Необходимостта Tesla да разшири бизнеса си извън САЩ беше подчертана от резултатите за последното тримесечие, които не успяха да отговорят на очакванията. Намаляването на половина на федералните данъчни облекчения за покупките на Tesla от януари потопиха търсенето в САЩ, а компанията не успя да компенсира спада със старта на доставките на Model 3 в Европа и Китай.
Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.
31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.
Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.
31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.
Коментар