IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Бях ли споменавал, че очаквам с масовото навлизане на електричките, поради натаснало търсене на ел.енергия, да ѝ се повиши цената, което, да свие ценовото предимство на,същите електрички (по най-главния консуматив, енергият)?
    - Е, сега го казвам.

    Коментар


    • Проучване на Bloomberg за мнението на собствениците на Тесла модел 3:

      “A nearly unanimous 99.6% of respondents said the Model 3 is a pleasure to drive, the kind of consensus rarely reached by any consumer product”

      “The car feels like the future, I can never go back”



      Click image for larger version

Name:	Tesla 2.jpg
Views:	1
Size:	69.8 КБ
ID:	3515768

      Click image for larger version

Name:	Tesla 1.jpg
Views:	1
Size:	73.7 КБ
ID:	3515769





      Коментар


      • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

        И защо си мислите, че не съм го правил и че има каквито и да било противоречия между написаното от мен и данните от официалните източници?
        Както написах по-рано, типично по тролски се опитвате, посредством дребнави заяждания, да отклоните темата от основните изказани твърдения, към несъществени подробности. Примерно заяждане към това в колко точно часа (с точност до 30 минути може би) са пиковете на потребление, което няма абсолютно нищо общо с факта, че има 3-4 кратна разлика в консумацията на електроенергия през пиковите часове и през ноща (когато по презумпция се зареждат електромобилите), което всъщност е и изказаната от мен основна теза.
        Не се заяждам с теб.Ти може и да си гледал товарите в сайта на ЕСО ама нищо не си разбрал.Аз не знам кога се зареждат електрическите таратайки защото не познавам сериозен човек да си е купил подобно недоразумение а и товарите нощем не показват масовост на това явление.ЕЕС е сложно нещо и управлението на режимите и също е сложно нещо.Ние сме членове на ENTSO -e и работим в паралел с почти всички страни в континентална Европа което още повече усложнява нещата.Има достатъчно Европейски регламенти и изисквания към управлението на режимите на ЕЕС.Да разбирам че това не е енергиен форум че хората не са специалисти ама не може така да се пише че и после да се засягаме.Електроенергетиката не е сериозно нещо а много сериозно нещо.Това с котлите искрено ме разсмива.Термичните блокове участвуват в първичното регулиране на честоттата и във вторичното регулиране на честотата и обменните мощности и получават пари за това.Ако имаме три термични блока с разполагаема мощност по 220 мегавата и минимална мощност 130 мегавата (мощност при която топлотехническите съоръжения работят устойчиво) които участвуват във вторичното регулиране на честотата и обменните мощности в зависимост от мощността с която работят се формира резерв по вторично регулиране.Ако предположим че и трите блока работят на 160 мегавата имаме 90 мегавата резерв надолу и 180 мегавата нагоре.Турбинните регулатори на тези блокове се управляват от централен регулатор.В този регулатор се задават заданията за определен период от време.При промяна на условията се променят заданията.Командите на този централен регулатор вървят по електропроводите по отика в мълниезащитните въжета или по канали във самите фазови проводници.Тези блокове работят в подвърховата част на товарите а не в основата на товаровия график.Ей така се държатг котлите топли.Разполагаема мощност е тази мощност която всеки блок е декларирал че може да поддържа определено време.Че ремонтите са направени и има запас от горива.Когато един блок е в ремонт или авария той е инсталирана мощност но не е разполагаема.Ако имаме един ВЕЦ чийто изравнител е празен и няма вода той е инсталирана мощност ама няма с каво да работи.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

          И защо си мислите, че не съм го правил и че има каквито и да било противоречия между написаното от мен и данните от официалните източници?
          Както написах по-рано, типично по тролски се опитвате, посредством дребнави заяждания, да отклоните темата от основните изказани твърдения, към несъществени подробности. Примерно заяждане към това в колко точно часа (с точност до 30 минути може би) са пиковете на потребление, което няма абсолютно нищо общо с факта, че има 3-4 кратна разлика в консумацията на електроенергия през пиковите часове и през ноща (когато по презумпция се зареждат електромобилите), което всъщност е и изказаната от мен основна теза.
          По принцип, нормално е да обичаш себе си, аз също страдам от този порок. Обаче, колегата толкова насериозно се е взел и така хвърчи оз облаците, че си позволява да обижда неоснователно. От години се знаем тук но, вече е станал непоносим. И му споделих, какво мисля за „професионалистите” като него. Не му се връзвай. Остарява, става демоде, губи почва под краката си, и ето, разлимно мислещите от него, е обявил виновни за всичко. Отеби го и не се товари.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

            Ма разбира се че са заяждания и не заслужават отговор.Щото такъв няма и ще е още по забавно.Чудя се как така на ангро се говори убедително без дори грам знание.Поне си отвори сайта на ЕСО и виж как се мени товара през деня та да научиш кога има сутрешен връх следобеден и вечерен...Това поне е елементарно за другото се изисква някаква минимална грамотност по електроенергетика.
            И защо си мислите, че не съм го правил и че има каквито и да било противоречия между написаното от мен и данните от официалните източници?
            Както написах по-рано, типично по тролски се опитвате, посредством дребнави заяждания, да отклоните темата от основните изказани твърдения, към несъществени подробности. Примерно заяждане към това в колко точно часа (с точност до 30 минути може би) са пиковете на потребление, което няма абсолютно нищо общо с факта, че има 3-4 кратна разлика в консумацията на електроенергия през пиковите часове и през ноща (когато по презумпция се зареждат електромобилите), което всъщност е и изказаната от мен основна теза.
            Last edited by angelmr; 03.11.2019, 20:35.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

              Ма разбира се че са заяждания и не заслужават отговор.Щото такъв няма и ще е още по забавно.Чудя се как така на ангро се говори убедително без дори грам знание.Поне си отвори сайта на ЕСО и виж как се мени товара през деня та да научиш кога има сутрешен връх следобеден и вечерен...Това поне е елементарно за другото се изисква някаква минимална грамотност по електроенергетика.
              Гледам, до минимална си стигнал. Браво.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                Измамник то и топла вода има у Козлодуй колкото искаш ама още не си я закарал в София
                Има точна дума за такива като теб но, за нея банят. Майната ти.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Измамник то и топла вода има у Козлодуй колкото искаш ама още не си я закарал в София
                  Ааа-ха-ха-ха-хаааа!




                  Чел ли си какъв фурор е напраил миналата година в Плевен?

                  Леле-леле!
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от angelmr Разгледай мнение

                    Питате кой плаща загубите? Ами ние потребителите, кой друг. Всичко е калкулирано в сметките ни за ток.
                    Останалото са просто дребнави заяждания, незаслужаващи отговор.
                    Ма разбира се че са заяждания и не заслужават отговор.Щото такъв няма и ще е още по забавно.Чудя се как така на ангро се говори убедително без дори грам знание.Поне си отвори сайта на ЕСО и виж как се мени товара през деня та да научиш кога има сутрешен връх следобеден и вечерен...Това поне е елементарно за другото се изисква някаква минимална грамотност по електроенергетика.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Да, сигурно. И колите му и тях ги няма, освен на снимка...
                      Ми ти що не си купиш като има айде купи си щото ми приличаш на измамник дето крие друг измамник

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                        Първо върхът на товара не е през деня нито по обяд има връх.Не знам колко са инсталираните мощности но знам колко са разполагаемите и те са под 8000 мегавата.Второ ще ми е интересно да науча кои мощности и как работят на празен ход и ако това технически е възможно кой плаща загубите?И трето как се държат котлите топли това ще да е някакво нововъведение дето не съм чувал досега за него.Иначе тука е весело даже много весело
                        Питате кой плаща загубите? Ами ние потребителите, кой друг. Всичко е калкулирано в сметките ни за ток.
                        Останалото са просто дребнави заяждания, незаслужаващи отговор.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Дрън-дрън, ярина. Нямаш факти, „енергетико”.
                          Измамник то и топла вода има у Козлодуй колкото искаш ама още не си я закарал в София

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
                            Да, сигурно. И колите му и тях ги няма, освен на снимка...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                              Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи
                              Дрън-дрън, ярина. Нямаш факти, „енергетико”.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Аз предлагам, да го дадете на съд, щом тъй. Той „некадърник”, ама милиардер, в щатите. Ти си „кадърен”, ама си форумен мрънкАтел тук. Един вид, по всички точки, „печелиш”. ХвалА на таквизи кадърници.
                                Милиардер ама на кредит.То измамниците по цял свят сте все едни и същи

                                Коментар

                                Working...
                                X