Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Да доразвия мисълта на колегата...
Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.
Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!
Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.
.................................................. .....................
Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?
Та, кВо Ше каЕте, умници? ))Last edited by Pyramid; 19.11.2019, 01:17.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМоже би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?
Коментар
-
Може би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?
..................................................
Да де, хората, които мислят за бъдещето си - сигурно ги знаете?
Карат си масово велосипедите по улиците, вървят пеш, ползват метро...
Този пример - с Холандия /Нидерландия/ - го давах тук и миналата година... Виждал съм да се зареждат ХИБРИДИ..., но масовото движение е с велосипеди - говоря за Маастрихт. Може би 50:1 е съотношението велосипеди:автомобили...
Дишат ли хората чист въздух СЕГА? Дишат! А ние тук чешем езици. Това при нас НЯМА КАК ДА СТАНЕ!
Дамите ТАМ /независимо от възрастта им/ - са на ВЕЛОСИПЕДИ! По улиците има стотици велосипеди, вкл. чакащи собственика си - да излезе от магазина...
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не съм съгласен. Въздухът в градовете със сигурност ще бъде по-чист без двигатели с вътрешно горене.....
Да доразвия мисълта на колегата...
Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.
Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!
Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.
.................................................. .....................
Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?
Та, кВо Ше каЕте, умници? ))Last edited by безимeн; 18.11.2019, 20:27.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеТе пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Хаха
Времето работи в полза на електричките. В следващите 10тина години всички ще карат такива
Намериха им заместители, разни бездимни, електронни и не знам какви други. Те пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
По нищо не личи че стават за електромобили, тепърва ще се опитват да им повишават плътността на енергията.
В стационарно изпълнение, ѝ за батериите, ред проблеми, присъщи на автомобилните, са къде по-лесно преодолими. Пък и енергийната плътност тогава, вече също не е чак толкова тежък фактор. Да речем, отстрелването на дефектирал елемент, противопожарните мерки и т.н. Виж, онова, дето безименният току мрънк0ти, е следствие липса на въображение, вяра и способности. Допускам, и депресивни нюанси. Ние няма да се влияем от неговите емоции, обаче.Last edited by Pyramid; 17.11.2019, 23:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Бай Пеше,
че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
Чета тука https://innolith.com/grid-applications/некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.
Дето се вика от твоята специалност
Коментар
-
[
Бай Пеше,
че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
Чета тука https://innolith.com/grid-applications/некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.
Дето се вика от твоята специалностLast edited by RUBLA; 17.11.2019, 22:41.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОчаква ли се революция в масово използваните в електричките литиево-йонните батерии?
НЕ! /разбира се!/
https://fakti.bg/technozone/384344-b...-ne-se-ochakva
/това е, независимо от факта, дали съм скъсил или съм удължил позицията... /
кое друго при автомобилите е поевтиняло 6,5 пъти за 10год?
Революцията е в ход, за който може да я види.
За "производствения ад" не ти трябва статия, само малко въображение и ще го видиш.Last edited by satz; 17.11.2019, 17:41.
Коментар
-
Напуснали компанията Тесла описват как голяма част от производството на колите се прави на ръка в разрез с наложените международни стандарти за автоматизация на процесите. В допълнение пожари, предизвикани от небрежност, превръщат горелки и спрейове за боя в истински огнехвъргачки, а излишно многото работници по-скоро пречат, отколкото да помагат.
Доклад на изданието Reveal от своя страна показва, че процентът на наранени при производството служители е по-висок от средния. За миналата година са регистрирани 772 травми като сред тях има и фрапиращи примери.
Това са свързани помежду си симптоми, образуващи "производствения ад" на Tesla и повдигащи въпроса, правилен ли е цялостният подход на Мъск и корпорацията му, които пренебрегват усъвършенствани с десетилетия практики. Показателно е, че компанията явно се притеснява от изтичане на вътрешна информация за производствения процес, а следенето на служители дори включва нарочно оставяне на отпечатъци по важни документи, за да се разбере дали и кой ще ги предаде на пресата.
През това време Tesla убеждава инвеститорите, че е повече технологична компания, отколкото автомобилен производител и по тази причина струва повече от Ford например. Наложената още от създаването комбинация от стил, дизайн и високи технологии допада на конкретна група клиенти.
Но основната работа на Tesla все пак е да прави автомобили, а плановете бяха до края на десетилетието на година да излизат над 1 млн. бройки от Model 3.
Продукцията обаче вече изостава сериозно от набелязаните цели.
Затруднения не липсват още от ден едно и амбициозните цифри, посочени от Мъск, остават недостижими. Те водят със себе си и големи разходи и нежелано текучество на кадри.
В седмицата след официалното начало на производството на третото поколение Tesla журналистите питаха Илон Мъск дали първите бройки от електромобила са тестови прототипи, създадени, за да се изпробват поточната линия и частите. Мъск отговори, че Model 3 няма прототипи - всички коли са напълно готови да излязат на пътя.
Двама бивши служители на Tesla обаче определят изказването като "пълни глупости".
Те обясняват, че се е налагало колите да бъдат бутани от хора през салона за боядисване, тъй като машините все още не разпознавали модела, и признават, че първите Model 3 са били по-скоро прототипи за показ пред медиите, отколкото истински автомобили.
Освен това наскоро заведено съдебно дело от името на акционер на Tesla обвинява компанията в измами с ценни книжа. Ръководството на компанията е представило лъжливи документи, според които масовото производство на Model 3 е възможно.
Обвинението цитира показанията на повече от 10 бивши служители, които потвърждават, че изпълнителният директор и висшето ръководство са проявили престъпна небрежност при пускането на колата в производство. Tesla от своя страна казват, че говорят за предизвикателствата на продукцията на прост и разбираем език и по тази причина са използвали израза "производствен ад".
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеТесла, която - ако сме забравили - НЕ Е създадена от Мъск.../ ))
А, да, и от ракети не е разбирал абсолютно нищо.
Нищо чудно след десетина години Мъск и да загуби преднината, толкова далеч изобщо не гледам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМожем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.
Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.
Tesla Model 3 earns top safety honor from IIHS: It's 'a very safe car - https://eu.usatoday.com/story/money/...ck/2354457001/
euroncap.com - https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573
Business Insider - Why Tesla's Model 3 received top crash-test safety ratings - https://www.businessinsider.com/why-...rating-2019-10
Tesla Model 3 smashes European NCAP tests with best safety assist - https://thedriven.io/2019/07/04/tesl...safety-assist/
Дай малко инфо как Мъск е фалшифицирал тестовете в САЩ, Европа и Австралия и после марш обратно в #TESLAQ да се зомбираш.
Коментар
Коментар