If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
Откъде ти идват тия бисери
Шумотевицата около Тайкан беше преди месеци. Всички с трепет очакваха да видят на какво са способни инжинерите от Порше след няколко години на разработки и тестове.
Всеки с афинитет към електричките се радва че на пазара се появяват все повече модели особено от топ брандове като Порше например.
Шокиращото е че няма производител, който да е изкарал конкурентен на тесла модел.
Ако вземем Тайкана на Порше - колата изглежда супер и със сигурност ще намери купувачи с дебели портфейли. Но когато се вгледаш в характеристиките излиза че купуваш кола за 160-220 хил долара, която няма показател по който да превъзхожда Тесла и на всичкото отгоре е с цена 100 хил долара макс. Пробега на порше е 200 мили, а на Тесла 370.
Ефекта от излизането на електрически модели от други брандове е че валидират електричките сред верните фенове на традиционните брандове. И като види народа че електричките се продават и от Порше, Мерцедес и Ауди, какво мислиш ще направи. Хайде да видим коя е най-добрата за цената си! Опаа, май Теслата била най-сгодна за парите които плащаш. Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.
Има за какво да се разсърди Мъск на световния лидер... Та и нервите си дори поизпуснал - точно в тая връзка... Той пък защо се сърди на конкуренцията? Тя е пътят към прогреса и светлото бъдеще! Даммм, времето НЕ работи за Мъск! ))
Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
Porsche се е справила с широко разпространените затруднения в автомобилния сектор, отчитайки рекордни доставки за миналата година. Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.
През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%.
„Оптимистично настроени сме, че можем да задържим търсенето високо и през 2020 г.“, коментира директорът по продажбите на Porsche Детлев вон Платен. Инерцията на продажбите се засилва от представянето на нови модели и от високите предварителни поръчки за Taycan.
С тазгодишното си представяне на електрическия седан Taycan, най-печелившата дивизия на най-големия световен автопроизводител Volkswagen влиза в нова ера. Posche става пряк конкурент на Tesla и нейния подобен електромобил Model S.
Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.
1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.
Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.
Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.
Мхммммм! Да!
Това е истината, която мислех да коментирам!
...........................................
Какво се оказва сега?
Еволюцията: каруца /на каруцаря/ - електричка - двигател с вътрешно горене - ДРУГИ топлинни двигатели!
Значииии...
НЯМА никакво светло бъдеще /в електричката/!
Хенри Форд е осъзнал това, преди повече от 120 години!
120 години по-късно: един "предприемач" /на когото "завиждам"! / - решил да направи "удар", използвайки НЕОСВЕДОМЕНОСТТА НА съвременника си... Успява да продава, разбира се!
...........................................
Да се върнем на фактите: кон - електричка - топлинен двигател /еволюция, майка!/
За това, че Мъск се опитва да забави еволюцията: браво на него! за сега го постига! ))
И това е не без помощта на продажни и некомпетентни правителства и "организации", които никого не изнудват...
...........................................
Защо Тръмп рязна субсидията?
Не го обичам тоя човек! Той пък - едва ли зане защо точно е направил това!
Прецака пазара в Америка! Разбера се, че ще си носи последствията!
................................................
Откъде ми дойде на ум да направя връзката С НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПАЗАР на електрички! Китайският!
1 200 000 електрички се пласират на него, като "стой, та гледай"!
Тук вече - наистина му завиждаМЕ на Мъск! Нооооо.....
Пак има "но"!
Щял да опита да продаде на китайците 1/6 от пласираните на пазара им електрички!
Пак му завиждам! Зная какво ще продаде на китайците! Нека опитам да позная! Модел 3 - "народен" - с батерия, която В НАЧАЛОТО /при покупката/ - осигурява 354 км. с едно зареждане... Епа - кВо искат повече китайчетата? За града - чудно автомобилче! Има и що-годе вид, а като се каже "Тесла" - е тВа е вРъОт! ))
Големи СПЕКУЛАЦИИ се правят с тая батерия! Не мислите ли?
В това е и смисълът на електричката, която "продава" Мъск! От едната страна едни, след съответното подаване на инфото /и пачките/ - говорят на милиони километри, които щели да се случат, но от друга - никой не казва, че "бюджетната" Тесла - прави 354 км. /в НАЧАЛОТО..., но след 1-2 година.../
.........................................
Не говорим за "разследванията" по САМОзапалванията и САМОускоряванията, с катастрофите... Тогава Мъск прави един "компромис" - като ъпдейтва софтуера и ОГРАНИЧАВА зареждането на 80 %... Така вияеЛ на самозапалването /ограничавал го - един вид/...
Да де, ама клиентите БИЛИ недоволни, защото това нямало нищо общо с НАЧАЛНИТЕ условия, с които облъчват купувачите на Теслите...
Айде, че пак стана много... ))
/на когото му е много - да не ме чете: има ограничителни условия за това!/ ))
Вероятно, защото първоначалният замисъл е свързан със създаване на състезателни прототипи, заради голямото ускорение и липсата на по-значими натоварвания.
До тук нещата изглеждат добре.
Проблемът възниква, когато почне сравнението на електричката с автомобила.
Хората /обикновено/ не си дават сметка за това, че големите ускорения НЕ могат да помогнат, за да преодоляваме съпротивления, нито пък - да противодействаме на климатичните промени - без за това да се изразходва голяма част от ресурса на батерията...
................................................
Сега ще ми кажеш: и какво от това? Който има излишни пари - да си ги харчи, където желае!
И ще си прав!
Идеята, може би е да покажем другата гледна точка за обикновения човек /облъчен от нереални измислени факти, както и от данни за цени, надхвърлящи 2-3 пъти реалните продажни на електричката - справка: китайските продажни цени/...
Кратичко...
Даммм, много му завиждам на тоя Мъск! Признавам с ръка на сърцето..., посипвам си главата с пепел... и т.н.!
Това, че му завиждам - е причината, за да изтъквам тук - различни факти!
Във фактите, които изтъквам ТУК - няма грам истина!
Да де, ама какво да правя сега с истинската ИСТИНА?
Ускорява ли електричката? Ускорява!
И какво от това?
Ако желая да усетя още по-големи ускорения - бих се кандидатирал за летец-изпитател... Защо не - за космонаФт! При Мъск, разбира се: праща ме на Марс и се отървава от мен...
До тук - добре, ама... Като се замисля какво СМЕ учили..., да де - не смея да съм сигурен кой-какво точно е учил, нито пък - кой как си е чоплил носа..., когато във физиката, механиката... ни говореха за връзката между: мощност, честота на въртене и въртящ момент...
Горната връзка - разбира се - на планетата, която обитаваме: планетата Земя...
И сега - остана да уточним: завиждайки на Мъск, нарочно ли му "подливам" вода, като казвам, че - нито ускорението, нито високата честота на въртене - помагат на въртящият момент!!!
Какво сега? Ние - какви сме точно: летци-изпитатели, или хора, които си вършим много работа с превозните средства, които използваме? Харесва ли ни това, батерията - която ни пробутват за "милион километра" - но не казват колко е цената на тази батерия..., нито пък казват - при какви условия е "експлоатирана" - при 20 градуса Целзий, или при МИНУС 20 градуса Целзий..., не казват - на прав и идеален участък от пътя е "изпитвана", или - на сериозно пресечена местност..., не казват нищо и за надморската височина...
Дори да кажат - това ще е по начинът, по който "не се правеЛО реклама", но се купува /"неподкупна" / медия, която каруцарят /ТУК/ - веднага ни цитира - с данни от "първа" инстанция...
Най-важното е: признавам, че ме гони голяма завист към Мъск... ))
И - разбира се - аз пък нищо не съм постигнал /признавам, за да спре оня - с тръбичката - да повтаря всеки ден едно и също... ))
Е, да - дори тръбичка не съм се сетил да "взаимствам", което аз тълкувам като "да открадна" от пазара..., а после да твърдя, че ми е останала САМО ЕДНА бройка - моята - но ще направя отстъпка, ако някой се интересува... и то - за едни никакви 300-400 лв..., дето се казва - на загуба ще му я дам, защото разбирам, че е в нужда... /голяма нужда!/
............................................
Отново повтарям: жестока завист ме гони към Мъск! )) /а дано да свършат празните приказки /ТУК/ - и да се концентрираме върху същността на нещата... ))
Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
[ATTACH=CONFIG]n3536373[/ATTACH]
Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.
1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.
Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.
Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.
Акциите на Tesla се покачиха с 10% след силни тримесечни резултати
Производителя на електромобили обяви приходи 7.4 млрд. долара и нетна печалба 105 млн. долара
Акциите на Tesla скочиха с 10%, след като компанията публикува финансовите си отчети за четвъртото тримесечие и годината. Приходите от 7.4 млрд. долара за последните три месеца са над прогнозираните 7 млрд. долара от анализаторите, но нетната печалба от 105 млн. долара е под очакванията. Годишните приходи на компанията са 24.5 млрд. долара, 14% увеличение в сравнение с предходната година. Компанията продължава да работи на минус, като загубите за 2019 г. са 862 млн. долара, с 11% по-малко в сравнение с предходната година.
Въпреки загубите книжата на компанията се покачиха с над 10% и достигнаха рекордна стойност, след като изпълнителният директор Илън Мъск сподели пред инвеститорите, че производството на Model 3 и Model Y се ускорява, като отбеляза, че производството на двата модела е достигнало 400 хил. коли на година, а целта е да достигне 500 хил. броя до средата на 2020 г., отбелязва Reuters.
Wedbush очаква, на фона на увеличената продукция търсенето на автомобили на компанията в Китай да се увеличи до 150 хил. броя на година, а производството да достигне 1 млн. автомобила на година през 2022 г., с две години по рано от предишната прогноза 2024 г. Предвид тези фактори Wedbush прогнозира цена от 900 долара на акция за Tesla.
От другата страна са JP Morgan и Wall Street Journal. Според JPM купуването на акции на Tesla на сегашните нива не е нищо повече от акт на вяра, че компанията ще продължи да расте. WSJ смята, че Tesla е надценена, като се имат предвид намаляващите продажби на автомобили с по-високи маржове на печалба (Model X и S), които в резултат понижават оперативната печалба на компанията с близо 13%, както и фактът, че Tesla е загубила 862 млн. долара през 2019 г. и никога не е отчела годишна печалба за почти две десетилетия съществуване.
Само не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
Защото някакви тъмни сили се опитват да ни лишат от любимия аромат на дизела. А пък други още по-тъмни - от свещеното ни право да изразяваме емоциите си и да се разтоварваме от напрежението шофирайки.
Коментар