IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

    Това не е вярно !!!
    Това, което твърдиш, са врели-некипели. За много неща си лъгал досега, нищо ново не казваш. Токът се получава от многото, свързани в паралел батерии, а самите елементи, може и да са с малък капацитет но, благодарение на високата площ и много малката дължина на проводника, те дават съответно, по-висок ток. Което, е бонус. Т.е., Кокорко Епълски лъже, та се къса.

    Коментар


    • Mateev, orbrist е фирмата която преработва електрички по този начин, бях пуснал линк, продават се и ускорението и другите параметри не ги пазят в тайна. Не ускорява като Москвич 8-мак според това което са посочили, като 8-мак ускорява на дядо поп дачията пружина.
      Между другото батериите с дупки ако стане авария не се палят а го карат на замръзване. Знам че ще кажеш че това нещо хилядите инженери вече са го измислили и него.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

        Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
        Освен всичко друго малка батерия означава и малък ток, а от там и малка мощност. Ако се премине на този вариант, забравете за светкавичните ускорения на ел. колите и си припомнете как ускоряваше един Москвич или един Трабант.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.
          Това не е вярно !!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

            Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
            Да речем така, твърде сериозно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
              Двигатели всякакви, само да искаш. Аз допускам бордова бръмчилка ЕДИНСТВЕНО, за аварийно измъкване отнякъде, където няма ток, с празна батерия. Всичко останало, е от Лукавия.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
                Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                  Малък двигател и малка батерия?

                  Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
                  Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
                  А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

                  Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
                  За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
                    Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                      Малък двигател и малка батерия?

                      Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
                      Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
                      А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

                      Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
                      Last edited by grisow; 21.04.2021, 10:11.

                      Коментар


                      • Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                          Мислил съм по сходен вариант но, все пак, пълният капацитет, е пълен капацитет. Генераторът -блокче, с размер на среден куфар - когато, пътуваш надалеч и нямаш гаранции че, в близост, ще можеш да заредиш, минимален резервоар, около 10-15 литра, и си мобилен но, евтиното би могъл да изпуснеш извънредно рядко.

                          Коментар


                          • Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                              Дани, дупката в средата, плаши Матейка и приспешници. Щото, я виждат. В батериите И на Тесла има такава но, нея Матейко я преглъща спокойно, щото ...Е СКРИТА . Също е неизползван в/за/от реакциите и електродите обем, пък е и НЕвключена в охлаждането , т.е. възможностите, които, предоставя, НЕ се използват пълноценно -абе, кухина, и толкова - ама нали не се вижда...
                              Last edited by Pyramid; 20.04.2021, 19:25.

                              Коментар


                              • bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X