Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Mateev, orbrist е фирмата която преработва електрички по този начин, бях пуснал линк, продават се и ускорението и другите параметри не ги пазят в тайна. Не ускорява като Москвич 8-мак според това което са посочили, като 8-мак ускорява на дядо поп дачията пружина.
Между другото батериите с дупки ако стане авария не се палят а го карат на замръзване. Знам че ще кажеш че това нещо хилядите инженери вече са го измислили и него.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнениеМалък двигател и малка батерия?
Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?
Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?
Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.Last edited by grisow; 21.04.2021, 10:11.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
Коментар
-
Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеbota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.Last edited by Pyramid; 20.04.2021, 19:25.
Коментар
Коментар