IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

    Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
    Освен всичко друго малка батерия означава и малък ток, а от там и малка мощност. Ако се премине на този вариант, забравете за светкавичните ускорения на ел. колите и си припомнете как ускоряваше един Москвич или един Трабант.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.
      Това не е вярно !!!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

        Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.
        Да речем така, твърде сериозно.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

          За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
          Двигатели всякакви, само да искаш. Аз допускам бордова бръмчилка ЕДИНСТВЕНО, за аварийно измъкване отнякъде, където няма ток, с празна батерия. Всичко останало, е от Лукавия.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

            За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
            Тези прехвърляния на енергията след ДВГ-то в химическа, после в електрическа и после пак в механична теоретично би трябвало да намалят общия КПД в сравнение с обикновеното пряко механично задвижване от дъвъгъто. Но не знам колко, много или малко.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
              Малък двигател и малка батерия?

              Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
              Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
              А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

              Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
              За да се движиш с 140 ти трябват макс 60-70кс, за 100км ти трябват 20-на само. Не знам да има толкова маломощен двигател, че и да не стига
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
                Започнат ли да слагат микромодулни батерии, рециклирането става фасулска работа. И ще има за всички. Това, което е СЕГА, нито е икономично, нито, е устойчиво.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                  Малък двигател и малка батерия?

                  Зависи какво показват сметките за енергийния баланс.
                  Ако се окаже, че икономичният малък дизелов двигател не стига за работата, преодоляваща съпротивлението на въздуха и триенето, кво праим?
                  А на дълъг въздигащ се участък? А да закачим една лодка или каравана отзад?

                  Пп: За градски условия може и да е добра идеята, но се съмнявам никой още да не я е мислил и изчислявал. Имали са време още от появата на автомобилите, изключая парните.
                  Last edited by grisow; 21.04.2021, 10:11.

                  Коментар


                  • Няма да има суровини за толкова батерии, и то точно тези които се добавят ще са недостатъчни и на убийственни цени. Сега всички са луднали да пускат ел.коли, накрая и по 5 киловатчаса батерии ще им слагат и до там.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                      Мислил съм по сходен вариант но, все пак, пълният капацитет, е пълен капацитет. Генераторът -блокче, с размер на среден куфар - когато, пътуваш надалеч и нямаш гаранции че, в близост, ще можеш да заредиш, минимален резервоар, около 10-15 литра, и си мобилен но, евтиното би могъл да изпуснеш извънредно рядко.

                      Коментар


                      • Pyramid, добре но няма ли вариант за производство на батерии и да не се поставят 80-100 и повече киловатча, а например 10-15 и един малък двигател например дизелов да ги зарежда. Ще работи в постоянен режим и товара може да се направи постоянен, тогава ефективността на ДВГ е доста висока. Само ти трябва електромобил с трансмисията му и няма нужда да го произвеждаш, ако се извади от цената на един електромобил цената на батерията му на каква цена може да се спазари. Защото това - така не става, иначе не става какво ни топли и накрая все последната дупка на кавала. Сигурен съм че в такава конфигурация е бъдещето, особенно ако генератора на ток е модул който може да се откача лесно и за ремонт и за каквато ситуация се появи потребителя да може да си конфигурира автомобила според неговите потребности и бързо да може да го преконфигурира ако се наложи.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                          Дани, дупката в средата, плаши Матейка и приспешници. Щото, я виждат. В батериите И на Тесла има такава но, нея Матейко я преглъща спокойно, щото ...Е СКРИТА . Също е неизползван в/за/от реакциите и електродите обем, пък е и НЕвключена в охлаждането , т.е. възможностите, които, предоставя, НЕ се използват пълноценно -абе, кухина, и толкова - ама нали не се вижда...
                          Last edited by Pyramid; 20.04.2021, 19:25.

                          Коментар


                          • bota156, батериите могат да се направят практически незапалими, обаче ще имат "смешна и неакадемична" дупка по средата. За автопилотите трудна работа са за транспортно средство което попада в неограничен брой пътни ситуации.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Акциите на автомобилната компания Tesla паднаха с цели 5% при старта на търговията на "Уолстрийт", след като през уикенда двама души загинаха в катастрофа с електромобил.

                              Трагедията се е случила в Хюстън, Тексас, когато колата модел S се ударила с висока скорост в дърво. Според информациите тя най-вероятно е била в режим на автономно управление, тъй като единият от пътниците бил на предната пътническа седалка, а другият - на задната.


                              Загиналите са мъже на 59 и 69-годишна възраст.

                              Въпреки постоянните софтуерни разработки, колите на Tesla все още продължават да имат два фундаментални проблема - лесно запалими батерии и ненадежден автопилот.

                              В този случай най-вероятно са се проявили и двата, тъй като вследствие на силния удар батериите се запалили, а пожарникарите не са успели да угасят пламъците в продължение на четири часа.

                              От Tesla все още няма официално изявление, но изпълнителният директор Илон Мъск защити в социалните мрежи системата, като се позова на доклада за безопасност на компанията от първото тримесечие на тази година.
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • Значи, да обясним на Кокорко Кокорков от Епъл , Габрово Сити: Няма общо между вярната оценка на нещо добро, което човек е измислил и "манията за величие", за което той, Кокорко сама, плаче. Нещата са различни, измерват се с различни скали и с двете, се занимават различни нАуки: С едното -техника и технологии, с другото -психиатри. Никой не е крив Кокорку, че му убягват прости зависимости от техниката. Което ми нашепва, дали Кокорко изобщо някога е имал период на научни занимания. Тъй де, учен човек, би познавал законите, по които, се случват нещата във физика, електротехника и т.н. - нещо, което, на нАщия Епълец, му убягва..

                                Коментар

                                Working...
                                X