" им.
        Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 17:12.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали
          v-tin - изостанал си с модата в БГ. За Герберастите не важат НИКАКВИ ЗАКОНИ
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Матеев какво общо имат политическите пристрастия на даден човек с неговата подготовка по даден предмет- не ви следя дискусията с пирамидата, но това че той е комунист не означава че при комунизма се отменя физичните закони нали

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bvg Разгледай мнение

              Ами прични има много една която се сещам е саморазряда, първа и дванайста плоча са свързани с тънък "проводник" от електролит. За да няма саморазряд потенциала във електролита трябва да е равен на потенциала в плочите. Между първа и дванайста е 12V а потенциала на електролита през този въбражаем проводник ще е 2V. При заряд ще имаме същия проблем, средните клетки, ще се зареждат по-бързо.
              Абе той и Матеев ТОВА твърди. И ГО ТВЪРДИ УБЕДЕНО. И МИ Е ЯСНО, какво казва. Ала, има значение КОНСТРУКЦИЯТА. Съобразяваш се с простичките закони и - воалА, "неминуемата утечка" изчезва въпреки останалия път за електролит и газове. Аз защо го питам този "експерт" за съединените точки с висок потенциал и тока между тях, според теб? Така, НА ДЕЛО, показвам, колко пълно "знае и разбира" Матеев това, с което, има работа. Отговорът е тежък и страшен: НЕДОСТАТЪЧНО за фукарията, която носи.
              Ако беше толкова убеден обаче, че е прав, едва ли би пропуснал страхотната възможност публично, да ме унижи за че и пари да ми вземе. Аз сам го предложих, и значи, съм готов за предизвикателството. Показвам му и остават доказателствата за жизнена концепция на микромодулните батерии.

              Истината е тази: МАТЕЕВ МНОГОКРАТНО ЛЪЖЕ, ПУБЛИЧНО И В ПИСМЕНА ФОРМА. А СЕГА, СЕ ОШАШАВИ, ЩОТО ЕДНО Е ДА ГОВОРИШ И ДРУГО, ДА ЗАСТАНЕШ ПРЕД ВСИЧКИ, С ФИЗИЧЕСКИ МОДЕЛ.
              Last edited by Pyramid; 29.04.2021, 16:56.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                Регистър БУЛСТАТ
                ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ"

                Код по БУЛСТАТ: 121052663
                Фирма, правна форма: ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ "СЪЮЗ НА КОМУНИСТИТЕ В БЪЛГАРИЯ" Политическа организация, юридическо лице, неправителствена организация, POLITICHESKA PARTIYA "SAYUZ NA KOMUNISTITE V BALGARIYA" POLITICHESKA ORGANIZATSIYA
                Фирмено дело: 13675/1995
                Решение: решение 0 от 1995 на Софийски градски съд, Регистър 10, Партида: 153, Том: 4, Стр: 68, на основание: Закон за политическите партии (ЗПП)
                Документ на последно вписване: решение от 24.07.2013, промяна на обстоятелства
                Адрес на седалище: Област София (столица), общ. Столична, с. Волуяк, п.код 1346, ул. ДРУЖБА № 43
                Тел.: сл. 02/9985238
                Статус: развиващ дейност

                Управители:
                Списък от 41 човека, сред които се мъдри и:
                ТОДОР ВЛАДИМИРОВ НЕСТОРОВ, БЪЛГАРИЯ (BGR) , ЕГН: ХХХХХХХХХХ, член на колективен орган на управление, длъжност: член

                Допълнителна информация:
                Вид колективен орган - Политически съвет
                Вид колективен орган - Централен съвет
                Източници на финансиране - приходи от членски вноски 100%
                Основен източник на финансиране - Приходи на неправителствени организации
                Състояние - развиващ дейност
                Форма на собственост - частна 100%
                Форма на счетоводно записване - едностранно счетоводство
                Институционален сектор - СЕКТОР НЕТЪРГОВСКИ ОРГАНИЗАЦИИ, ОБСЛУЖВАЩИ ДОМAКИНСТВАТА
                Национална отраслова класификация НКИД 2003 - 9132, Дейности на политически организации

                Данни от Националния осигурителен институт:
                Тука има таблица с броя на социално и броя на здравно осигурените хора, месец по месец до месец Юни 2019 г. Средно от името на партията през годините са се осигурявали 2 или 3 човека, като в последната година е бил само 1 човек.

                ПП: ЕГН-то аз го изтрих, но в действителност се мъдри в регистъра и може да го види всеки, който пожелае.
                Иначе партията си е активна, функционира, и управителният съвет си е такъв, какъвто е вписан, в това число и с наш Тодор в него.
                Дааа, комунист с 12лв. капитал, това обяснява всичко около неговата особа

                Коментар



                • Кoмпaниятa щe бъдe нaкaзaнa зaрaди нeпрaвилнo рeциклирaнe нa бaтeрии Публикувaнa: 29 Aприл, 2021


                  Прoблeмитe зa Tеslа в Гeрмaния прoдължaвaт дa бъдaт вce пoвeчe и кoмпaниятa e нa път дa пoлучи дocтa coлeнa глoбa oт мecтнитe влacти, cлeд кaтo oт Tеslа нe рeциклирaт бaтeриитe пo укaзaния oт Фeдeрaлнaтa aгeнция пo oкoлнa cрeдa нaчин. Пoрaди тaзи причинa aмeрикaнcкaтa кoмпaния e зaплaшeнa oт глoбa в рaзмeр нa 14.5 милиoнa дoлaрa. Oчaквaнo oт Tеslа нe ca cъглacни c рeшeниeтo и тo щe бъдe oбжaлвaнo, кoeтo eвeнтуaлнo мoжe дa дoвeдe дo пo-ниcкa глoбa зa aмeрикaнcкия прoизвoдитeл. Припoмнямe, чe тoвa нe e eдинcтвeния прoблeм нa мaркaтa в Гeрмaния, cлeд кaтo фaбрикaтa в Бeрлин нa прaктикa e гoтoвa, нo вce oщe нe e oтвoрилa врaти пoрaди рaзлични нecъoтвeтcтвия cъc зaкoнитe в Гeрмaния, пocлeдният oт кoйтo oткри прoблeм в тръбитe, кoитo ca изпoлзвaни зa кaнaлизaциятa. Тe нe ca пoдхoдящи зa oтпaдъчнитe вoди нa зaвoдa и пocтaвят в oпacнocт питeйнaтa вoдa в близocт дo зaвoдa.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Не виждам причина за ТОВА.
                    Ами прични има много една която се сещам е саморазряда, първа и дванайста плоча са свързани с тънък "проводник" от електролит. За да няма саморазряд потенциала във електролита трябва да е равен на потенциала в плочите. Между първа и дванайста е 12V а потенциала на електролита през този въбражаем проводник ще е 2V. При заряд ще имаме същия проблем, средните клетки, ще се зареждат по-бързо.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Ето, видя се, че не разбираш. Бог да ти е на помощ, синко.
                      Що на мен? Аз не правя микромодул, ти правиш.
                      А отсега да ти кажа знам какъв ще е резултата.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Ти си ...
                        Леле-леле, "товариш с два различни тока", ама кое, магарето ли каручката ли?
                        А това черното, напрао кърти мифки.
                        Ха-ха-хаааа!

                        Ето, видя се, че не разбираш. Бог да ти е на помощ, синко.
                        Last edited by RUBLA; 29.04.2021, 09:19.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Първият въпрос, ако ще измерваш нещо, е С КАКВА ТОЧНОСТ искаш да узнаеш отговора. Всичко друго, произтича от това. В зависимост от очаквания обхват на това съпротивление, има различни схеми и методи но, този е психар и е в режим на ебавка, затуй е безсмислено, да му обясняваш каквото и да е. Обаче, каквото и измерване да правиш, понеже батерията, строго погледнато, е нелинеен елемент, все ще е косвено измерване. Знаейки приблизително едн, товариш с два различни тока, измерваш спада на напрежение върху клемите на батерията и в двата случая, и получаваш, с прилична точност, динамичното съпротивление Rd=(∆U/∆i) и, колкото по-бързо измериш (след установяване на тока), толкова си по-близо до истината ЗА КОНКРЕТНИЯ ДИАПАЗОН на едн.
                          Другояче казано, трябва да използваш закона на Ом за цялата верига.
                          Все тая, прочее, Импотецият все неразбрал.
                          Ти си ...
                          Леле-леле, "товариш с два различни тока", ама кое, магарето ли каручката ли?
                          А това черното, напрао кърти мифки.
                          Ха-ха-хаааа!

                          Last edited by RUBLA; 29.04.2021, 09:19. Причина: Спазвайте добрия тон!
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Няма да коментирам...
                            Е, то кво да коментираш, че не е сигурен в последното ли?)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, вътрешното съпротивление на батерия се измерва лесно теоретично. Мери се съпротивлението на товара преди и след като се свърже с батерията, източника на електродвижещо напрежение. Когато свържеш успоредно две съпротивления, общото съпротивление е равно на половината от сбора на съпротивленията. Знаейки едното съпротивление и това което получаваш като се свържат намираш лесно неизвестното вътрешно съпротивление на батерията. Само че това е теоретично и от това знание не можеш да изведеш логически какво се случва с вътрешното съпротивление , защото винаги протича процес на загуба на енергия във вид на топлина..нас това ни интересува, а не мозъчните промивки в учебниците мисля за 8.ми клас..не съм сигурен в това последното.
                              Първият въпрос, ако ще измерваш нещо, е С КАКВА ТОЧНОСТ искаш да узнаеш отговора. Всичко друго, произтича от това. В зависимост от очаквания обхват на това съпротивление, има различни схеми и методи но, този е психар и е в режим на ебавка, затуй е безсмислено, да му обясняваш каквото и да е. Обаче, каквото и измерване да правиш, понеже батерията, строго погледнато, е нелинеен елемент, все ще е косвено измерване. Знаейки приблизително едн, товариш с два различни тока, измерваш спада на напрежение върху клемите на батерията и в двата случая, и получаваш, с прилична точност, динамичното съпротивление Rd=(∆U/∆i) и, колкото по-бързо измериш (след установяване на тока), толкова си по-близо до истината ЗА КОНКРЕТНИЯ ДИАПАЗОН на едн.
                              Другояче казано, трябва да използваш закона на Ом за цялата верига.
                              Все тая, прочее, Импотецият все неразбрал.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, вътрешното съпротивление на батерия се измерва лесно теоретично. Мери се съпротивлението на товара преди и след като се свърже с батерията, източника на електродвижещо напрежение. Когато свържеш успоредно две съпротивления, общото съпротивление е равно на половината от сбора на съпротивленията. Знаейки едното съпротивление и това което получаваш като се свържат намираш лесно неизвестното вътрешно съпротивление на батерията. Само че това е теоретично и от това знание не можеш да изведеш логически какво се случва с вътрешното съпротивление , защото винаги протича процес на загуба на енергия във вид на топлина..нас това ни интересува, а не мозъчните промивки в учебниците мисля за 8.ми клас..не съм сигурен в това последното.
                                Няма да коментирам...
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X