IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Фолиото, от което навиват батерии, всъщност, е паралелепипед. Огъването му, особен към центъра, генерира напрежения в метала, откъдето, тръгват редица проблеми. Докато има толкова много огъване по радиус, тези проблеми,не отпадат изцяло. В по-големите типономинали, спада единствено техният брой в една батерия. Все е нещо но, не е капитално решение.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
      Ооо, решихте проблема на батериите и се захванахте с гумите. Похвално!

      Но голям проблем на "Тесла" засега е автономното управление на колата. Моля, оставете гумите като второстепенни и дайте една мозъчна атака, за да оправите на Мъск автономното шофиране.
      Поне аз, бях до тук. За което не разбирам нищо, не коментирам.

      Коментар


      • Ооо, решихте проблема на батериите и се захванахте с гумите. Похвално!

        Но голям проблем на "Тесла" засега е автономното управление на колата. Моля, оставете гумите като второстепенни и дайте една мозъчна атака, за да оправите на Мъск автономното шофиране.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
          В тази статия пише, че гумите на електромобилите противно на очакванията се износват по-бавно от гумите на ДВГ колите. При ел. колите трябва товарния индекс да е по-висок, защото колите са по-тежки, а скоростния им индекс е като при всички останали коли - гледа се максималната скорост на модела и по нея се избира скоростен индекс.

          Също така в статията пише, че при ел. колите трябва да се избират по-безшумни гуми, защото колата е тиха и ако гумите са шумни, това много дразни.

          https://fakti.bg/technozone/424998-k...lektromobilite
          Да. АКО и при тези, които, останат с толкова тежки батерии. Току се промъкват информации за нови решения по горивните елементи а, започнат ли да съхраняват (отново) гориво, нормално в, да се разделят с доста килограми. И ...сетих се друго т.е., няма да се учудя, ако опитат да печелят И от това: Пачове за софтуера. Виртуален продукт, евтина дистрибуция, висока норма.на печалба...

          Коментар


          • Имхотеп, гледам по видеа какво ги правят Теслите хлапетиите, имат си въртящ момент като от електромотор. Така яко изпушват, знам че има начин да се елеминира и това сигурно е направено както при нормалните коли обаче ускорението си е като за болид и няма как да няма натоварване на протектора. Има едно видео - Какво има в гумите на Тесла. Погледни го, тази вложка охлажда протектора мисля освен да не пропада при загуба на налягане предполагам върши и тази работа.Вземам си думите обратно назад, вложката е да обезшумявяне или както казва Матеев е точно , товарния индекс е важен и да са по безшумни т.е.абсолютно прав е. Това че се износват по бавно от на другите коли явно се дължи на по прецизното сработване на системи против преплъзване при ел.трансмисията.
            Last edited by supertrader; 23.03.2021, 09:07.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              По важното е да не се палят при превъртане от големия въртящ момент, на Тесла гумите са други и това нещо е направено. За каучуците от опит мога да ти кажа че който е направил нещо много добро което да издържа например на някаква агресивна химеческа среда или на топлина хваща такива поръчки за части от автопроизводители в крайна сметка че въобще не се занимава с изделия за ширпотреба и си пазят рецептата в тайна. Ако ти е направило впечатление гумените разервни части като качество са много зле в сравнение с оригиналните по колите.
              Супертрейдър от бая време на нормалните коли гумите не превъртат от "големия въртящ момент"
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • В тази статия пише, че гумите на електромобилите противно на очакванията се износват по-бавно от гумите на ДВГ колите. При ел. колите трябва товарния индекс да е по-висок, защото колите са по-тежки, а скоростния им индекс е като при всички останали коли - гледа се максималната скорост на модела и по нея се избира скоростен индекс.

                Също така в статията пише, че при ел. колите трябва да се избират по-безшумни гуми, защото колата е тиха и ако гумите са шумни, това много дразни.

                https://fakti.bg/technozone/424998-k...lektromobilite

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  По темата, подтема ГУМИ и гумени изделия:
                  Поради по-добрия стартов мимент на ел.двигателите (с еднаква максимална мощност, сравнен с тази на двг), очаквам, да се появят апециални гуми за електрички. Респективно, с повишено сцепление (за още по-добро ускорение) и още, за зимата, някак съвсем мек каучук. Дали прАвилно мисля -не съм сигурен но, ако в действителност, гумата предава 30-50-70% по-висок момент, би трябвало, да се пеомени нещо в рецептури, шарки на протектора, защита от (ускорено) износване и за улеснено спиране.
                  Оттам - поне на пеима виста, усилено търсене на естествен или сходни изкуствени каучуци, +някакъв ръст в цените на гумите. До тук, само предполагам. Има ли някой по-подробни данни, поне по предлаганите продукти?
                  Те такива гуми има и в момента за разните му там Ламборжинита и Бентлита. Просто производството им ще нарастне, а цената им ще намалее.

                  Интересното е, че при гумите не се нормира тяхната износоустойчивост. Тоест ако ускоряваш по-бързо, ще износваш гумите си по-бързо, и точка по въпроса. Нормира се обаче максималната скорост, която дадена гума може да издържи, и всички бързи коли ползват гуми с много висок индекс, а от там и много висока цена. Аз например за Audi-тата винаги ползвам гуми с индекс Y, и винаги ме боли, когато започна да ги подменям с нови.

                  Ето табличка с маркировката на гумите, в която се вижда, че ги класифицират само по ТОВАРЕН и СКОРОСТЕН индекс:
                  https://primex-bg.com/polezno/markirovki-na-gumite

                  Колкото до износоустойчивоста - тя е следствен параметър на всички останали параметри, и ако искаме да я подобрим, това ще доведе до влошаване на някой друг по-важен параметър.
                  Last edited by Mateev; 22.03.2021, 22:49.

                  Коментар


                  • По важното е да не се палят при превъртане от големия въртящ момент, на Тесла гумите са други и това нещо е направено. За каучуците от опит мога да ти кажа че който е направил нещо много добро което да издържа например на някаква агресивна химеческа среда или на топлина хваща такива поръчки за части от автопроизводители в крайна сметка че въобще не се занимава с изделия за ширпотреба и си пазят рецептата в тайна. Ако ти е направило впечатление гумените разервни части като качество са много зле в сравнение с оригиналните по колите.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • По темата, подтема ГУМИ и гумени изделия:
                      Поради по-добрия стартов мимент на ел.двигателите (с еднаква максимална мощност, сравнен с тази на двг), очаквам, да се появят апециални гуми за електрички. Респективно, с повишено сцепление (за още по-добро ускорение) и още, за зимата, някак съвсем мек каучук. Дали прАвилно мисля -не съм сигурен но, ако в действителност, гумата предава 30-50-70% по-висок момент, би трябвало, да се пеомени нещо в рецептури, шарки на протектора, защита от (ускорено) износване и за улеснено спиране.
                      Оттам - поне на пеима виста, усилено търсене на естествен или сходни изкуствени каучуци, +някакъв ръст в цените на гумите. До тук, само предполагам. Има ли някой по-подробни данни, поне по предлаганите продукти?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Понеже не вдяваш че тук циклите не са великата драма и се ползват за рекламни слогани най-вече. По дизайн батерии с много елементи са уязвими, отделно никой не кара тислъта като нормална кола, щото рекламата и е че бяга много - и те ти булка Спасовден, вместо изгодното градско се влзиа в режими, унищожителни за батериите.
                        Какво означава "по дизайн"? Едва ли инженерите искат това. Ала, който кара все едно е НЕнормална кола, получава, каквото получава и, В ТОВА, няма нищо ненормално. БИ БИЛО такова, ако нямаше последици. Ала има. По време на РЯЗКО ускорение, батерийките му се претоварват и, влезнали веднъж в систематични претоварвания, живеят по-кратко (от максимума) и това, дето уж ускореният заряд не бил влияел, също не е точно и цялата истина, а частично и с ограничения. Каквото разказва Матеев, е от кратко наблюдения върху извадка от цялото количество. Не съм сигурен, че гаранции помагат. Максимум, да ти платят "преждевременното" прецакване ...ОТ КЛИЕНТА
                        Last edited by Pyramid; 22.03.2021, 20:10.

                        Коментар


                        • По темата: Въпросът за батериите постепенно, намира решение и, едно от близките до оптимума, е описаната в поста ми от 18.58 на 28.02.2021 Не аз обърнах обсъждането на кучкарник.

                          Коментар


                          • Човек да не попита за информация.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Има.
                              Ха докладвай тогава.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Между другото, има ли някой информация, ориентировъчно, колко ли цикли може да са навъртяли батериите на изтощените вече, Тесли за 13-те години, откак се харчи това бижу?
                                Понеже не вдяваш че тук циклите не са великата драма и се ползват за рекламни слогани най-вече. По дизайн батерии с много елементи са уязвими, отделно никой не кара тислъта като нормална кола, щото рекламата и е че бяга много - и те ти булка Спасовден, вместо изгодното градско се влзиа в режими, унищожителни за батериите.
                                Last edited by X_Y; 22.03.2021, 12:23.

                                Коментар

                                Working...
                                X