Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
https://energiya.bg/?p=7231
Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Специално за загубите на тесла май че не е сгрешил- само за 2019 са на загуба по спомен около 750 милиона
Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.
Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертите
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)Last edited by ED; 14.02.2020, 18:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Два факта:
1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
Тези субсидии за топлене и за производство на евтин ток ли са или за придвижване?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Два факта:
1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Безимения много неща разправя и почти всички са с погрешни изводи.
Справка Амазон.
Oткaктo прeди 15 гoдини, кoмпaниятa зaпoчвa дa ce зaнимaвa cъc cвoятa cвoeoбрaзнa рeвoлюция в aвтoмoбилocтрoeнeтo, зaгубитe ѝ ce изчиcлявaт нa нaд $6 млрд. Нeзaвиcимo oт привиднaтa пoпулярнocт нa Tеslа, зaгубитe прoдължaвaт дa ce трупaт. Caмo зa първaтa чeтвърт oт тeкущaтa гoдинa тe ca в рaзмeр нa $702 млн. Пo инфoрмaция нa NBС финaнcoвитe зaгуби нa Tеslа зa 2019 ca нaй-гoлeмитe зa пocлeднитe гoдини. Oт caмaтa кoмпaния cъщo нe крият рaзoчaрoвaниeтo cи. Финaнcoвият дирeктoр Зaкaри Киркхoр кoнcтaтирa, чe пocлeднитe чeтири мeceцa ca eдни oт нaй-cлoжнитe в цялaтa иcтoрия нa Tеslа.
Другите неща трябва да ги напишеш в темата за политика тъй като там са експертитеLast edited by v_tin; 14.02.2020, 17:32.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеГледам че съм пропуснал в задачата с басейните нещо, а то е- какво мислите за конкуренцията на теслите- например сега при мен върви реклама на рено зои с 6-8 хиляди премия. Не го знам колко струва, но тази премия май изкривява цялата пазарна логика- да оцелее по добрият
1) Тесла в САЩ няма никакви субсидии и се продава като топъл хляб.
2) субсидиите за горивата са от поядъка на няколко трилиона в световен мащаб според световната банка. Ако ги няма цената на петрола ще е няколко пъти по-висока. Пита се в задачата какви коли ще предпочете купувача ако на ток му е 10-20 пъти по-евтино да се движи?
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Загубите и кроссубсидирането смяташ ли го, защото безименният говореше за 7 милиарда загуби. Хайде пак задачката с басейните- ако печалбата на теслите нараства с 40% на година за колко време ще се избият тези 7 милиарда
Печалбата на инвеститора се формира от дивидент + капиталова печалба.
Не знам защо сте се впрегнали толкова за инвеститорите в Тесла, които са много напред (отчасти благодарение на донорите скъсяващи компанията).
А иначе да научиш нещо полезно - цената на една компания няма нищо общо с печалбата която реализора днес или е реализирала вчера, а с очакванията за дисконтирани бъдещи приходи. И ако не сте разбрали очакванията са традиционните производители да губят (отразено в стойността на акциите им), а за Тесла да се увеличават с чудовищни темпове за тази индустрия.
Справка Амазон.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Which makes it another case study in what happens when an extraordinarily rich society can’t find enough new ideas that justify investing all its stockpiled wealth.
Или с други думи има много кинти, но няма къде да се инвестира и затова се създават балоните като някои успее да излъже инвеститорите с кинти че ще направи революция.
Горното изречение обяснява и балона с коините. Над 10 години и блок-чейн технологията няма практическо приложение, само празни приказки как щяла да направи революция. И понеже има много свободни пари и хоп те са вътре и си правят балонче.
Горе долу същото е и с акциите на Тесла. Имала революционни идеи, правела не знам си какво, не знам си що. Ама конкуренцията имала и тя пазарен дял без много приказки - няма значение, важното е че бъдещето е при нас и ние правим революция, бла, бла - Бууууууммммммм.
https://money.bg/ceo/istoriyata-na-e...i-vsichko.html
Поразчетох се на времето за развитието му и останах, обаче, с подозрението, че са могли реално да изкарат тоя стартъп; е, не чак 200 вида анализи от микрокапка кръв за десет-петнайсет минути, но поне 20, което хич не е малко за удобството, бързината и ниската цена, която тяхната машина би давала при развитие. Но балонът им се е спукал рано, преди да ги издигне малко повече за истинска доразработка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеСамо за референция – от създаването приходите на Тесла растат с около 60% годишно. От 2015та с близо 45%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ето малко сравнения /отново/. За непредубедените - това се реални числа, постигнати от ония, които ИМАТ ПАЗАРЕН ДЯЛ и само работят и продават /без възторжен плам в погледа, зареят в "светлото" за Мъск - бъдеще...)).../
Очакваме нови нагледни материали, които обясняват ситуацията нагледно...))
Само за референция – от създаването приходите на Тесла растат с около 60% годишно. От 2015та с близо 45%.
Продажбите на GM, Ford и Chrysler вече спадат! Като им вземат хляба с Пикапите, сметай че че са фалирали за 7-8 години макс.
Коментар
-
Много му завиждам на тоя Мъск... /на други завиждам МНОГО повече!!!/))
И също зная, че автопроизводителите ще фалират! Сигурен съм в това, но... , абеее - не точно в тоя живот!
И също съм сигурен, че Мъск не е бил лош ученик, но сега има визията как да "прекара" болшинството от ония свои съученици, които не са имали интерес да понаучат някои общи закони, валидни аз условията, при които съществуваме...
Мъск едва ли ще фалира: все пак има и други бизнеси... Той се опитва да измъкне някакво секторче от слабите и неприпособими автопроизводители, но пазарът, на който разчита - малко по малко се насища. Слабите съученици на Мъск вече си хвърлиха парите на вятъра. Антипазарните преференциални условия - постепенно се компрометират: не може да се наливат едни парични ресурси - както вода, в каца - без дъно! Всяко правителство, което си позволи да харчи парите на данъкоплатеца - е обречено. Перчемът и неговия екип /комплименти за екипа!/ - си дават сметка за това! Каква ти екология? Истината излиза наяве: ако тук е що-годе "екологично", то по-натам нещата са катастрофални. Това е следващото отрезвяване...
.................................................. .......
Нека се обърнем и към "сухите" факти...
Тук много се спекулира/ШЕ/ с това, как Тесла е върхът и как скача в продажбите /сравнявайки се сама със себе си - абсурд!..., дори - не сравнявайки я с ония, които в Китай имат продажби - в пъти НАД Тесла.../
Ето малко сравнения /отново/. За непредубедените - това се реални числа, постигнати от ония, които ИМАТ ПАЗАРЕН ДЯЛ и само работят и продават /без възторжен плам в погледа, зареят в "светлото" за Мъск - бъдеще...)).../
Очакваме нови нагледни материали, които обясняват ситуацията нагледно...))
Коментар
-
Не казвам, че Тесла ще фалира, казвам че безумно голямата капитализация на Тесла няма особена връзка с реалните и резултати, а просто с многото налични пари, липсата на това къде да се инвестира и сладкодумието на Мъск.
Между другото не знаех че положението на Юбер било толкоз зле. Едно просто приложение за телефон може да носи сериозни загуби и да няма начин да излезе на печалба, но хората си инвестират в него и акциите им са добре.
Коментар
Коментар