Можем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.
Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.
Кой/то/ е разбрал - ОК.
.................................................. ...................
В автомобилната индустрия обикновено се преминава през период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила.
/ако не го разбираме добре, нека поне направим ОПИТ да осмислим НЯКАК горното изречение!!!/
ТОЗИ период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила, спомага да бъде избегнат "адът", за който говори САМИЯТ Мъск!
Когато Мъск представи Model 3, той на шега каза, че фирмата ще попадне в "производствен ад".
От Тесла умишлено прескачат тази стъпка, за да забързат излизането на пазара на третата серия. Ако погледнете проблемите, за които някои клиенти на Tesla докладват, ще видите, че явно са пропуснали голяма част от необходимите изпитания.
Според някои почти 90% от Model 3 и Model X дават дефекти и изискват допълнителна работа по автомобилите. По-голямата част от тези поправки се случват чак в края на поточната линия - нещо, което звучи крайно нередно за запознатите в бранша.
А поне 5% от тези коли са имали нужда от сериозни поправки по тях. От Tesla отговарят, че следят внимателно производствения процес и обикновено става въпрос за проблеми, които се отстраняваЛИ за минути!!!
Истината е, че всяко връщане за поправка е трудоемко и скъпо за автомобилните производители.
Друг бивш служител допълва, че във фабриката на Tesla има два пъти повече служители, отколкото е необходимо като много от тях не са пряко ангажирани в производството. Въпреки огромния персонал амбициите на Мъск остават нереализирани.
.................................................. ...
Ако сме разбрали написаното - добре!
Поздрави!
Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.
Кой/то/ е разбрал - ОК.
.................................................. ...................
В автомобилната индустрия обикновено се преминава през период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила.
/ако не го разбираме добре, нека поне направим ОПИТ да осмислим НЯКАК горното изречение!!!/
ТОЗИ период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила, спомага да бъде избегнат "адът", за който говори САМИЯТ Мъск!
Когато Мъск представи Model 3, той на шега каза, че фирмата ще попадне в "производствен ад".
От Тесла умишлено прескачат тази стъпка, за да забързат излизането на пазара на третата серия. Ако погледнете проблемите, за които някои клиенти на Tesla докладват, ще видите, че явно са пропуснали голяма част от необходимите изпитания.
Според някои почти 90% от Model 3 и Model X дават дефекти и изискват допълнителна работа по автомобилите. По-голямата част от тези поправки се случват чак в края на поточната линия - нещо, което звучи крайно нередно за запознатите в бранша.
А поне 5% от тези коли са имали нужда от сериозни поправки по тях. От Tesla отговарят, че следят внимателно производствения процес и обикновено става въпрос за проблеми, които се отстраняваЛИ за минути!!!
Истината е, че всяко връщане за поправка е трудоемко и скъпо за автомобилните производители.
Друг бивш служител допълва, че във фабриката на Tesla има два пъти повече служители, отколкото е необходимо като много от тях не са пряко ангажирани в производството. Въпреки огромния персонал амбициите на Мъск остават нереализирани.
.................................................. ...
Ако сме разбрали написаното - добре!


Коментар