IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    Не мога да разбера разбиранията за "свободен пазар" на някои. Сигурно се изчерпват с асоциациите на думата "свободен" - свободно може да тровиш дробовете на съседа си, свободно можеш да го пратиш в болница, свободно можеш да го убиеш ... Да живее свободата! Какви мърсотиики мога да направя на съседа за да удовлетворя злобата си и завистта си към него. е хей....

    Свободния пазар в случая се изразява в ясно обявено публично правило за продаване на ел.коли. Дори всеки от Горна или Плевен може да продаде ел.кола в Ню Йорк, може да продаде дори и ел.лада и ще вземе субсидията. Никой няма да му я откаже. А че, дизелите трябва да плащат яко за отровите си в чист и проспериращ свят е очевидно.
    Фончо я чети по внимателно какво съм написал.Свободен пазар ли е този дето на мен ми дават два лева за да си купя точно определено нещо от точно определен човек.Направо ме разсмивате с тия глупотевини свободен пазар конкуренция.Я гледай Бай Доно какви ги върши това свободен пазар ли е????Примерно случая с хуявей....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
      Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци
      Не мога да разбера разбиранията за "свободен пазар" на някои. Сигурно се изчерпват с асоциациите на думата "свободен" - свободно може да тровиш дробовете на съседа си, свободно можеш да го пратиш в болница, свободно можеш да го убиеш ... Да живее свободата! Какви мърсотиики мога да направя на съседа за да удовлетворя злобата си и завистта си към него. е хей....

      Свободния пазар в случая се изразява в ясно обявено публично правило за продаване на ел.коли. Дори всеки от Горна или Плевен може да продаде ел.кола в Ню Йорк, може да продаде дори и ел.лада и ще вземе субсидията. Никой няма да му я откаже. А че, дизелите трябва да плащат яко за отровите си в чист и проспериращ свят е очевидно.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Обяснете моля,

        Това е въпрос.
        Какво да обясня?
        Аз самият чакам обяснение.

        Коментар


        • Ще проговоря на майчин език- аман, аман, все обяснете, все неразбрал

          Коментар


          • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
            Искаш са кажеш, че задвижването на електрическити коли не отделя въглероден двуокис?
            Обяснете моля,

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Искаш са кажеш, че задвижването на електрическити коли не отделя въглероден двуокис?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
                "Тесла" печели и от продажби на федерални кредити за парникови газове (такса въздух, такса за тоя, що духа) на други автомобилни компании:




                https://www.bloomberg.com/amp/news/a...-fiat-chrysler


                От 2010-а до сега "Тесла" е спечелила 2 млрд. долара от продажба на такива кредити.
                Щатът Келъфорня има закон, изискващ от производителите да продават такъв процент коли с нулева емисия (т.е. електрически), какъвто процент от пазара на коли държат. Ако производителят не успява да продаде толкова, тогава му се налага да купува тези "зелени" кредити от конкуренти като "Тесла".
                Закон със същите машинации, пробутващи електричките, има и на федерално ниво. Свободен пазар?
                Представителят на "Фиат-Крайслер" казва, че тези законови изисквания далеч надхвърлят търсенето на електрически коли, за да може да бъдат удовлетворени.

                "Тесла" може да продава кредите си и в Европа, където законите са още по-зверски.


                Производителите на коли с ДВГ са поставени на колене от държавите.
                Аз викам "Тесла" да не се занимава с глупости като производство, а направо да премине на търговия с "такса въздух" като основна и единствена дейносг.

                Нормално в нормалните държави - цапаш=плащаш.
                Last edited by redcretin; 04.06.2019, 22:12.

                Коментар


                • "Тесла" печели и от продажби на федерални кредити за парникови газове (такса въздух, такса за тоя, що духа) на други автомобилни компании:




                  https://www.bloomberg.com/amp/news/a...-fiat-chrysler


                  От 2010-а до сега "Тесла" е спечелила 2 млрд. долара от продажба на такива кредити.
                  Щатът Келъфорня има закон, изискващ от производителите да продават такъв процент коли с нулева емисия (т.е. електрически), какъвто процент от пазара на коли държат. Ако производителят не успява да продаде толкова, тогава му се налага да купува тези "зелени" кредити от конкуренти като "Тесла".
                  Закон със същите машинации, пробутващи електричките, има и на федерално ниво. Свободен пазар?
                  Представителят на "Фиат-Крайслер" казва, че тези законови изисквания далеч надхвърлят търсенето на електрически коли, за да може да бъдат удовлетворени.

                  "Тесла" може да продава кредите си и в Европа, където законите са още по-зверски.


                  Производителите на коли с ДВГ са поставени на колене от държавите.
                  Аз викам "Тесла" да не се занимава с глупости като производство, а направо да премине на търговия с "такса въздух" като основна и единствена дейносг.
                  Last edited by eta orel; 04.06.2019, 16:55.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Що да ви убеждават, това е факт!
                    Факт е че и ти си като нас даже по зле

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                      Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци
                      Що да ви убеждават, това е факт!
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
                        Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
                        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

                        Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
                        От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
                        Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
                        Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
                        От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
                        Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

                        Подобно е и във всички останали страни.

                        Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

                        Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

                        Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


                        Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
                        Да живей свободният пазар.Ей това са мошеници и далавераджии а нас ни убеждават че живеем по този начин щото сме тъпи и мързеливи.Чудя се докога ще ги търпим и защо още не са избити тия боклуци

                        Коментар


                        • Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
                          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles

                          Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
                          От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
                          Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
                          Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
                          От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
                          Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.

                          Подобно е и във всички останали страни.

                          Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.

                          Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.

                          Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.


                          Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?

                          Коментар


                          • Хайде народе- юруш на рендетата

                            https://www.renault.de/kampagne/zoe.html

                            Зоито е в промоция, който не си е купил сега е момента

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                              Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
                              https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

                              И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
                              Ами то е достатъчно да чукнеш на линковете на безименния, а може и сам да потърсиш например в тубата

                              Коментар


                              • Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
                                https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/

                                И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни

                                Коментар

                                Working...
                                X