Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеИ с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
Как се връзва това?
Но аз долу имах предвид товарни превози, които като маса преместени килограми са много повече от човешките килограми. Полухумористичният ми израз по-долу се оказа неудачен, подвеждащ.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
Това в България. Не съм сигурен дали в по-развитите европейски страни е така.
По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.
от тук до Лондон, Барселона, Рим, Атина е 50лв със самолет !?!?!?
И с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
Как се връзва това?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я дай данни за електрическия ВЛАК и защо колите и камионите го изместиха?
По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Урок по история:
Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
[ATTACH=CONFIG]n3536373[/ATTACH]Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн , няма такова нещо. Порови се в интернет, китайските ел. дори са по скъпи от тесла 3 ако са със същите параметри. Обяснявам си го с това
че компанията Тесла продава евтино и на загуба.
...не, че му дреме на Илън.Last edited by Pyramid; 02.02.2020, 08:51.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеСамо не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
Коментар
-
ED - повече са Дачия Сандеро, дали 2050 година те няма да са превзели пазара..смешна работа..става неудобно..извинявам се, исках само да си кажа мнението как ми изглежда тази работа с електромобилите от техническа гледна точка доколкото имам някакви познания.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Money Разгледай мнениеСамо не мога да разбера тези електрички защто будят такива силни емоции
Вероятно, защото първоначалният замисъл е свързан със създаване на състезателни прототипи, заради голямото ускорение и липсата на по-значими натоварвания.
До тук нещата изглеждат добре.
Проблемът възниква, когато почне сравнението на електричката с автомобила.
Хората /обикновено/ не си дават сметка за това, че големите ускорения НЕ могат да помогнат, за да преодоляваме съпротивления, нито пък - да противодействаме на климатичните промени - без за това да се изразходва голяма част от ресурса на батерията...
................................................
Сега ще ми кажеш: и какво от това? Който има излишни пари - да си ги харчи, където желае!
И ще си прав!
Идеята, може би е да покажем другата гледна точка за обикновения човек /облъчен от нереални измислени факти, както и от данни за цени, надхвърлящи 2-3 пъти реалните продажни на електричката - справка: китайските продажни цени/...
Кратичко...
Коментар
-
Малоумни са твоите постоянни сравнения с каруци и телефони...
Тук говорим за продажби на автомобили и електрички.
Долу имаш сравнение на продажбите на автомобилите и електричките за първото полугодие на 2019.
Кое не ти е ясно?
Видя ли продажбите на първите в списъка? Те са НАД 500 000 за полугодието!
Видя ли продажбите на Тесла? Тя е на 85 място в списъка с 5 ПЪТИ по-малко продажби!
.................................................. ..........
Ако сравняваш продажбите само на електрички - отново не си коректен.
Продажбите на електрички в Китай за ЕДНА година - са НАД 1 200 000! Над един милион и двеста хиляди!
От няколко години ТУК обещавате Тесла да направи 500 000. Не се получава! Американският пазар се понасити..., а и с тия произволни САМОускорувания на Теслите, САМОзапалвания и т.н... - кой знае дали изобщо..., но обещанията са големи: сега чакаме горната цифра от 500 000 да се изпълнеЛА за новата година...
За акцията - може постоянните обещания - да помагат: лековерници - бол, но другото не става с обещания... Така е - все повече народ ще губи вяра в "светлото" бъдеще и продажбите ще падат... Само загуби с тия преференции...))
.................................................. ...................
Погледна ли долу, че Коната е по продажби, преди Тесла?
Та, стига с тия тъпотии - постоянни сравнения с каруците...)) Баси, говедаря, който си ти!
))
Избягвай облъчването с поръчкови графики! Не ни помагаш по тоя начин!
Виж, ако надуеш кавала след каруците, за които говориш - може да събереш фенове... Идилия!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Относно продажбите. Не помня вече колко пъти се пробваш с малоумния аргумент, че ДНЕС продажбите на ДВГ са над 95%. Такива са били продажбите на каруци началото на 20 век и на GSMи през 2007ма. 10 години по-късно над 90% са на автомобили и СМАРТ телефони! ДА, все още можеш да си купиш нокиа с копчета.
Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
- 1 like
Коментар
Коментар