IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

    Та, кВо Ше каЕте, умници? ))
    Ще кажем че светът се променя в посока, която не ти харесва. Не е да не те разбирам, но не е резонно да очакваш че това ще спре, или дори забави промените.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Да доразвия мисълта на колегата...

      Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.

      Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!

      Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.

      .................................................. .....................

      Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?

      Та, кВо Ше каЕте, умници? ))
      Какво ли? Ами преиграваш, готин. Щото навсякъде, където непосредствената Печалба (ТУК И СЕГА!) е главна, така става. Не електричките като такива, а тежката, масова Лакомия и увредената ценностна система водят към отравяне, глад, мизерия и, накрая, към гибел. И за батериите говорихме неведнъж, и за всичко. Знаем те, колко си компетентен та, успокой се и не се изхвърляй. Измежду нас тук, единици , я ти се вържат, я изобщо, не.
      Last edited by Pyramid; 19.11.2019, 01:17.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Може би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?
        Защо не си купиш едно старо балканче- сгъваемо и да си джиткаш например в трявна или търново, докато отидеш от единият баир на другият и ще изплезиш 2 метра език. Холандия е равна, затова ги карат. Същото е и във франкфурт ам майн, но аз където съм не става. Ако е електрическо- да, но друго, нв става. Със скутер като го пусна по инерция стигам на единият баир 70км и това е километри- може би 2,5км

        Коментар


        • Може би "бъдещето" ще бъде още по-апокалиптично, но пък може да дадем шанс поне тия производители на електромобилите да се нагушат сега?

          ..................................................

          Да де, хората, които мислят за бъдещето си - сигурно ги знаете?

          Карат си масово велосипедите по улиците, вървят пеш, ползват метро...

          Този пример - с Холандия /Нидерландия/ - го давах тук и миналата година... Виждал съм да се зареждат ХИБРИДИ..., но масовото движение е с велосипеди - говоря за Маастрихт. Може би 50:1 е съотношението велосипеди:автомобили...

          Дишат ли хората чист въздух СЕГА? Дишат! А ние тук чешем езици. Това при нас НЯМА КАК ДА СТАНЕ!

          Дамите ТАМ /независимо от възрастта им/ - са на ВЕЛОСИПЕДИ! По улиците има стотици велосипеди, вкл. чакащи собственика си - да излезе от магазина...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

            Не съм съгласен. Въздухът в градовете със сигурност ще бъде по-чист без двигатели с вътрешно горене.....

            Да доразвия мисълта на колегата...

            Съгласен съм, че въздухът в градовете СЪС СИГУРНОСТ /!/ ще бъде по-чист, без топлинни двигатели.

            Сигурно някои няма да се съгласят с твърдението ми, почерпено от хората, симпатизиращи на електромобилите, които до 10 години ЩЕЛИ да се карат масово..., та - какво очакваме от самите електромобили, чиято НАСТОЯЩА литиево-йонна батерия гори, без да бъде възможно да бъде изгасена, НО това не е най-важното, а по-важно е СТЕПЕНТА НА ТОКСИЧНОСТ на газовете по време на същото това горене!

            Извод: въздухът в градовете, със сигурност ще бъде по-чист И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ.

            .................................................. .....................

            Да говорим ли и за това, че огромни територии остават неизползваеми, именно, защото там се добива металът, който се използва в електромобилите и ветрогенераторите /неодим/?

            Та, кВо Ше каЕте, умници? ))
            Last edited by безимeн; 18.11.2019, 20:27.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
              Те пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.
              Не съм съгласен. Въздухът в градовете със сигурност ще бъде по-чист без двигатели с вътрешно горене. Глобалното затопляне така или иначе няма никакво отношение към човешката дейност. Акцизите вероятно ще се заменят с данък върху годишния километраж.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Хаха

                Времето работи в полза на електричките. В следващите 10тина години всички ще карат такива
                Цигарите са вредни за здравето. Причиняват рак и смърт, обаче носят огромен акциз в бюджета.
                Намериха им заместители, разни бездимни, електронни и не знам какви други. Те пък ще се окажат по-вредни и от обикновените цигари.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                  По нищо не личи че стават за електромобили, тепърва ще се опитват да им повишават плътността на енергията.
                  Прочее, наскоро гледах, някакви „сухи” батерии (фирмата не запомних) бяха ги докарали до 0,25 [kWh/L] с обещанието до една година, 0,4 да станат.
                  В стационарно изпълнение, ѝ за батериите, ред проблеми, присъщи на автомобилните, са къде по-лесно преодолими. Пък и енергийната плътност тогава, вече също не е чак толкова тежък фактор. Да речем, отстрелването на дефектирал елемент, противопожарните мерки и т.н. Виж, онова, дето безименният току мрънк0ти, е следствие липса на въображение, вяра и способности. Допускам, и депресивни нюанси. Ние няма да се влияем от неговите емоции, обаче.
                  Last edited by Pyramid; 17.11.2019, 23:13.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                    некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.
                    По нищо не личи че стават за електромобили, тепърва ще се опитват да им повишават плътността на енергията.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                      Бай Пеше,
                      че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
                      Чета тука https://innolith.com/grid-applications/
                      некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.

                      Дето се вика от твоята специалност
                      Скоро ще ти обясни, че бъркаш. Само гледай.

                      Коментар


                      • [
                        Бай Пеше,
                        че литиево йонните батерии са шит ясно. ама има ли вече измислена батерийна технология дето да става. Каквато и да е цената.
                        Чета тука https://innolith.com/grid-applications/
                        некви батерии дето ги ползват за регулиране на тока.

                        Дето се вика от твоята специалност
                        Last edited by RUBLA; 17.11.2019, 22:41.
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Очаква ли се революция в масово използваните в електричките литиево-йонните батерии?

                          НЕ! /разбира се!/

                          https://fakti.bg/technozone/384344-b...-ne-se-ochakva

                          /това е, независимо от факта, дали съм скъсил или съм удължил позицията... /
                          Не знам какво бориш,но мисля не си четеш линковете
                          кое друго при автомобилите е поевтиняло 6,5 пъти за 10год?
                          Революцията е в ход, за който може да я види.

                          За "производствения ад" не ти трябва статия, само малко въображение и ще го видиш.
                          Last edited by satz; 17.11.2019, 17:41.

                          Коментар


                          • Напуснали компанията Тесла описват как голяма част от производството на колите се прави на ръка в разрез с наложените международни стандарти за автоматизация на процесите. В допълнение пожари, предизвикани от небрежност, превръщат горелки и спрейове за боя в истински огнехвъргачки, а излишно многото работници по-скоро пречат, отколкото да помагат.

                            Доклад на изданието Reveal от своя страна показва, че процентът на наранени при производството служители е по-висок от средния. За миналата година са регистрирани 772 травми като сред тях има и фрапиращи примери.

                            Това са свързани помежду си симптоми, образуващи "производствения ад" на Tesla и повдигащи въпроса, правилен ли е цялостният подход на Мъск и корпорацията му, които пренебрегват усъвършенствани с десетилетия практики. Показателно е, че компанията явно се притеснява от изтичане на вътрешна информация за производствения процес, а следенето на служители дори включва нарочно оставяне на отпечатъци по важни документи, за да се разбере дали и кой ще ги предаде на пресата.

                            През това време Tesla убеждава инвеститорите, че е повече технологична компания, отколкото автомобилен производител и по тази причина струва повече от Ford например. Наложената още от създаването комбинация от стил, дизайн и високи технологии допада на конкретна група клиенти.

                            Но основната работа на Tesla все пак е да прави автомобили, а плановете бяха до края на десетилетието на година да излизат над 1 млн. бройки от Model 3.

                            Продукцията обаче вече изостава сериозно от набелязаните цели.

                            Затруднения не липсват още от ден едно и амбициозните цифри, посочени от Мъск, остават недостижими. Те водят със себе си и големи разходи и нежелано текучество на кадри.

                            В седмицата след официалното начало на производството на третото поколение Tesla журналистите питаха Илон Мъск дали първите бройки от електромобила са тестови прототипи, създадени, за да се изпробват поточната линия и частите. Мъск отговори, че Model 3 няма прототипи - всички коли са напълно готови да излязат на пътя.

                            Двама бивши служители на Tesla обаче определят изказването като "пълни глупости".

                            Те обясняват, че се е налагало колите да бъдат бутани от хора през салона за боядисване, тъй като машините все още не разпознавали модела, и признават, че първите Model 3 са били по-скоро прототипи за показ пред медиите, отколкото истински автомобили.

                            Освен това наскоро заведено съдебно дело от името на акционер на Tesla обвинява компанията в измами с ценни книжа. Ръководството на компанията е представило лъжливи документи, според които масовото производство на Model 3 е възможно.

                            Обвинението цитира показанията на повече от 10 бивши служители, които потвърждават, че изпълнителният директор и висшето ръководство са проявили престъпна небрежност при пускането на колата в производство. Tesla от своя страна казват, че говорят за предизвикателствата на продукцията на прост и разбираем език и по тази причина са използвали израза "производствен ад".

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                              Тесла, която - ако сме забравили - НЕ Е създадена от Мъск.../ ))
                              Това пък какво значение има? Нищо не е разбирал нито от коли, нито от акумулатори като се е захванал и му е трябвала вече функционираща компания. А и пари е нямал. Е, научил е повече от основателите и то за кратко време. Ако не е бил Мъск за тая фирмичка никога нищо нямаше да е чул.

                              А, да, и от ракети не е разбирал абсолютно нищо.

                              Нищо чудно след десетина години Мъск и да загуби преднината, толкова далеч изобщо не гледам.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Можем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.

                                Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.
                                Айде бегай да си пиеш лекарствата:
                                Tesla Model 3 earns top safety honor from IIHS: It's 'a very safe car - https://eu.usatoday.com/story/money/...ck/2354457001/

                                euroncap.com - https://www.euroncap.com/en/results/tesla/model-3/37573

                                Business Insider - Why Tesla's Model 3 received top crash-test safety ratings - https://www.businessinsider.com/why-...rating-2019-10

                                Tesla Model 3 smashes European NCAP tests with best safety assist - https://thedriven.io/2019/07/04/tesl...safety-assist/

                                Дай малко инфо как Мъск е фалшифицирал тестовете в САЩ, Европа и Австралия и после марш обратно в #TESLAQ да се зомбираш.

                                Коментар

                                Working...
                                X