IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Откъде ти идват тия бисери

    .........Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.

    Наистина много съм те надценил! Дори с кавала, дори след каруците - мислех, че нещо отбираш от продажби...

    Силен "бисер" е това, което си написал! Жесток бисер! Защо не си надуваш кавала след каруците, за които най-много харесваш да пишеш?

    .......................................

    Ето ти и отговора: САМО ТРИТЕ НАЙ-СИЛНИ БРАНДА вземам предвид. Виж им ПРОДАЖБИТЕ, за които мислиш, че били по-малко от тия на Тесла /с главна буква!/:

    - Volkswagen Group - 11 018 000 бр., продадени за 1 година

    - Toyota - 10 163 491бр., продадени за 1 година

    - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 ....



    - Volkswagen Group - 11 018 000 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 11 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

    - Toyota - 10 163 491 броя, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

    - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402 бройки, продадени за ЕДНА ГОДИНА /т.е. - НАД 10 милиона, продадени бройки - според теб - повече, или по-малко са от "хилядите бройки" на Тесла???/

    ...........................................

    Хайде една сметка за втори клас: ако първите три бранда продават 11 + 10 + 10 = 31 милиона автомобили за една година, то - какъв процент е това, сравнено с продадените 0.3 милиона бройки за една година от Тесла?

    Калитко! Поне кавала изваждай от устата си, докато си пишеш постовете! ))
    Last edited by безимeн; 03.02.2020, 21:13.

    Коментар


    • Ааа-ха-ха-ха-хаааа!

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Продължавам с фактите, които не е непременно необходимо да декларирате, че не четете...

        Един да ги прочете - все е нещо, но само един декларира /често/, че не ги чете... /след малко той/тя ще застъпи на смяна, за да ми каже, че пак е пропуснал да прочете мой пост..., убу, де: аз също не чета 20 човека тук, но дори не мисля да им го казвам..., нямам време да правя анализи на хората.../

        ........................................

        Вчера стана въпрос за Порше Тайкан, който има параметрите на Тесла - Модел S...

        Преди време Тесла съобщи цените СИ за Модел S - за Европа.

        Едновременно с това излязоха и някои параметри за модела...

        Тесла Модел S има 3 версии /според динамичните показатели и - разбира се - според "автономността/ на пробега ѝ.

        .........................................

        Първо ще съобщим параметрите на БАЗОВИЯ модел, който НЕ се предлага в Европа: /не знаем къде точно се предлага той, но и не се интересуваме/:

        Пробегът с едно зареждане на батерията от 260 километра /45 квтч/.

        ...........................................

        Продължавам в същият стил с онова, което се предлага за Европа от този Тесла Модел S:

        - пробег ДО 370 км. с едно зареждане на батерията, 60 квтч. - се предлага НАЙ-МАЛКО срещу 72 000 €.

        - най-мощната версия е с НАЧАЛНА цена от 85 150 €, като тя има няколко различни модификации, най-скъпата от които е

        - Signature Performance 85, която струва 110 950 €.

        По-достъпни са:

        - Model S Performance 85 - с цена 97 550 €

        - Signature 85 - с цена 101 400 €.

        ..............................................

        Нали правя една добра реклама? Никога ТУК не споменаваме цените! Редно е!

        И още: горната БАЗОВА за Европа версия е способна да ускори от място, до 100 км/ч. за 5,6 сек. и да развива 190 км/ч. При най-силната версия - стойностинте са съответно 4.4 сек. и 210 км/ч.

        За останалите параметри, за които умуваме тук често - нищо не казвам.

        Всички, които не четат написаното от мен - пропускат инфото ТУК - как биха могли да си купят в Европа еФтинка Тесла... ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          ...........................................

          Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:

          "Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.


          През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."

          Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../

          Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))

          .................................................. .

          Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))
          ...Еха . Понеже ти си сгрешил...

          Коментар


          • Пирамида нещо за грайнис чувал ли си- https://www.alo.bg/users/grainis#uobiavi

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              ...........................................

              [B]Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:
              За брътвежите ти няма нужда да се концентрирам.

              Само като видя че си ти, и ме напушва смях.
              В повечето случаи даже и първото изречение не чета.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))
                Откъде ти идват тия бисери

                Шумотевицата около Тайкан беше преди месеци. Всички с трепет очакваха да видят на какво са способни инжинерите от Порше след няколко години на разработки и тестове.

                Всеки с афинитет към електричките се радва че на пазара се появяват все повече модели особено от топ брандове като Порше например.

                Шокиращото е че няма производител, който да е изкарал конкурентен на тесла модел.

                Ако вземем Тайкана на Порше - колата изглежда супер и със сигурност ще намери купувачи с дебели портфейли. Но когато се вгледаш в характеристиките излиза че купуваш кола за 160-220 хил долара, която няма показател по който да превъзхожда Тесла и на всичкото отгоре е с цена 100 хил долара макс. Пробега на порше е 200 мили, а на Тесла 370.

                Ефекта от излизането на електрически модели от други брандове е че валидират електричките сред верните фенове на традиционните брандове. И като види народа че електричките се продават и от Порше, Мерцедес и Ауди, какво мислиш ще направи. Хайде да видим коя е най-добрата за цената си! Опаа, май Теслата била най-сгодна за парите които плащаш. Чудно защо тесла продава хиляди бройки, а всички останали едва минават и 5% от продажбите на Тесла.
                Last edited by ED; 03.02.2020, 18:03.

                Коментар


                • ...........................................

                  Оказва се, че фараонът е леко разконцентриран... Не е прочел и разбрал САМО 2-3 изречения и смисълът му /ѝ/ се губи:

                  "Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.


                  През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%."

                  Продажбите през 2019 са скочили благодарение реализирането /поради ТЪРСЕНЕ!/ на вариантите на Порше с ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ /Кайен.../

                  Тайкан просто ще зачеркнат Мъск, още повече - с мощната мрежа за зареждане в Северна Америка... ))

                  .................................................. .

                  Време е пирамидалният да те сменЯ! Да внимава с нежностите, за да не сгреши и той... ))
                  Last edited by X_Y; 03.02.2020, 08:28.

                  Коментар


                  • Безсмислен, я разкажи за батерията колко е зле?
                    Имам обаче усещане че започваш да рекламираш електрички?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар






                    • Има за какво да се разсърди Мъск на световния лидер... Та и нервите си дори поизпуснал - точно в тая връзка... Той пък защо се сърди на конкуренцията? Тя е пътят към прогреса и светлото бъдеще! Даммм, времето НЕ работи за Мъск! ))

                      Този красавец няма база за сравнение с Теслата от своя клас... Доколкото става ясно - Мъск газ пик@ел... ))

                      Коментар


                      • Porsche се е справила с широко разпространените затруднения в автомобилния сектор, отчитайки рекордни доставки за миналата година. Първият ѝ изцяло електрически модел Taycan ще даде тласък на продажбите през 2020 г.

                        През миналата година световните продажби на Porsche са се увеличили с 10%.

                        „Оптимистично настроени сме, че можем да задържим търсенето високо и през 2020 г.“, коментира директорът по продажбите на Porsche Детлев вон Платен. Инерцията на продажбите се засилва от представянето на нови модели и от високите предварителни поръчки за Taycan.

                        С тазгодишното си представяне на електрическия седан Taycan, най-печелившата дивизия на най-големия световен автопроизводител Volkswagen влиза в нова ера. Posche става пряк конкурент на Tesla и нейния подобен електромобил Model S.

                        Коментар


                        • Безименният колега показва стабилна нестабилност. Вечно емоционален.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                            Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.

                            1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.

                            Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.

                            Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.

                            Мхммммм! Да!

                            Това е истината, която мислех да коментирам!

                            ...........................................

                            Какво се оказва сега?

                            Еволюцията: каруца /на каруцаря/ - електричка - двигател с вътрешно горене - ДРУГИ топлинни двигатели!

                            Значииии...

                            НЯМА никакво светло бъдеще /в електричката/!

                            Хенри Форд е осъзнал това, преди повече от 120 години!

                            120 години по-късно: един "предприемач" /на когото "завиждам"! / - решил да направи "удар", използвайки НЕОСВЕДОМЕНОСТТА НА съвременника си... Успява да продава, разбира се!

                            ...........................................

                            Да се върнем на фактите: кон - електричка - топлинен двигател /еволюция, майка!/

                            За това, че Мъск се опитва да забави еволюцията: браво на него! за сега го постига! ))

                            И това е не без помощта на продажни и некомпетентни правителства и "организации", които никого не изнудват...

                            ...........................................

                            Защо Тръмп рязна субсидията?

                            Не го обичам тоя човек! Той пък - едва ли зане защо точно е направил това!

                            Прецака пазара в Америка! Разбера се, че ще си носи последствията!

                            ................................................

                            Откъде ми дойде на ум да направя връзката С НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПАЗАР на електрички! Китайският!

                            1 200 000 електрички се пласират на него, като "стой, та гледай"!

                            Тук вече - наистина му завиждаМЕ на Мъск! Нооооо.....

                            Пак има "но"!

                            Щял да опита да продаде на китайците 1/6 от пласираните на пазара им електрички!

                            Пак му завиждам! Зная какво ще продаде на китайците! Нека опитам да позная! Модел 3 - "народен" - с батерия, която В НАЧАЛОТО /при покупката/ - осигурява 354 км. с едно зареждане... Епа - кВо искат повече китайчетата? За града - чудно автомобилче! Има и що-годе вид, а като се каже "Тесла" - е тВа е вРъОт! ))

                            Големи СПЕКУЛАЦИИ се правят с тая батерия! Не мислите ли?

                            В това е и смисълът на електричката, която "продава" Мъск! От едната страна едни, след съответното подаване на инфото /и пачките/ - говорят на милиони километри, които щели да се случат, но от друга - никой не казва, че "бюджетната" Тесла - прави 354 км. /в НАЧАЛОТО..., но след 1-2 година.../

                            .........................................

                            Не говорим за "разследванията" по САМОзапалванията и САМОускоряванията, с катастрофите... Тогава Мъск прави един "компромис" - като ъпдейтва софтуера и ОГРАНИЧАВА зареждането на 80 %... Така вияеЛ на самозапалването /ограничавал го - един вид/...

                            Да де, ама клиентите БИЛИ недоволни, защото това нямало нищо общо с НАЧАЛНИТЕ условия, с които облъчват купувачите на Теслите...

                            Айде, че пак стана много... ))

                            /на когото му е много - да не ме чете: има ограничителни условия за това!/ ))
                            Last edited by безимeн; 02.02.2020, 20:02.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Вероятно, защото първоначалният замисъл е свързан със създаване на състезателни прототипи, заради голямото ускорение и липсата на по-значими натоварвания.

                              До тук нещата изглеждат добре.

                              Проблемът възниква, когато почне сравнението на електричката с автомобила.

                              Хората /обикновено/ не си дават сметка за това, че големите ускорения НЕ могат да помогнат, за да преодоляваме съпротивления, нито пък - да противодействаме на климатичните промени - без за това да се изразходва голяма част от ресурса на батерията...

                              ................................................

                              Сега ще ми кажеш: и какво от това? Който има излишни пари - да си ги харчи, където желае!

                              И ще си прав!

                              Идеята, може би е да покажем другата гледна точка за обикновения човек /облъчен от нереални измислени факти, както и от данни за цени, надхвърлящи 2-3 пъти реалните продажни на електричката - справка: китайските продажни цени/...

                              Кратичко...


                              Даммм, много му завиждам на тоя Мъск! Признавам с ръка на сърцето..., посипвам си главата с пепел... и т.н.!

                              Това, че му завиждам - е причината, за да изтъквам тук - различни факти!

                              Във фактите, които изтъквам ТУК - няма грам истина!

                              Ето на: признах си! Олекна ми!

                              .................................................. ................

                              Да де, ама какво да правя сега с истинската ИСТИНА?

                              Ускорява ли електричката? Ускорява!

                              И какво от това?

                              Ако желая да усетя още по-големи ускорения - бих се кандидатирал за летец-изпитател... Защо не - за космонаФт! При Мъск, разбира се: праща ме на Марс и се отървава от мен...

                              .................................................. ......................

                              До тук - добре, ама... Като се замисля какво СМЕ учили..., да де - не смея да съм сигурен кой-какво точно е учил, нито пък - кой как си е чоплил носа..., когато във физиката, механиката... ни говореха за връзката между: мощност, честота на въртене и въртящ момент...

                              Горната връзка - разбира се - на планетата, която обитаваме: планетата Земя...

                              И сега - остана да уточним: завиждайки на Мъск, нарочно ли му "подливам" вода, като казвам, че - нито ускорението, нито високата честота на въртене - помагат на въртящият момент!!!

                              Какво сега? Ние - какви сме точно: летци-изпитатели, или хора, които си вършим много работа с превозните средства, които използваме? Харесва ли ни това, батерията - която ни пробутват за "милион километра" - но не казват колко е цената на тази батерия..., нито пък казват - при какви условия е "експлоатирана" - при 20 градуса Целзий, или при МИНУС 20 градуса Целзий..., не казват - на прав и идеален участък от пътя е "изпитвана", или - на сериозно пресечена местност..., не казват нищо и за надморската височина...

                              Дори да кажат - това ще е по начинът, по който "не се правеЛО реклама", но се купува /"неподкупна" / медия, която каруцарят /ТУК/ - веднага ни цитира - с данни от "първа" инстанция...

                              Най-важното е: признавам, че ме гони голяма завист към Мъск... ))

                              И - разбира се - аз пък нищо не съм постигнал /признавам, за да спре оня - с тръбичката - да повтаря всеки ден едно и също... ))

                              Е, да - дори тръбичка не съм се сетил да "взаимствам", което аз тълкувам като "да открадна" от пазара..., а после да твърдя, че ми е останала САМО ЕДНА бройка - моята - но ще направя отстъпка, ако някой се интересува... и то - за едни никакви 300-400 лв..., дето се казва - на загуба ще му я дам, защото разбирам, че е в нужда... /голяма нужда!/

                              ............................................

                              Отново повтарям: жестока завист ме гони към Мъск! )) /а дано да свършат празните приказки /ТУК/ - и да се концентрираме върху същността на нещата... ))

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Урок по история:

                                Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
                                [ATTACH=CONFIG]n3536373[/ATTACH]
                                Не знам дали ти е известно но прехода от кон с каруца към автомобили започва с ЕЛЕКТРИЧКИ.

                                1900 год в САЩ е имало близо 40% електрически автомобили. И не за друго щото електричките тогава са се правели по-лесно от ДВГ. Вземаш една каруца (файтон) на задната и ос слагаш един двигател. Под седалката на файтона слагаш 2-3 акумулатора, едно кормило и си готов. Тогава двигателите са се палели с манивела, пушели са и са се развявали често. Електричките са се правели с пъти по-лесно тогава и съвсем разумно са имали близо 40% дял от пазара. Само дето пазара е бил 400 000 общо регистрирани коли.

                                Както може да се сетиш без екология, без държавна намеса е победил ДВГ.

                                Сега в момента зад електричките седи много сериозна държавна намеса.

                                Коментар

                                Working...
                                X