IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Mateev, мисля че имам някъде литий полимер 150 милиамперчаса, не знам колко ампера дава максимално но ще взема да ти я снимам на късо напълно заредена как ще се запали. Защото по случайност такава съм я давал на късо и няма енергия да се запали, тя едва изпушва леко.
    https://www.ebay.com/itm/25400356853...EAAOSw9E5b9i1H
    Зареди я и забий ножа в нея, и тогава ми приказвай врели-некипели.

    Ти не осъзнаваш нещо елементарно - това е енергийната плътност на литиевите батерии, която е почти една и съща при всички видове размери или капацитети на батерии. Тоест количеството енергия на единица обем е едно и също. Като намалиш N пъти капацитета, намалява се и N пъти обема. но енергийната плътност се запазва същата.

    Тоест дори и в много малките капацитети (и обеми) има достатъчно енергия, за да стопи собствения си обем и да запали огън
    Last edited by Mateev; 16.11.2021, 15:58.

    Коментар


    • Сигорно е имало мина по високите части след Трявна.
      https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%96...BE%D0%B2%D0%BE
      https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A...B5%D0%BA%D1%82

      Коментар


      • Mateev, мисля че имам някъде литий полимер 150 милиамперчаса, не знам колко ампера дава максимално но ще взема да ти я снимам на късо напълно заредена как ще се запали. Защото по случайност такава съм я давал на късо и няма енергия да се запали, тя едва изпушва леко.
        https://www.ebay.com/itm/25400356853...EAAOSw9E5b9i1H
        Last edited by supertrader; 15.11.2021, 23:20.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Mateev, не може да се запали, капацитета се явява критичен за запалването. Пробвай да запалиш елемент с такъв капацитет и ще видиш че не е възможно.
          Аз съм пробвал и ЗНАМ, а ти не си пробвал и плещиш врели некипели вече месеци наред.

          Нямa значение капацитета дали е голям или малък. Важното е, че всяка една литиева батерия съдържа в себе си предостатъчно енергия, щото да разтопи собствения си обем, и с излишъка да направи огън/пожар.
          Last edited by Mateev; 15.11.2021, 23:50.

          Коментар


          • Mateev, не може да се запали, капацитета се явява критичен за запалването. Пробвай да запалиш елемент с такъв капацитет и ще видиш че не е възможно. Не е същото като това във видеото, клетка която даде на късо ще прегори и се явява прекъсвач във веригата, не може да се запали.
            Last edited by supertrader; 15.11.2021, 23:06.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Може да е шокиращо, че капацитета на един елемент е толкова малък, но иначе как ще направиш незапалим и почти огнеупорен модул, другия вариант е като сега - да могат да се палят. Капацитета на един модул в крайна сметка се измерва във ватчаса съхранена енергия. Ако модула е 100 волтов имат 100 по 100 милиампера - 10 ватчаса да са незапалимите модули с много предразполагаща към запалване електрохимия. Но има и такава която ще позволи и по големи капацитети, въобще не представлява проблем това. Другия вариант е правят се с батерии които да могат да се палят и виждате какво става, дори мрежата от чарджъри си ограничава зарядния ток и изключва и въобще не могат да се движат собствениците на електромобили на дълги разтояния, освен ако мрежата не е само на една фирма.
              Твоя голяма самозаблуда, която я плещиш от месеци, е че си мислиш, че намаляването на капацитета ще направи клетките негорими. Глупости на търкалета.

              Истината е, че колкото и да намаляваш капацитета, клетката ще си остане запалима, и ще гори с жив пламък при достъп на кислород или при окъсяване или при презареждане.

              Last edited by Mateev; 15.11.2021, 22:50.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп

                Moje i dwete
                Željko Ražnatović
                https://www.vbox7.com/play:2a0182f3a8

                Коментар


                • Може да е шокиращо, че капацитета на един елемент е толкова малък, но иначе как ще направиш незапалим и почти огнеупорен модул, другия вариант е като сега - да могат да се палят. Капацитета на един модул в крайна сметка се измерва във ватчаса съхранена енергия. Ако модула е 100 волтов имат 100 по 100 милиампера - 10 ватчаса да са незапалимите модули с много предразполагаща към запалване електрохимия. Но има и такава която ще позволи и по големи капацитети, въобще не представлява проблем това. Другия вариант е правят се с батерии които да могат да се палят и виждате какво става, дори мрежата от чарджъри си ограничава зарядния ток и изключва и въобще не могат да се движат собствениците на електромобили на дълги разтояния, освен ако мрежата не е само на една фирма.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • τ=RC zariad ili razriad mAh

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Оранжеви батерии.
                      Очевидно беше че сте експерти по въпросите с микромодулите.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Оранжеви батерии.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Къкъв вид електрохимия ли имаш впредвид ?
                          Абе попитах какви батерии, за електрохимия ако трябва ще кажеш.



                          Понеже си се редактирал, хайде и аз:

                          Посочи батерия която е сто милиампера.
                          Last edited by Имхотеп; 15.11.2021, 20:03.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • много е важна стехиометричната смес в почерпушката на малкия engine
                            https://www.youtube.com/watch?v=NpkLhDa-jqQ
                            Last edited by mikimaus; 15.11.2021, 19:12.

                            Коментар


                            • Какъв вид електрохимия ли имаш впредвид ? Напрежението на елемента зависи от електрохимията, да кажем за литиевойонната номиналното е 3.7V.
                              Тока обаче зависи от вътрешното съпротивление на потребителя, но е ограничен като максимално възможна стойност и тя е пропорционална на площа на електродите. Например ако площа е 1 квадратен сантиметър само, максималния ток при литиевойнна електрохимия е около 5 милиампера, за да се получи ток 100 милиампера площа на електродите трябва да бъде 20 квадратни сантиметра.
                              Last edited by supertrader; 15.11.2021, 19:28.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                То всички вдянаха. Особено тези хиляда модула по сто милиампера.
                                За такова нещо тук казват 'киллс ин детеншън'. Тоест в момента в който го погледнеш, и знаеш че не става.
                                Е, не можеш да смяташ, ама ми е през тая. През шапката.

                                Коментар

                                Working...
                                X