Да това е сайта им. Матеев е изпаднал в състояние на отрицание на вече съществуващи неща и дори си има и подръжници.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Дай го пак, моля, не ми се рови назад, мързи ме
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMateev, за колата с малкия акумулатор пуснах линк, направили са я вече. Може да контактуваш с тях и да им обясниш че не става. В общи линии станахме за смях вече на децата с това - НЕ МОЖЕ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеИменно това е МАНИЯ ЗА ВЕЛИЧИЕ - да си самоповярваш, че всички други инженери и конструктори по света са сгрешили, и ти единствения си прав. Как може въобще да си го помислиш това, още повече че:
1. Нямаш необходимото образование
2. Нямаш необходимия практически опит
3. Не си правил никаква научна развойна дейност
4. Не си правил никакви сравнителни изчисления на двете алтернативи
5. Нямаш нито един успех в този живот - само провал след провал и така цял живот
6. Нямаш дори елеметарна грамотност, което говори, че нищо не си чел през живота си, иначе нямаше да допускаш по 10 правописни грешки във всяко едно изречение.
1.и аз съм инженер.
2.Щом аз мисля иначе, значи, не всички инженери мислят "така".
3.Развойна дейност СЪМ правил, реализирах европроект, 90% грант по ОПИК. Има регистриран ПМ който, вече спрях да поддържам.
4.Сравнителни изчисления, и да съм правил, ТОЧНО НА ТЕБ, няма да ги представя. Най-малкото, не си наясно с елементарни детайли от електротехника и физика, което, се доказва от редица ТВОИ постове и твърдения и в този форум, включително.
5.Успехите в своя живот, оценявам аз. За там, няма допуск кирливата ти муцуна.
6.А иначе, аз се радвам, щом моята "елементарна грамотност" (която, съм бил нямал, уж) , те хвърля в музиката. Там ти е мястото.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеПо принцип не е невъзможно, но е много малко вероятно. Предполагам даже, че поне формално може да се изчисли вероятността.
Доколкото помня, отговорът на специалиста от БАН на Пирамид беше, макар и любезен, но прохладен?Last edited by Pyramid; 22.04.2021, 14:04.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение... всички други инженери и конструктори по света са сгрешили, и ти единствения си прав.
Доколкото помня, отговорът на специалиста от БАН на Пирамид беше, макар и любезен, но прохладен?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение.....
После, да видиш, че някой или дори, всички досега, са сгрешили, пак не е нужно, да си велик а просто, да си отваряш очите......
1. Нямаш необходимото образование
2. Нямаш необходимия практически опит
3. Не си правил никаква научна развойна дейност
4. Не си правил никакви сравнителни изчисления на двете алтернативи
5. Нямаш нито един успех в този живот - само провал след провал и така цял живот
6. Нямаш дори елеметарна грамотност, което говори, че нищо не си чел през живота си, иначе нямаше да допускаш по 10 правописни грешки във всяко едно изречение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ама ти и коли ли започна да изобретяваш?
Явно те гони манията за величие на Наполеон от Горна Оряховица, или просто си втори негов ник, който обаче пише малко по-грамотно.
А сега за простотиите, които пишеш:
1. Навиването на руло не е сложно - използва машина, която го прави светкавично.
2. Електродите, които излизат от това руло, са правилно изчислени от позицията на тока, който ще тече през тях.
3. Няма смисъл от електроди с по-голяма площ, иначе ако потрябва, площта/сечението лесно може да се увеличи до толкова, колкото е необходимо.
4. Само някой голям невежа може да си помисли, че нещо с площта/сечението на електродите не е наред в съвременните батерии.
5. Само някой голям невежа може да си помисли, че съвременните инженери и конструктори не са ги изчислили тези неща.
6. Само някой голям невежа може да си въобрази, че има нужда от конструктивни подобрения нещо, което вече е съвършено.
7. Само някой голям невежа може да си помисли, че е по-умен от всички инженери по света, проектиращи батерии.
Колкото до идеята ти за кола с малък акумулатор - ами разбира се, че тази идея е тъпа. Толкова тъпа, че чак не си заслужава да се коментира. Има една камара недостатъци в тази идея, и именно затова досега нито един производител на коли не я е приложил на практика. Човек трябва да е наистина много тъп, за да си въобрази, че може да измисли някаква революционна идея в автомобилостроенето, за която той първи се е сетил.
От Уикипедиа:
После, да видиш, че някой или дори, всички досега, са сгрешили, пак не е нужно, да си велик а просто, да си отваряш очите.
Дали нещо не / е съвършено, да видиш, също няма нужда да си велик, ако просто, виждаш, как хората се жалват от него, или го критикуват. Сиреч, и да пожелаеш да го подобриш, няма нужда от "величие". А, ако всички, които са работили по него, са пропуснали дребен детайл, именно, И поради собственото си несъвършенство? В стената, несъвършени тухли да искаш но, и там, една друга не замества, а допълва. И с хората, е тъй: Един несъвършен, допълва няколко несъвършени и правят по-добър продукт. Това, че екипът е разхвърлян по цялата Земя, не е проблем.
Това, кой какво е изчислил, оставям на него. Фактът, че има недостатъци, остава. А това, че Матеев не вижда недостатъците, е НЕГОВ проблем.
Площта на електродите, никой не я оспорва. Оспорва се пътят на отнемане на тока но, за това, пак не е нужно да си велик.
Правилното изчисление: ТО, зависи от концепцията. Променяш концепцията, променят се и детайли в правилата. За което да видиш, е нужно и достатъчно дори СРЕДНО СПЕЦИАЛНО образование. Никакво "величие", никаква аспирантура.
Навиването на руло. Може и да не е сложно но, създава напрежения (механични) И в електродите, И в сепаратора, И в електролита, когато е твърд. Знае се че, напреженията, водят до усилено разрушаване, т.е., тяхното намаляване, може да удължи живота на елемента. Което е добро. И ТОВА да осмислиш, не се иска величие.
Сиреч, при Матеев, наблюдаваме опит за омаловажаване на чуждия труд, свойствен на всички крадци.Last edited by Pyramid; 22.04.2021, 12:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid. нямам идея защо така се получава, предполагам поради инерцията. Кое е по сложно също е относително, например навиването на руло на електродите също не просто. Очаквах Матеев да каже за тази преработена ел- кола, че батерията е изключително натоварена и ще се амортизира много бързо, което би било обективно мнение.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid. нямам идея защо така се получава, предполагам поради инерцията. Кое е по сложно също е относително, например навиването на руло на електродите също не просто. Очаквах Матеев да каже за тази преработена ел- кола, че батерията е изключително натоварена и ще се амортизира много бързо, което би било обективно мнение.
Явно те гони манията за величие на Наполеон от Горна Оряховица, или просто си втори негов ник, който обаче пише малко по-грамотно.
А сега за простотиите, които пишеш:
1. Навиването на руло не е сложно - използва машина, която го прави светкавично.
2. Електродите, които излизат от това руло, са правилно изчислени от позицията на тока, който ще тече през тях.
3. Няма смисъл от електроди с по-голяма площ, иначе ако потрябва, площта/сечението лесно може да се увеличи до толкова, колкото е необходимо.
4. Само някой голям невежа може да си помисли, че нещо с площта/сечението на електродите не е наред в съвременните батерии.
5. Само някой голям невежа може да си помисли, че съвременните инженери и конструктори не са ги изчислили тези неща.
6. Само някой голям невежа може да си въобрази, че има нужда от конструктивни подобрения нещо, което вече е съвършено.
7. Само някой голям невежа може да си помисли, че е по-умен от всички инженери по света, проектиращи батерии.
Колкото до идеята ти за кола с малък акумулатор - ами разбира се, че тази идея е тъпа. Толкова тъпа, че чак не си заслужава да се коментира. Има една камара недостатъци в тази идея, и именно затова досега нито един производител на коли не я е приложил на практика. Човек трябва да е наистина много тъп, за да си въобрази, че може да измисли някаква революционна идея в автомобилостроенето, за която той първи се е сетил.
От Уикипедиа:
Мания за величие, още мегаломания (от гръцки μεγαλο – много голям или преувеличен и μανία – душевно разстройство) е патологично състояние, тип самосъзнание и поведение на личността, изразяващо се в крайна степен на преоценка на своята важност, известност, популярност, богатство, власт, гениалност и политическо влияние, водещо до всемогъщество.Last edited by Mateev; 22.04.2021, 08:00.
Коментар
-
Имхотеп, някоя автомобилна компания ще я вземе, нали ги съдиха едни за много повече вредни емисии и манипулиран софтуер при положение че и изманипулирани емисиите им са пак най ниските. Не си прочел по надолу писах че батерията не може да се запали при късо съединение.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid. нямам идея защо така се получава, предполагам поради инерцията. Кое е по сложно също е относително, например навиването на руло на електродите също не просто. Очаквах Матеев да каже за тази преработена ел- кола, че батерията е изключително натоварена и ще се амортизира много бързо, което би било обективно мнение.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар