IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Това, което твърдиш, са врели-некипели. За много неща си лъгал досега, нищо ново не казваш. Токът се получава от многото, свързани в паралел батерии, а самите елементи, може и да са с малък капацитет но, благодарение на високата площ и много малката дължина на проводника, те дават съответно, по-висок ток. Което, е бонус. Т.е., Кокорко Епълски лъже, та се къса.
    Глупости на търкалета. Ако имаше нещо сериозно в "изобретението" ти, щеше да говориш с цифри. Но понеже не знаеш как да го сметнеш поради липса на компетенции, разтягаш локуми като дърта врачка. Цялата ти концепция води само до по-висока цена и по-лоши параметри, плод на прекалената сложност, която дори и не можеш да я осъзнаеш. Причината - не можеш и не знаеш как се смятат бабините ти деветини.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      A ti наистина ли вярваш че няма сгрешени части- само за пример- търся нов абсорбатор и попадам на някакъв бош- съответно ми правят впечатление негативните коментари- няколко коментара общо взето едни и същи- китайски боклук, тънка ламарина, прекалено шумен- различни потребители, на различни езици. Как смяташ- дали не са видели коментарите, дали не са се досетили какво ще бъде изделието, дали не им е ясно че има проблем- разбира се че всичко знаят, но продължават да произвеждат даденото изделие
      Вальо, Вальо... Всичко знаят прекрасно. И Матеев знае, и той. Ама лъже. Защо?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение

        Хахаха, ти верваш ли си
        A ti наистина ли вярваш че няма сгрешени части- само за пример- търся нов абсорбатор и попадам на някакъв бош- съответно ми правят впечатление негативните коментари- няколко коментара общо взето едни и същи- китайски боклук, тънка ламарина, прекалено шумен- различни потребители, на различни езици. Как смяташ- дали не са видели коментарите, дали не са се досетили какво ще бъде изделието, дали не им е ясно че има проблем- разбира се че всичко знаят, но продължават да произвеждат даденото изделие

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Нищо не пречи и на хиляди инженери с милиардни бюджети, да конструират грешно. Мога да покажа достатъчно технически недоразумения и реномираните фирми, които ги произвеждат.
          Хахаха, ти верваш ли си
          Last edited by X_Y; 21.04.2021, 16:20.

          Коментар


          • Прочее, ако 50-80 kWh батерия, с 200-400V е малка...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Mateev, orbrist е фирмата която преработва електрички по този начин, бях пуснал линк, продават се и ускорението и другите параметри не ги пазят в тайна. Не ускорява като Москвич 8-мак според това което са посочили, като 8-мак ускорява на дядо поп дачията пружина.
              Между другото батериите с дупки ако стане авария не се палят а го карат на замръзване. Знам че ще кажеш че това нещо хилядите инженери вече са го измислили и него.
              Нищо не пречи и на хиляди инженери с милиардни бюджети, да конструират грешно. Мога да покажа достатъчно технически недоразумения и реномираните фирми, които ги произвеждат.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                Освен всичко друго малка батерия означава и малък ток, а от там и малка мощност. Ако се премине на този вариант, забравете за светкавичните ускорения на ел. колите и си припомнете как ускоряваше един Москвич или един Трабант.
                Казано и доказано: лъжеш.
                Last edited by X_Y; 21.04.2021, 15:57.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                  Това не е вярно !!!
                  Това, което твърдиш, са врели-некипели. За много неща си лъгал досега, нищо ново не казваш. Токът се получава от многото, свързани в паралел батерии, а самите елементи, може и да са с малък капацитет но, благодарение на високата площ и много малката дължина на проводника, те дават съответно, по-висок ток. Което, е бонус. Т.е., Кокорко Епълски лъже, та се къса.

                  Коментар


                  • Mateev, orbrist е фирмата която преработва електрички по този начин, бях пуснал линк, продават се и ускорението и другите параметри не ги пазят в тайна. Не ускорява като Москвич 8-мак според това което са посочили, като 8-мак ускорява на дядо поп дачията пружина.
                    Между другото батериите с дупки ако стане авария не се палят а го карат на замръзване. Знам че ще кажеш че това нещо хилядите инженери вече са го измислили и него.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                      Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
                      Освен всичко друго малка батерия означава и малък ток, а от там и малка мощност. Ако се премине на този вариант, забравете за светкавичните ускорения на ел. колите и си припомнете как ускоряваше един Москвич или един Трабант.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.
                        Това не е вярно !!!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

                          Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
                          Да речем така, твърде сериозно.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
                            Двигатели всякакви, само да искаш. Аз допускам бордова бръмчилка ЕДИНСТВЕНО, за аварийно измъкване отнякъде, където няма ток, с празна батерия. Всичко останало, е от Лукавия.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
                              Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                                Малък двигател и малка батерия?

                                Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
                                Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
                                А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

                                Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
                                За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X