IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Само дето в БГ хич не е така. Че и в цяла Европа човешкия транспорт си е коли и самолети. Влака го няма.
    от тук до Лондон, Барселона, Рим, Атина е 50лв със самолет !?!?!?
    И с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
    Как се връзва това?
    Не говори глупости- миналата година имаше промоция на дойче бан за 20 или 30 евро до всяка точка на европа от всяка точка на германия. Познато семейство отидоха от колон до рим с тази промоция

    Коментар


    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
      И с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
      Как се връзва това?
      Да, прав си, и продължава да ме учудва ниската цена на евтините авиокомпании.

      Но аз долу имах предвид товарни превози, които като маса преместени килограми са много повече от човешките килограми. Полухумористичният ми израз по-долу се оказа неудачен, подвеждащ.

      Коментар


      • bota156, имаше някаква статия за гарите в Хонландия..да имат гари пък да нямат влакове може ли.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

          Това в България. Не съм сигурен дали в по-развитите европейски страни е така.
          По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.
          Само дето в БГ хич не е така. Че и в цяла Европа човешкия транспорт си е коли и самолети. Влака го няма.
          от тук до Лондон, Барселона, Рим, Атина е 50лв със самолет !?!?!?
          И с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
          Как се връзва това?
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            Я дай данни за електрическия ВЛАК и защо колите и камионите го изместиха?
            Това в България. Не съм сигурен дали в по-развитите европейски страни е така.
            По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.

            Коментар


            • bota156 изместили ли са го ? Сега пък някакво ново твърдение, а последно като пътувах с влак беше електрически.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Урок по история:

                Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
                [ATTACH=CONFIG]n3536373[/ATTACH]
                Я дай данни за електрическия ВЛАК и защо колите и камионите го изместиха?
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  безимeн , няма такова нещо. Порови се в интернет, китайските ел. дори са по скъпи от тесла 3 ако са със същите параметри. Обяснявам си го с това
                  че компанията Тесла продава евтино и на загуба.
                  Има един такъв момент: След покупката, се почват обслужвания, ъпдейти, ремонти, поддръжки и т.н., които, са близо 40-50% от целия обем на автомобилната индустрия. Стъпиш ли със сериозен пазарен дял в нея, (дори на „загуба”), това са едни сигурни бъдещи приходи, още не осчетоводени но, видими за познавачите...и акциите, „необяснимо”, растат. Необяснимо за някои, да не ги уточнявам. Та, най-големият риск в случая, дори не са калпавите батерии (батерии се сменят), а ТОВА, ДА НЕ ПРАВИШ НИЩО И ДА ЧАКАШ (напр.) СЪВЪРШЕНАТА БАТЕРИЯ или, примерно, одобрението на безименния. Мъск го е осъзнал отдавна, прави необходимото, и бере плодове а тук някои ще си измрат от завист, приплювайки, че бил измамник. Прилюдно, да признаеш чуждия успех и собствения провал, СИЛА се иска. Нямат я и страдат, и плюят...
                  ...не, че му дреме на Илън.
                  Last edited by Pyramid; 02.02.2020, 08:51.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                    Само не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
                    Не си единствен.

                    Коментар


                    • ED - повече са Дачия Сандеро, дали 2050 година те няма да са превзели пазара..смешна работа..става неудобно..извинявам се, исках само да си кажа мнението как ми изглежда тази работа с електромобилите от техническа гледна точка доколкото имам някакви познания.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • безимeн , няма такова нещо. Порови се в интернет, китайските ел. дори са по скъпи от тесла 3 ако са със същите параметри. Обяснявам си го с това
                        че компанията Тесла продава евтино и на загуба.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                          Само не мога да разбера тези електрички защто будят такива силни емоции

                          Вероятно, защото първоначалният замисъл е свързан със създаване на състезателни прототипи, заради голямото ускорение и липсата на по-значими натоварвания.

                          До тук нещата изглеждат добре.

                          Проблемът възниква, когато почне сравнението на електричката с автомобила.

                          Хората /обикновено/ не си дават сметка за това, че големите ускорения НЕ могат да помогнат, за да преодоляваме съпротивления, нито пък - да противодействаме на климатичните промени - без за това да се изразходва голяма част от ресурса на батерията...

                          ................................................

                          Сега ще ми кажеш: и какво от това? Който има излишни пари - да си ги харчи, където желае!

                          И ще си прав!

                          Идеята, може би е да покажем другата гледна точка за обикновения човек /облъчен от нереални измислени факти, както и от данни за цени, надхвърлящи 2-3 пъти реалните продажни на електричката - справка: китайските продажни цени/...

                          Кратичко...

                          Коментар


                          • Само не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
                            Last edited by Money; 02.02.2020, 01:34.

                            Коментар


                            • Малоумни са твоите постоянни сравнения с каруци и телефони...

                              Тук говорим за продажби на автомобили и електрички.

                              Долу имаш сравнение на продажбите на автомобилите и електричките за първото полугодие на 2019.

                              Кое не ти е ясно?

                              Видя ли продажбите на първите в списъка? Те са НАД 500 000 за полугодието!

                              Видя ли продажбите на Тесла? Тя е на 85 място в списъка с 5 ПЪТИ по-малко продажби!

                              .................................................. ..........

                              Ако сравняваш продажбите само на електрички - отново не си коректен.

                              Продажбите на електрички в Китай за ЕДНА година - са НАД 1 200 000! Над един милион и двеста хиляди!

                              От няколко години ТУК обещавате Тесла да направи 500 000. Не се получава! Американският пазар се понасити..., а и с тия произволни САМОускорувания на Теслите, САМОзапалвания и т.н... - кой знае дали изобщо..., но обещанията са големи: сега чакаме горната цифра от 500 000 да се изпълнеЛА за новата година...

                              За акцията - може постоянните обещания - да помагат: лековерници - бол, но другото не става с обещания... Така е - все повече народ ще губи вяра в "светлото" бъдеще и продажбите ще падат... Само загуби с тия преференции... ))

                              .................................................. ...................

                              Погледна ли долу, че Коната е по продажби, преди Тесла?

                              Та, стига с тия тъпотии - постоянни сравнения с каруците... )) Баси, говедаря, който си ти! ))

                              Избягвай облъчването с поръчкови графики! Не ни помагаш по тоя начин!

                              Виж, ако надуеш кавала след каруците, за които говориш - може да събереш фенове... Идилия! ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Относно продажбите. Не помня вече колко пъти се пробваш с малоумния аргумент, че ДНЕС продажбите на ДВГ са над 95%. Такива са били продажбите на каруци началото на 20 век и на GSMи през 2007ма. 10 години по-късно над 90% са на автомобили и СМАРТ телефони! ДА, все още можеш да си купиш нокиа с копчета.
                                Урок по история:

                                Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
                                Click image for larger version

Name:	Horse.jpg
Views:	1
Size:	55.0 КБ
ID:	3536373

                                Коментар

                                Working...
                                X