Нали я знаеш приказката за негативиста, че за всяко решение намира проблем
Живей си и хейтвай на воля. Не пречиш на никой освен на себе си
Само за информация, ей така да научиш нещо – инвестирането ако може да се сведе до един единствен фактор то се свежда до „proper evaluation of discounted FUTURE cash flows“.
Та в тази връзка „ЩЕ“ е основният фактор, който движи пазарите – очакванията за бъдещето.
Бенджамин Греъм май беше казал - “In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine”.
Ако се върнем на Тесла, компания в разтеж (growth company) ето това е основният показател, който има значение. Има ли разтеж на производство и приходи!!! И да повтаряш като папагал каква е печалбата за последното тримесечие това няма никакво значение в дългосрочен план (справка Бенджамин Греъм).
Относно плъг-ин хибридите и продажбите на Тесла в Европа можеш и сам да провериш как вървят. Тесла вече е #1 по продажби на EV & plug-in hybrids на пазарите в които има представителства и продава. Като отворят Китайския завод в края на годината ще утроят продажбите и в Китай (без мита и със серизни стимули от Китайското правителство). А да не забравяме, че най-големия пазар е Китай. За символичната инвестиция трябва само да завиждаш, защото Тесла е единствената Американска компания „подкрепена“ от Китай да стъпи на техния пазар. Изграждат завод с помощта на Китай и със солидна кредитна подкрепа. До момента имат два завода, а Китай става третия.
Другите глупости за батериите и химичните елементи са проблем само в твоята глава. С търсенето ще дойде и предлагането – не бери грижа.
А, относно продажбите гледай майтап като излязат за Q2 над очакванията какъв short squeeze ще се заформи (не е препоръка разбира се)
Живей си и хейтвай на воля. Не пречиш на никой освен на себе си
Само за информация, ей така да научиш нещо – инвестирането ако може да се сведе до един единствен фактор то се свежда до „proper evaluation of discounted FUTURE cash flows“.
Та в тази връзка „ЩЕ“ е основният фактор, който движи пазарите – очакванията за бъдещето.
Бенджамин Греъм май беше казал - “In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine”.
Ако се върнем на Тесла, компания в разтеж (growth company) ето това е основният показател, който има значение. Има ли разтеж на производство и приходи!!! И да повтаряш като папагал каква е печалбата за последното тримесечие това няма никакво значение в дългосрочен план (справка Бенджамин Греъм).
Относно плъг-ин хибридите и продажбите на Тесла в Европа можеш и сам да провериш как вървят. Тесла вече е #1 по продажби на EV & plug-in hybrids на пазарите в които има представителства и продава. Като отворят Китайския завод в края на годината ще утроят продажбите и в Китай (без мита и със серизни стимули от Китайското правителство). А да не забравяме, че най-големия пазар е Китай. За символичната инвестиция трябва само да завиждаш, защото Тесла е единствената Американска компания „подкрепена“ от Китай да стъпи на техния пазар. Изграждат завод с помощта на Китай и със солидна кредитна подкрепа. До момента имат два завода, а Китай става третия.
Другите глупости за батериите и химичните елементи са проблем само в твоята глава. С търсенето ще дойде и предлагането – не бери грижа.
А, относно продажбите гледай майтап като излязат за Q2 над очакванията какъв short squeeze ще се заформи (не е препоръка разбира се)
Първоначално изпратено от безимeн
Коментар