IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Нямаш нужната подготовка да разбереш затуй, няма да ти обяснявам. Оправяй се.
    Е нямам като теб четири виши.

    Като ти гледам достиженията обаче, виждам и как ти помага подготовката.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Както винаги, ама винаги, говориш глупости. Но така е, чул-недочул и не мож' му затвори устата.


      Първо, трябва дамзнаеш как да измериш съпротивление на една батерия за да говориш за него.
      Второ... за второто после.
      Нямаш нужната подготовка да разбереш затуй, няма да ти обяснявам. Оправяй се.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Абе, заспал обяснено ти беше. Неговите елементи нито могат да дадат толкова голям ток, толкова продължително Ѝ безопасно. Имат много високо вътр.съпротивление. 100 елемента серийно, дават 13 киловатчаса. ОК. Един да изключи поради произволна причина, и батерията ри, директно, губи 13 киловатчаса. Сигурно ти харесва...
        Както винаги, ама винаги, говориш глупости. Но така е, чул-недочул и не мож' му затвори устата.


        Първо, трябва дамзнаеш как да измериш съпротивление на една батерия за да говориш за него.
        Второ... за второто после.

        Last edited by Имхотеп; 17.03.2021, 13:04.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ми то вече го има това. Тесла го прави отдавна. Какво му е новото?
          Абе, заспал обяснено ти беше. Неговите елементи нито могат да дадат толкова голям ток, толкова продължително Ѝ безопасно. Имат много високо вътр.съпротивление. 100 елемента серийно, дават 13 киловатчаса. ОК. Един да изключи поради произволна причина, и батерията ри, директно, губи 13 киловатчаса. Сигурно ти харесва...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Тока при тези първите в йерархията структури от два реда ако не са равни се движи при разряд неравномерно, напрежението е интересно че ще падне много повече и по бързо за батериите в групата с по малък капацитет и тези елементи ще влизат в зона на прекален разряд със загряване, при заряд няма да могат да се заредят и понеже се следи напрежението другите ще влизат в презаряд.Проблема не е чак толкова проевен когато първите групи от успоредно свързани батерии са многочислени. Обаче опитай се да направиш батерията с по малък капацитет за по малки електромобили или я вкарай в хибрид който няма нужда от батерия с голям капацитет и положението ще се влоши.Това е ситуацията с батерията на Теслите.
            Някой беше писал че кара Тесла и върти по малко километри, щях да се пошегувам понеже погледнах как вървят единични бройки в интернет батерийки, хората ги купуват да си направят например батерия за електровелосипед която да е качественна и ако теоретично си разпродаде 70 процента от батерията автомобила ще му остане много евтин. Проблема е че не може да и намали капацитета и Тесла има голям проблем да направи малки електромобили с така организирана батерия, няма да стане.
            Разбира се, че няма. Виждаш нещата в по-голяма дълбочина от онзи след теб, дето пише глупости. Тесла събира батериите си (досега) от прекалено мощни елементи, а откай пуснаха 4680 - от още по-неподходящи. Което, ще им струва големи ядове.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Зависи. Стотина-двеста...
              Ми то вече го има това. Тесла го прави отдавна. Какво му е новото?
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Тока при тези първите в йерархията структури от два реда ако не са равни се движи при разряд неравномерно, напрежението е интересно че ще падне много повече и по бързо за батериите в групата с по малък капацитет и тези елементи ще влизат в зона на прекален разряд със загряване, при заряд няма да могат да се заредят и понеже се следи напрежението другите ще влизат в презаряд.Проблема не е чак толкова проевен когато първите групи от успоредно свързани батерии са многочислени. Обаче опитай се да направиш батерията с по малък капацитет за по малки електромобили или я вкарай в хибрид който няма нужда от батерия с голям капацитет и положението ще се влоши.Това е ситуацията с батерията на Теслите.
                Някой беше писал че кара Тесла и върти по малко километри, щях да се пошегувам понеже погледнах как вървят единични бройки в интернет батерийки, хората ги купуват да си направят например батерия за електровелосипед която да е качественна и ако теоретично си разпродаде 70 процента от батерията автомобила ще му остане много евтин. Проблема е че не може да и намали капацитета и Тесла има голям проблем да направи малки електромобили с така организирана батерия, няма да стане.
                Last edited by supertrader; 17.03.2021, 01:30.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Има значение за производствения им процес, иначе наистина теоретично няма. 700mah при късо съединение също няма шанс да запалят модул. Плюс това охладителя е много по мощен отколкото при модулите на Тесла.
                  Може би е уместно да се поясни как са устроени Тесла модулите - в модула има 7 групи елементи , всяка група е два реда в които елементите са успоредно свързани помежду си към обща шина - 2 общи шини с нишки към полюсите на всеки от елемните.. които като даде на късо някой елемент прегарят и са един вид прост предпазител. При нагряване на нишката тя загрява една силиконова паста която отделя дим и сензора към електронния блок дава сигнал че в този модул е изключен елемент - клетка защото е окъсила.
                  Вярно. А какво става д плътността на тока през елементите е модула СЛЕД това?
                  Нали споменсх ГЛАВНОТО в иновацията? ДРАСТИЧНОТО ОГРАНИЧАВАНЕ НА КАПАЦИТЕТА. Разбира се, за различни конкретни цели, степентс нс ограничаване ще варира. Напр.при подводниците (там, общият капацитет е МЕГАВАТЧАСОВЕ) микромодулът може и киловатчасов да стане.
                  Last edited by Pyramid; 17.03.2021, 00:50.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    много, много, колко много? Нещо цифра няма ли?
                    Зависи. Стотина-двеста...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Много. Колкото да направят напрежението на целия акумулатор.
                      много, много, колко много? Нещо цифра няма ли?
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Има значение за производствения им процес, иначе наистина теоретично няма. 700mah при късо съединение също няма шанс да запалят модул. Плюс това охладителя е много по мощен отколкото при модулите на Тесла.
                        Може би е уместно да се поясни как са устроени Тесла модулите - в модула има 7 групи елементи , всяка група е два реда в които елементите са успоредно свързани помежду си към обща шина - 2 общи шини с нишки към полюсите на всеки от елемните.. които като даде на късо някой елемент прегарят и са един вид прост предпазител. При нагряване на нишката тя загрява една силиконова паста която отделя дим и сензора към електронния блок дава сигнал че в този модул е изключен елемент - клетка защото е окъсила.
                        Last edited by supertrader; 17.03.2021, 00:02.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • И са малки. Под 250 mAh.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Ми ти по същество нищо не си казал. Само общи приказки.

                            Но да започнем например с "микромодула": колко батерии има вътре, какви, какъв размер?
                            Много. Колкото да направят напрежението на целия акумулатор.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              Забележки по същество?

                              ...Редакцията е в 21.46. ОЩЕ НЯМА.
                              Ми ти по същество нищо не си казал. Само общи приказки.

                              Но да започнем например с "микромодула": колко батерии има вътре, какви, какъв размер?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Забележки по същество?

                                ...Редакцията е в 21.46. ОЩЕ НЯМА.
                                Last edited by Pyramid; 16.03.2021, 21:47.

                                Коментар

                                Working...
                                X