Новината изпълнила те с такова ликуване е на има-няма половин година. И да, радостно е че има и нови гробокопачи на ДВГ, макар и да не разбирам по какъв начин си намесил Тесла. Те нито тогава, нито сега са имали планове да произвеждат превозно средство с подобен формат. Предполагам маржовете там са прекалено ниски за да съблазнят Мъск.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Останах озадачен за причините – милиардерът Джеф Безос /този уникален в електронната търговия – търговец, за когото казват, че е и най-голeмият по мащабите си в света!/ - да сключи ДОГОВОР за доставка на 100 000 електрически фургони – НО С американския стартъп RIVIAN !
Защо това не се случва с Тесла? Нали тя беше..., някак си..., така да се каже..., пък и едни графики на разпределения имаШЕ ТУК..., а и такива надежди имаХме..., пък и според данните на нашите информатори ТУК...
.................................................
Значи, САМИЯТ Безос /да се свети името му!/ - как да го кажем по-меко... Самият Безос – не иска да си има вземане-даване с /наш/ Мъск ?!?
Що така, ве, Безос, приятелю? Не четеш ли нашия форум! ТУК е истината! Ще ти я каже всеки ЕД в тоя форум!
Безос, да знаеш: съставили СМЕ петиция, единодушно подписана от всички тук! Искаме да промениш договора за 100 000-те хиляди фургона в полза на Тесла! Не искаме много, нали, Безос!
Ейййй, как забравих! Ама нали наскоро... Кофти случкИ... Нали наскоро...
...от Amazon /чийто собственик знаем, че е точно милиардерът Джеф Безос/ бяха съобщили, че на покрива на един от складовете на компанията в Редландс, Калифорния, където е била изградена соларна система от SolarCity на Tesla, e имало пожар. Оттогава гигантът в електронната търговия отказва да инсталира други съоръжения от компанията...
.................................................. ............
И кВо сЯ, Безос, приятелю? Съдиш Солар Сити... и Мъск? Пука му на милиардите на Мъск! Ще премести някои неща в другия крачол...J))
Добре де: ти можеш да го съдиш, но въпреки това – да му дадеш поръчката от 100 000 фургона? /не преставаме ние.../... Не става ли? Други ли са ви правилата, Безос, там? Интересни хора сте вие! Собствен „кодекс” имате...J)) Да де, ама 100 000 фургона не са като 5...
.................................................. .................
RIVIAN – били две модификации: на основата на всъдехода R1S и на пикапа R1T. Приличали на Honda e.
Имали по 4 ел.мотора, с обща мощност 760 к.с. и преодолявали с едно зареждане 645 км...
RIVIAN планира и трети модел – електрически хечбек в стил рали-крос...
.................................................. ................
Много издънки прави тоя Мъск, а всички се надяваХме на него...
За другите издънки – друг път.
Изводът се налага от само себе си: НЕ Е РЕДНО да се губят големи поръчки!
- 1 like
Коментар
-
Я някой тарикат да коментира тази оферта, дано да ви излиза преведена, специално пуснах преводача
https://www.leasingmarkt.de/leasing/...Variant=892151
Наем на батерията 70,58 на месец. А беееее погледнете офертата, май да си стоя на бензина е по добре
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
[ATTACH=CONFIG]n3540574[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3540575[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не се вижда/чете нищо- предполагам че си дал някакъв маршрут, дай франкфурт - варна и по добра снимка
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Дали?
[ATTACH=CONFIG]n3540516[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПонеже продължаваш да пишеш глупости …
https://energiya.bg/?p=7231
Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?
Знаем че към днешна дата най-евтините мощности за производство на електроенергия са от перкопанели. Ако субсидии в такива размери (че дори и 10% от тях) към петрол и въглища се пренасочат към възобновяеми източници + (батерии), фалитите във въгледобива ще са на всеки километър.
Та пак да задам въпроса. Без субсидиите за петрола за трилиони долари годишно на каква цена ще зареждаш на бензиностанцията?
Не е толкова просто разбира се - политика, национална сигурност, синдикати, безработица и пр.
Вътин, пазара не ти е силна страна. Бъдещите очаквания са фактор #1 (в политиката не знам)
За изкривяването мисля вече отговорих – като се премахнат субсидиите за петрола, ще метнеш стария таралясник за скраб на минутата.
[/QUOTE]
Не ти изнася.
Ако не се субсидират въглищата от които се произвежда ТОК , той ще е поне, ПОНЕ 3 пъти по скъп, ако не и 5.
Имагинерната ти икономия от ток отива по дяволите.
И като насилствено принудят със забрани хората да минат на ток точно това ще стане.
И ще дадеш 100к за нова електрическа хуйня, от която ще си 1000% зависим, щото дистанционно ще ти я отвличат заедно с тебе в ареста, без да можеш и да излезеш от ел. затвора.
И ще си плащаш прескъпо като поп.
ВСИЧКИ СТРАНИ "СУБСИДУРАТ" ДОБИВА НЕ ПЕТРОЛ И ГАЗ затова се къпят в пари. Откъде им идват парите и на арабите и на Норвегия като НИЩО друго не произвеждатНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Аз лично нямам нищо против да си купя електрокар и да си ходя до работа. Проблемът идва когато искам да се прибера до бг. Нормално се прибирам за около 28-30 часа+ време ако спим някъде. С електрокара ще мина 48 часа при всички случай.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)Last edited by Pyramid; 15.02.2020, 00:20.
Коментар
-
Понеже продължаваш да пишеш глупости …
https://energiya.bg/?p=7231
Половината от тея трилиони субсидии са ВЪГЛИЩА. От тях какво се произвежда - гориво за коли или ТОК?[/QUOTE]
Такаа, разбрахме че държавите сибсидират фосилните горива с 5 ТРИЛИОНА долара. Толкоз за това кое се субсидира и с колко!?!
Знаем че към днешна дата най-евтините мощности за производство на електроенергия са от перкопанели. Ако субсидии в такива размери (че дори и 10% от тях) към петрол и въглища се пренасочат към възобновяеми източници + (батерии), фалитите във въгледобива ще са на всеки километър.
Та пак да задам въпроса. Без субсидиите за петрола за трилиони долари годишно на каква цена ще зареждаш на бензиностанцията?
Не е толкова просто разбира се - политика, национална сигурност, синдикати, безработица и пр.
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
По въпроса за бъдещите очаквания ти написах да отидеш в темата за политика, там са по думичката "ЩЕ"- Бъдеще време. Само не разбрах кога ще се избият милиардите загуба и дали премията в германия за рено зои не изкривява дългата ръка на пазара
За изкривяването мисля вече отговорих – като се премахнат субсидиите за петрола, ще метнеш стария таралясник за скраб на минутата.
Коментар
-
Време е смешникът да подкара каруците...))
Каква била "преднината" на Тесла? Тоя е слънчасал от месеци...)) Аве пич, Земи се събудиш!
))
Тесла е джудже, което - се опитва да продава минимум 3 /ТРИ/ ПЪТИ над себестойността - ако приемем, че себестойността на подобно превозно средство е $ 50 000. Тя НЕ Е толкова! Това е първата грешка на Мъск. Друга грешка е изкуственото надуване на отчетите в последното тримесечие на текущата финансова година. Това замъглява съзнанието на лековерните! Да, така ще им прибере парите, но това НЕ Е вариант за ДЪЛГОСРОЧНО съществуване на пазара, ако и акцията да се надува, но - без да се реализират ПРОДАЖБИ..., УВИ!
Мъск добре знае горното, затова бърза да, което може в тоя момент. Времето НЕ работи за него, камо ли пък той да "обръщал" пазара на автомобилите... СМЕХ! Нито има база, нито има специалисти /които постоянно прогонва!/, нито има работници /с които сключва договори, клаузите в които - НЕ спазва - и така прогонва и самите СИ работници!/...
Смешникът /долу/ говори, как Тесла щяла да настига: GM, FORD, CHRYSLER... До вчера говореше, че Тесла имала продажби, повече от всички..., но – когато сам той видя приходите на големите и нямаше какво да каже за тия $ 425 милиарда да 2019 г. – сега пее друга песНИЧКА... :)) „ЩЕ..., ЩЕ..., ЩЕ!”
Тесла не може да се мери с една Дачия по продажби, камо ли – ЩЯЛА да излезе на големите!
Говорим за ПРОДАЖБИ, за РЕАЛИЗАЦИЯ! Това не е като да надуеш един балон на борсата!
Тесла НЕ може да направи 500 000 продажби за годината, камо ли да излезе – на колко? Хайде де, смешко, кажи – дали си запомнил нещо от онова, което съм казал като цифри?
90 000 000 бр. автомобили!
ДЕВЕТДЕСЕТ МИЛИОНА автомобили се реализират ЕЖЕГОДНО в света!
.................................................. .............
Хайде да видим как стои въпросът с луксозните возила, които Тесла НЯМА ШАНС да доближи в продажбите, които – ДОРИ през 2019 г. РАСТАТ!
Смешникът твърди, че – НЕ, те намаляваЛИ... Е, не е така – те нарастват и през 2019 г.! /друг път ще си кажем още подробности, защото – нарастването ЩЕ Е ОЩЕ по-голямо при автомобилното производство в СЛЕДВАЩИТЕ години, ако и това да не е силно изразено в луксозния сегмент, има си причини, но не като Тесла – от 10 години – само празни приказки.../
СПРАВКА: погледнИ продажбите и устойчивият им ръст през ПОСЛЕДНИТЕ години, въпреки тъпотиите, които раздуваш, заедно с платените журналисти!
Да видим какво продадоха през 2019 г. луксозните марки - и как Тесла се "вписва" по продажби в тая група /за сега/... Но Тесла щяла да прави милиони продажби...)) Тя първо нека достигне продажбите на китайците, които я превъзхождат ЧЕТИРИКРАТНО / и повече!/... А кога Тесла ЩЕ "стигне" продажбите на Дачия?!?
)) Разбира се, че Дачия и през 2020 ще е ПРЕДИ Тесла по продажби!
))
На Смешко /тук/, както и на Мъск - им подхожда оная умна приказка на българина:
"Напънала се планината и родила... мишка!"))
Last edited by безимeн; 14.02.2020, 22:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
В публикацията пише съвсем друго нещо.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Пазара, а и инвеститорите понякога грешат. Все още не знаем дали са прави или не в случая. Тесла прави коли, продава ги, не е тотален балон. Но пък все още няма година завършила с печалба. Да не говорим че сега новата фабрика в Китай покрай тоя коронавирус какво ще стане с нея.
Забележете в дискусията между оптимиста и песимиста за Тесла за какво спорят. Не дали ще ги бъде елетричките. Това вече е ясно за хората които разбират. Спора е каква е преднината на Тесла пред останалите авто производители - 2 или 10 години!
Вадете си изводите:
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Или не искаш или не можеш да вденеш - БЪДЕЩИ ОЧАКВАНИЯ. Това е пазара. Инвеститорите предпочитат компании с перспективи, особено такива които преобръщат установени индустрии.
Подсказвам ти да разгледаш историята на АМАЗОН! Не искаш - твоя си работа.
Субсидиите на петролнагта индустрия годишно в световен мащаб са за около 5 ТРИЛИОНА долара (не знам дали можете да схванете размера). Пак да повторя. Без субсидии - петрола ще в пъти по-скъп отколкото е сега на бензиностанцията.
Globally Fossil Fuel subsidies remained large at $4.7 trillion (6.3 percent of global GDP) in 2015 and are projected at $5.2 trillion (6.5 percent of GDP) in 2017. The largest subsidizers in 2015 were China ($1.4 trillion), United States ($649 billion), Russia ($551 billion), European Union ($289 billion), and India ($209 billion)
Коментар
Коментар