IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid за корабите дизела е скъпо гориво, никой няма да направи огромен двигател който да не използва мазут. И такова кпд е непостижимо в реалността, те може да си се хвалят. Няма проблем със скоростта на горене на оксиводорода както го наричат, тя лесно се забавя като се инжектира водна пара или мъгла гори меко. Екологично най чистото гориво е това е мисля че неизбежно ще се случи тази горивна конверсия с което играта ще приключи поне за известно време а трябвало е да се случи още 90 та година, но нали долара им е вързан за петрола.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Ма ти и по двг ли си експерт?

      Някои неща ги пише в нета.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Абе и мазут да горят, моторите на Wartsila, са си двутактови дизели. Доказан КПД >50% . И не щото „дизелът” е лукс, а щото, специално така са проектирани: Някой, и тази фракция, трябва да използва. А водород за там е сложно, щото бързо гори, а са наистина, много бавнооборотни. Управлението на впръскването, там-не е проблем.
        Ма ти и по двг ли си експерт?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          безимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.
          Абе и мазут да горят, моторите на Wartsila, са си двутактови дизели. Доказан КПД >50% . И не щото „дизелът” е лукс, а щото, специално така са проектирани: Някой, и тази фракция, трябва да използва. А водород за там е сложно, щото бързо гори, а са наистина, много бавнооборотни. Управлението на впръскването, там-не е проблем.

          Коментар


          • безимeн - по новите корабни двигатели масово са с дюзи управлявани с електромагнит и впръскват мазут, дизела е прекалено луксозно гориво за корабните двигатели. Тези нещо са се объркали че тези огромни двигатели работят с дизел и са го написали в интернет и ти го четеш и изпадаш в екстаз. ДВГ сигурно ще се запазят като технология но ще работят с водород получаван чрез термолиза с топлина генерирана при атомен синтез - атомна реакция, един американец го беше направил.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

              Най-после се обади един от партизаните...

              Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!

              Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!


              ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))
              Като ти мине, обади се.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
                ...ако вече не си се.




                Най-после се обади един от партизаните...

                Десетки и стотици пъти повече са нефтопродуктите, нали!

                Ама останалите - дето ще "подменят" двигателите с вътрешно горене - все още подменяТЕ, нали!


                ЩЕ, ама - в някой друг живот... Не точно в тоя! ))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                  Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))

                  .................................................. ..........................................


                  Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...

                  До тук нещата са ясни.

                  .................................................. ..............................................

                  Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))

                  Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
                  Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86

                  Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...

                  Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...



                  .................................................. ................................................


                  И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!

                  ... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...

                  Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...

                  Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...


                  .................................................. ................................................

                  Такива неща...
                  Като отчетем факта, че много дълбоко си скаран с числата, останалите ти фукни и плещеници окончателно губят смисъл. Не се напъвай. Ще се наакаш.
                  ...ако вече не си се.
                  Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 12:29.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    ......

                    Липсата на знания - особено в областта на все по-силно разрастващ се бизнес и търговия с огромни количества стоки и пренасянето им между континентите с милиони контейнери - и неотчитането на подобни, ежедневно реално случващи се събития - ни играят лошата шега - да се концентрираме като латерни в областта на "подмяна на топлинните двигатели" с електрички...

                    С ТИЯ ПОЗНАНИЯ и С ТИЯ ДОСТИЖЕНИЯ на съвременната техника - подмяната е невъзможна. Това не го казвам аз, разбира се, но пък споделям това мнение.



                    .................................................. ........................................



                    Един пример за интересуващите се от съвсем малко по-мащабна информация, която ни показва, защо съвременните топлинни двигатели не могат да бъдат "ЗАМЕНЕНИ" от ел.двигател, задвижван от СЪВРЕМЕННА литиево-йонна батерия:



                    .................................................. ........................................




                    Бизнесът със стоки се разраства постоянно и това налага търсенето на средства за превоз на възможно най-много товар. За да отговори на търсенето, е създаден най-големия дизелов двигател в света. Като казваме голям, имаме предвид - 14-цилиндров, двутактов агрегат, генериращ мощност от 109,000 к.с. и 7,603,850 Нм максимален въртящ момент.

                    Разбира се, става дума за корабен двигател. Той задвижва най-големия контейнеровоз в света, способен да пренесе 11,000+ контейнера с дължина шест метра. Корабът е Emma Mærsk - транспортно чудо с дължина 396 метра и тегло - 170,974 тона.

                    Самият двигател - Wärtsilä-Sulzer RTA96-C, тежи 2,300 тона, висок е 13,4 метра и има дължина от 27,4 метра. Способен е да движи Emma Mærsk със скорост 31 морски мили в час (стандартната скорост на този тип кораби е 18-20 морски мили в час).

                    Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин.

                    Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86.


                    .................................................. ..........................................


                    Предполагам, че когато фактите заговорят - боговете също няма да мълчат /прекалено дълго/! ))


                    Та, не стана ясно - дали ще "подменяме, заменяме и т.н." - тъпотии топлинните двигатели с електрички?... ))

                    .................................................. ..........................................


                    Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното... )) Обяснявам си го, не толкова с липсата на информация, а по-скоро с облъчването - като се почне от вредни емисии и производства, та се премине през токсичност и унищожаване на огромни площи /имам предвид Китай, с добива на редкия метал - неодим - материалът, който /по някакви причини, които не са предмет на дискусията/ - намира приложение в съвременните ел.двигатели /на електричките, на ветрогенераторите.../...

                    До тук нещата са ясни.

                    .................................................. ..............................................

                    Боговете-партизани /защитници на Мъск/ - замълчаха по-дълго от очакваното и по друга причина... ))

                    Грубата сметка за Комън-рейлите горе показва /Двигателят използва технологията за впръскване на горивото - Common rail, която му позволява да работи по-добре и по-икономично при ниски обороти. Въпреки модерните технологии, всеки цилиндър на дизеловото чудовище гълта по 0.19 литра дизелово гориво на цикъл. Двигателят работи при 102 об/мин./ - тая именно сметЧИЦА ни показва с какви възможности разполага съвременният свят... Възможностите - да си транспортираме стоките - са такива! Какви са?
                    Към момента финландската компания е произвела 25 такива двигателя и има поръчки за още 86

                    Грубата сметка показва, че само един от тия 25 произведени ДИЗЕЛОВИ - Common rail - в продължение на месец изразходва около 10 тона нефтопродукти. Ако отчетем, че този двигател работи нон-стоп по 3-4 месеца и след кратък престой - нови 3-4-5 месеца... и т.н...., но те са 25 произведени двигателя..., а ще се произведат още ПОНЕ 86..., а с новите поръчки...

                    Непременно трябва да уточним, че има хиляди такива двигатели, които задвижват корабите, на които са монтирани в океаните и моретата... Всички те правят възможно съществуването на хората на тая планета, с възможния търговски обмен, с гарантираните условия на живот и със създадените стандарти в същият този живот...



                    .................................................. ................................................


                    И какво се получава на практика: разбира се, че всичко това се осъществява със знанията и практическите умения, които хората трупат през... ВЕКОВЕТЕ! Физика /защо не!/, химия /защо не!/..., частни науки - както и да ги наречем - всички те са част от общото познание!

                    ... и сега..., какво?..., ми - роди се един Мъск и неговите "пророци" - решиха да "подменят" топлинните двигатели... Какво е необходимо за това? Разбира се - необходимо е да нямаш много от познанията, които хората са трупали и практически са реализирали...

                    Всъщност, Мъск е никой, колкото и да се напъват тук някои да го фаворизират. Китайците го работят с по-голям брой реализирани електромобили, а той подскача след тях, като не може да ги догони...

                    Така ще бъде и в следващите години... Разбира се - не отчитаме и факта, че електромобилите са ПОД 1 % от използваните топлинни двигатели...


                    .................................................. ................................................

                    Такива неща...
                    Last edited by безимeн; 11.08.2019, 11:39.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Да не забравяме че тези електромобили са много по добри от автомобилите с двг и нужда от реклама и стимули няма, само електромобили с добри батерии и характеристики по добри от на двг колите и въпросния производител на батерии ще ликвидира днешните брандове. Реално производителите на електромобили ще са много малък брой и това ще концентрира индустрията и приходите от нея. Субсидирането ще направи процеса по бърз и по остро негативен с още по малък брой производители и по силен монопол на техния картел.
                      Значи, субсидии ЩЕ има. Едва ли са загрижени продажните политици за теб, мен или за Импотеция. Гледат, кой ще ги нагуши, и снасят.. На и за него. Наистина кофти новина но...т'ва е.
                      Last edited by Pyramid; 11.08.2019, 12:22.

                      Коментар


                      • Да не забравяме че тези електромобили са много по добри от автомобилите с двг и нужда от реклама и стимули няма, само електромобили с добри батерии и характеристики по добри от на двг колите и въпросния производител на батерии ще ликвидира днешните брандове. Реално производителите на електромобили ще са много малък брой и това ще концентрира индустрията и приходите от нея. Субсидирането ще направи процеса по бърз и по остро негативен с още по малък брой производители и по силен монопол на техния картел.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • ED - самите електромобили вече са една добре, прилично разработена технология. Проблематична е само батерията, в нея се свързват хиляди отделни батерии, нейните клетки. Те трябва да бъдат с максимално еднакви характеристики и това изискване за да го разбере всеки не е необходимо да е професор физик. Една батерия грубо дава напрежение от 4 волта и за да захранва електродвигател който е с максимално компакни размери трябва доста по високо напрежение и батериите трябва да се свържат последователно, когато една от тях създаде по високо съпротивление в електрическия контур той се срива. Това означава че батериите след като се произведат трябва да бъдат подложени на тестове на поточната линия и тези тестове да определят тяхната еднаквост и запазване на характеристиката при експлоатацията им. Тестовете производителите ги пазят в тайна, това е тайна каквато тайна е рецептата на кока кола, такова нещо може да се запази в тайна защото като купиш една батерия каквато и дисекция да и направиш няма да научиш нищо за тесговете на които тя е била подложена. Движим се към момента в който някой ще създаде най добрите тестове и ще прави най добрите батерии и всички ще купуват неговите батерии, т.е. към едноличен собственник на пазара и тотален монопол. Ти искаш да го субсидираме, ако си луд ще искаш това.
                          Last edited by supertrader; 10.08.2019, 23:01.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • national power . свободния пазар и конкуренцията не са педерастки простотии, такива са субсидиите, квотите за емисии и еврофондовете. В Китай има точно свободен пазар и конкуренция, запада откачи и само с такива глупости се занимават те.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • ED - колко се субсидира изграждането на соларани централи в Китай, на каква преференциална висока цена държавата им купува тока ? Защото ние наливаме пари по този начин а кьораво стъкълце не произвеждаме и субсидираме китайския експорт, а ние работим като пъдари. Всички субсидии са вредни и нанасят вреда на националните интереси, всяка държава която субсидира - занимава се с този незаконен бизнес ще си отиде и ще бъде заличена от картата неизбежно.
                              Субсидиите в ЕС рушат ли земеделието, просперира ли зърнарството и станаха ли черешите по 4-5 лв килограма в България ? Тези неща ще ликвидират ЕС, една идея за която са мечтали мнозина предстои да бъде опорочена и ликвидирана. Евро програми, субсидии и всякакви социални изродщини. Субсидирането им ще доведе до ликвидиране на автомобилостроенето в Европа и тези които сега работят в този сектор ще трябва да станат пъдари и разсилни да пазят китайските електромобили които ще ни наводнят и с това да си изкарат пари да си купят китайски електромобили.
                              Мислите ли с главите си въобще, пресния пример със стъкълцата е пред очите ни и същото ще стане с електромобилите. Мошенника Мъск е в Китай за да им сервира технологията в която американците вложиха доста пари т.е. да им ги подари. После Китай ставал много силен, ще стане след като получава големи подаръци.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Недей да бъдеш наивен и ти като баламурниците. Субсидия = насърчаване
                                Откакто свят светува е имало насърчаване на една или друга индустрия под формата на данъчни преференции, държавни поръчки, кредитиране и преки стимули.
                                Въпросът е защо се стимулира! И във всички случаи отговорът е – заради националните интереси на една или друга държава.
                                Като се върнем на темата за електрическите коли и в частност батериите, въпросът е при равни други условия коя индустрия има смисъл да се субсидира/насърчава – енергийната с основен източник фосилни горива, или чистата енергия + съхранението и???
                                За всеки здравомислещ човек отговорът е ясен! За съжаление обаче не е толкова просто защото има гео-политика; влияние; държавни бюджети, които зависят от приходите от петрол; лобита на засегнатите индустрии и пр. И разбира се медиите играят огромна роля за формирането на мнението на голяма част от населението. А кой разполага с ресурсите и мотивацията да спре или поне забави навлизането на EV, батерии и ВЕИ?
                                Ми тогава кво ми дрънкате за свободен пазар конкуренция и подобни педерастки простотии

                                Коментар

                                Working...
                                X