IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
      Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

      Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

      https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html
      Със съответните манипулации - защо не? Правят го хората.

      Коментар



      • Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

        Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

        https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html

        Коментар


        • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
          "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
          Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

          https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019

          Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
          ...А няма с какво...

          Коментар


          • Зареждат си ги в къщи през ноща от мрежата, защото едно бързо зареждане е равно на 10 бавни зареждания по отношение на скъсяване живота на батерията.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Въпроса с електромобилите е решен където навлизат масово, в области на Русия навлизат без някой да ги субсидира а бензиностанциите предлагат и зарядни станции за тях - пише бензин, дизел, газ, метан и зарядка и това е масово там защото имат и централи които им произвеждат много евтин ток. Хората обаче си имат и кола с двигател с вътрешно горене и електромобил, електромобил вземат като допълнителна кола. Там електромобилите са с повече подръжка обаче, батерията и инсталация без никаква причина се преглеждат често в сервиз. Защо ползват електромобили - всеки месец изчисляват те им носят печалба от икономия по 100 -150 долара минимум. Но ако времето е лошо се качват в автомобила, пускат отоплението и не си причиняват страдание и дисконфорт.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
                Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

                https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019



                Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.

                Коментар


                • По принцип е така, редуктора снижава масата.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
                    Кои "тези"? Не разбрах.

                    Коментар


                    • Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                        Редукторът пести доста килограми а оттам, и киловатчасове, Дани. И всичките тези "много" неща, са всяко за себе си. Затова, приказки накуп, не са точно уместни. Така мисля

                        Коментар


                        • Няма проблем трансмисията за тежко превозно средство да е електрическа, дори такава се е наложила при локомотивите с дизелови двигатели. Там двигателя върти генератор , а той електродвигател. Причината е че такава немеханична трансмисия понася претоварванията по добре от една механична. Това не означава че режимите на претоварване са желателни, те водят до преоразмеряване, големи разходи за материали, високо тегло и преобразуване на енергията в топлина.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
                              Огън и взрив навред. Ама и бензиновите се палели. Да бе, ама палят ли се в първата година-две експлоатация? Палят ли се без причина? Или като се намокрят? А като се запалят, трябва ли да ги оставиш да горят с часове, понеже не може да ги загасиш с нищо? https://www.facebook.com/watch?v=1565264330546438 Това скоро ще почне да се случва по паркинги на магазини и тогава става интересно
                              Така става, като използват батерии с навити мощни клетки. Тъпа концепция, от-до.

                              Коментар


                              • analog, технологиите се развиват, няма да има палеши се камиони. Електрическата трансмисия ще бъде масова по някое време, няма да има други скростни кутии. Забравете че няма да навлязат. В Русия имаше и има много скептична техническа мисъл по отношение на електромобилите. Като гледам обаче май най много руснаци се нахвърлят да ползват електромобили и то безвъзвратно не искат да се разделят с тях.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X