Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
хахахаха
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Няма да чакам и 1 денНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...
80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...
https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
1 милион разочаровани собственици оценяват Тесла като най-предпочитаната марка
защо ли в Норвегия Тесла е най-продаваната марка! Като си отговориш на тези въпроси може и да ти просветне.
п.с. нещо се говори, че следващите 3-4 седмици ще обявяват батерия с пробег 1 милион мили (1,6 мил километра). GAME OVER
Коментар
-
1. Това, че Тесла ОГРАНИЧАВА /т.е. - НАМАЛЯВА/ капацитета на батерията си с ДО 80 % от предварително договореното с клиента - не е тайна за никого!
Актуализацията на Tesla, която ограничава капацитета на батерията, доведе до съдебен процес и редица оплаквания от клиенти. В съдебното дело се твърди, че обхватът на Model S и Model X, които на дребно се продават за около 100 000 долара, е станал по-малък след актуализацията, което е в ущърб на потребителите.
Tesla беше принудена да актуализира своите Model S и Model X с нов софтуер, който ограничава зареждането на превозните средства до 80% от капацитета им, след като през май беше съобщено за избухнал Model S в Хонконг. Компанията заяви, че тази актуализация се дължи на "изобилието от предпазливост" и цели "защита на батерията и повишаване на живота ѝ", без да навлиза в подробности какъв е проблемът с батериите.
2. От ОСТАВАЩИТЕ 80 %, с които реално разполага батерията, в зимни условия ИЗВАЖДАМЕ ОЩЕ 25 - 28 % /точно, в зависимост от модела на Тесла/ - и това е само, ако температурите са до - 6 градуса по Целзий! При по-ниски температури от - 6 градуса Целзий - разполагаемият капацитет на литиево-йонната батерия на Мъск е още по-нисък!
.................................................. ....
Какво излиза?
100 % капацитет за изминаване на 500 километра - никога няма да имаш с Тесла. Това, според Тесла е "За да се подобри "дълголетието" на батерията!!!", но при продажбите това не е акцент, а този вариант се дискутира постфактум - в съдебната зала...
80 % е ограничението /ти/ - при сезони с температура, над 0 градуса по Целзий. "Tesla актуализира някои от своите Суперчарджър станции в САЩ, за да ограничи зареждането на батериите до 80% от капацитета им."
https://automedia.investor.bg/a/2-no...e-na-bateriite
За минусови температури /НАД - 6 градуса/ - от тия 80 % разполагаем капацитет - в зависимост от модела сваляме още 25 - 28 % от капацитета.
Нещата отиват на зле!
Разбира се - човек може да не прави подобни сметки, а по метода "проба-грешка" - при зимни условия - да опита, дали Теслата може да измине 300 километра до следващият Суперчарджър... /оставам с надеждата, че българин, който може да отдели $ 100 000 за Тесла - не е по-лековерен от това, което си е направил до момента..., но поне в зимни условия, при "експеримента" - семейството му си е на топло, в къщи/...
https://clubz.bg/86534-tesla_na_syd_...a_na_bateriite
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЕлементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili
Защо Toyota не прави електромобили?
Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
Какви са фактите:- Тесла продава най-много EV спрямо всеки конкурент в света (включително BYD)
- продава повече седани от БМВ, АУДИ, Мерцедес, лексус ягуар … в съответния клас в САЩ. Причините са доста но основната е че получаваш най-много за парите които даваш (https://www.youtube.com/watch?v=zJylRku3ILs )
- Приходите от продажби на тесла М3 са повече от най-продавания седан в същия клас (тойотата камри е $25К, М3 $45К)
- Има най-големия пробег в свякакви условия - летни, зимни, и каквито се сетиш
- Най-сигурният автомобил на пътя
- Най-технологичния автомобил
- Подобрява се с всеки ъпдейт - скорост, мощност, сигурност, фън, …, списъка е дълъг. Колата след година, две или три е по-добра във всеки аспект от момента, в който е купена!
Няколко думи за Тойота. Компанията я кара на принципа Business as usual като повечето традиционни производители. Инвестират в хидроген технология, която няма никакво бъдеще и поетапно останлите производители се отказват за сметка на батерията. Липсата на конкурентно предисмтво при електричките го маскират с исказвания за екологията. Ако мотивът е екологията щяха да инвестират в драстично подобряване на батериите и пълно изхвърляне на ДВГ (каквото прави Тесла). За мое съжаление Японските компании ще са извън бизнеса след 10-15 години за сметка на Китайските.
Няколко думи и за пробега в зимни условия. От експеримента виждаме, че най-дълъг зимен пробег имат - оооооо изненада Теслите.
За неинформираните официалната методология за оценка на пробега в Европа е WLTP, която е доста неточна и щедра в очаквания пробег. Хората които си купуват EV са наясно, че при ниски температури, снеговалеж и като цяло влошени атмосферни условия пробега пада с 10-20% спрямо официалния. В най-студените дни от под -20 градуса целзии пробега може да падне и с над 30%.
С тези факти са нясно собствениците на електрички и тези с Тесли имат възможност да “подготвят” автомобила като го подгреят през мобилното приложение, което удължава пробега и дава допълнителен комфорт на возещите се, които могат да влязат по тениска въпреки ниските температури навън. Пробвай това с твоята кола при минус 20!
Единствената електричка с близък до Тесла пробег е Хюндай Кона. Чудесен, малък автомобил, който е значително по-маломощен, освен това има монтирана термо помпа, която помага за по-ефективно подгряване на автомобила в зимни условия.
За купувачите на Тесла дали зимния пробег е пробелм?!? Нормалният е към 500км (модел 3). Спад от 20-30% ще рече че изминават 350-400 км преди да заредят на Тесла супер чарджър, които са на 100тина километра разстояние.
Коментар
-
В тая връзка, мисля, че си пропуснал и този съществен НОВ момент, който никак не ти се коментира, нали:
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
Коментар
-
Елементарни въпросчета ми задаваш по време, когато Мъск е съкратил 75 % от служителите си в Невада и НЕ Е коректно да обсъждам въпроса...
Щом искаш да разшириш познанията си - прочети следната информация - много е показателна и се надявам повече да не ми задаваш тъпи въпроси ВСИЧКИ КОНКУРЕНТИ са на светлинни години по продажби и ПРИХОДИ от продажби, преди Мъск:
https://automedia.investor.bg/a/2-no...-elektromobili
Защо Toyota не прави електромобили?
Защото ни е грижа за екологията, е странният отговор на японците
Джералд Килман, вицепрезидент на европейското подразделение на Toyota, обясни защо японският автомобилен производител не иска да следва тенденцията за производство на електрически превозни средства. Според него по този начин компанията се стреми да ... произвежда повече "зелени" коли!!!
Според Килман, в момента Toyota е в състояние да произвежда батерии само за 28 000 електрически превозни средства годишно. Но същият капацитет е достатъчен за производството на 1,5 милиона хибридни автомобила. Проучване на корпорацията показва, че продажбата на 1,5 милиона хибрида може да намали вредните емисии в атмосферата с една трета повече от продажбата само на 28 000 електрически автомобила. А това означава, че е по-добре да се произвеждат милиони хибриди, отколкото да се инвестират средства и време в производството на електрички.
Схвана ли ЗАЩО? Трудно ще ти е, нали?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеКакво виждаме на долните графики?
1. Мъск не може да съсредоточи един модел на един от водещите пазари? Не! Конкуренция, брат!
Колегата добре го е показал
Коментирай по-добре защо Тесла продава повече от всичките си конкуренти взети заедно!
Коментар
-
Какво виждаме на долните графики?
1. Мъск не може да съсредоточи един модел на един от водещите пазари? Не! Конкуренция, брат!
2. Тойота е недостижима за Мъск! От графиката се виждат продажбите на Тойота Корола в Китай. Акцентът: купувачът получава превозно средство на изгодна цена при Тойота. Дали предстои да ставаме все по-разточителни - времето ще покаже!
За цената на ЕДНА Тесла - купувачът може да купи 2 - 3 - 4 броя НОВИ Тойота /с разход, под 4 л./100 км/... В същото време - знаем каталожната цена на новата батерия на Мъск - НАД 40 000 $$$.
Батерия, по-скъпа от един НОВ автомобил на Тойота! Китайците "много си падат" по скъпите Тесла.../да не говорим за намаляващият пробег при зимни условия!/
3. Не вярвам на отчетите на Мъск.
.................................................. ...........
Кои модели се продават най-много на водещите пазари през 2019 г.? Данните не са от "счетоводството" на Мъск...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеCEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
Коментар
-
С вчерашния отчет Тесла отново хвърли в недоумение всички - печалба за
първо тримесечие, въпреки всички проблеми с епидемията
И още една графика за колегата отдолу
Продажби на Тесла М3 спрямо всички конкуренти в САЩ. Интересно ще е да
наблюдаваме как ще се развият продажбите с модел Y:
Last edited by ED; 30.04.2020, 10:56.
- 1 like
Коментар
-
Норвежката автомобилна федерация извърши сравнителен тест между 20 от най-продаваните електромобили в страната, за да определи как зимните условия се отразяват на техния ПРОБЕГ и на зареждането им...
Температурният интервал на теста е +3 до -6 /МИНУС 6/ градуса Целзий. НЕ МИ СЕ МИСЛИ ЗА СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ ПРИ ПО-НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ, но и това изследване е ПОВЕЧЕ от ПОКАЗАТЕЛНО!
Климатичните системи на ВСИЧКИ електромобили са били настроени на 21 градуса по Целзий. С извинение към дамите - 21 градуса - малко или много са, за да осигурят що-годе комфортно пътуване? Риторичен въпрос! Всяко настройване на по-висока температура СКЪСЯВА ПРОБЕГА на електромобила.
Графично, загубата на пробег, под заводския параметър - изглежда така: /Тесла и Опел Ампера - губят над 1/4 - до 1/3 от пробега си, но Тесла има и високата цена - около- и над 100 000 $ - с все екстри Модел S - и доста повече!/:
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеCEOто на най-голямата компания в света ти разправя, че Тесла им разказва играта, ама ти "по-гоУемо от искаро нЕма"
За част със сигурност. А за другите?
А ако стадото не иска да работи за шепа ориз както е сега в Китай, че и то е дооооста по разглезено сегаLast edited by X_Y; 30.04.2020, 08:29.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не знаех че си наивник на средна възраст, хахаха. Той и бойко разправя много работи, ама всичко е вярвайте ми. Като стане въпрос за доказателства- не сте ме разбрали. И тук същата работа- както искаш, вярвай в светлото бъдеще, иде зад ъгълаLast edited by X_Y; 30.04.2020, 08:28.
Коментар
Коментар