IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Несериозно. И не е задължително. Има способи за избягване и демпфиране. Затова, предлагам, да се успокоиш.
    Бе аз да съм казал.
    Останалото си е ваша работа.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение
      Вие знаете ли, че електрическите коли създават инфразвук с честота 6-7 херца, който е смъртно вреден, ако е с голяма амплитуда?

      Той се създава от правата и обратна механична връзка на електродвигателя със задвижващата част на шасито и зависи единствено от дължината ѝ.

      Когато електрическите коли станат много, той ще убива бавно, но сигурно.
      Несериозно. И не е задължително. Има способи за избягване и демпфиране. Затова, предлагам, да се успокоиш.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Ами не е точно така- много пасажери - например куин мери 2 се задвижват от електроагрегати. Специално куин мери има 6 електро двигателя които въртят винтовете. Прави се това тъй като електродвигателя може да се регулира по прецизно. Друг е въпросът че към тези електродвигатели има генератори отново 6 на брой които произвеждат тока от мазут
        Корабът, по ред причини, е оптимален за инсталиране на МНОГО мощни горивни клетки, оттам -ток за ел.моторите. Пак окислитено-редукционни процеси с въглеводороди но, чисто, без сажди, азотни окиси, СО... Та, там и двигатели на мазут може да няма. МОЖЕ Ѝ ВЪГЛЕВОДОРОДНО, Ѝ ЧИСТО. Не виждам място и полза от надхващане. А маниаците...ами, и психиатрите са хора, трябва да работят, да се хранят...

        Коментар


        • Вие знаете ли, че електрическите коли създават инфразвук с честота 6-7 херца, който е смъртно вреден, ако е с голяма амплитуда?

          Той се създава от правата и обратна механична връзка на електродвигателя със задвижващата част на шасито и зависи единствено от дължината ѝ и инертността на електрическия двигател, която не може да бъде променена.

          Когато електрическите коли станат много, той ще убива бавно, но сигурно.
          Last edited by eta orel; 22.05.2019, 16:15.

          Коментар


          • Хората от години нямат модел под 200 мили (300км) пробег. Най-продаваните са с по 500 км пробег. Зареждане за 20-30 мин на магистралата и караш още толкова.
            Click image for larger version

Name:	TESLA.jpg
Views:	1
Size:	35.6 КБ
ID:	3470370



            Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            За 30 километра градско, нали?


            /мислех, че разбираш с по-малко обяснения..., защото твоите съмишленици все им се вижда, че говоря повече.../

            Коментар


            • До 3-4 години цената на електричката ще е изравнена с ДВГ. Субсидиите няма да трябват защото всеки ще се надпреварва да предлага. VW говорят за 30 модела до 2025та. Не знам колко са серизни но ще видим.


              Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола

              Коментар


              • 68% от продажбите на НОВИ автомобили са EV. Тесла държи лъвския пай (мисля над 30-40%)
                Колко време ще отнеме не знам, предполагам между 5 и 10 години за да няма нито един автомобил с ДВГ (освен със специално предназначение)


                Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Нещо да ни кажеш и ти, емисарю - за това, как Мъск "обърна" пазара на елекромобилите в Норвегия?

                Кога Мъск ще достигне там ЗАВЕТНИЯТ 1 % от пазара, АКО знаеш, че - 0,79 % са закупените:

                - плъг ин хибриди,

                - електромобили на различни компании, които НЕ принадлежат на Мъск,

                .електромобили Тесла.


                Коментар


                • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                  Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
                  Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
                  Към днешна дата вече е факт, ако се избира между АУДИ и Тесла.
                  Ако се сравнява EV с кола в по-нисък клас също е факт само дето НЕ трябва да се гледа само първоначалната цена за покупка, а цялостната експлоатация и поддръжка.
                  Още не го разбират повечето хора в БГ, но е факт, че електричките се харчат като топъл хляб, а продажбите на ДВГ падат бавно но сигурно.

                  Коментар


                  • Не знам какъв специалист си обаче с икономиката не си на „ТИ“. Кодак са били най-големите във фото индустрията, Нокиа в мобилните телефони, IBM в персоналните компютри. Да си мислиш че бъдещето ще е като миналото е меко казано наивно.

                    The German car market shrank slightly in April - the big winners were cars with alternative drives. The Tesla brand has the highest percentage growth.

                    No other brand has grown
                    !

                    Тесла #1 по продажби в САЩ, Норвегия, Холандия, Швейцария, и
                    #1 по продажби на EV във всички останали държави
                    Въпросът не е дали, а кога ще изпреварят конкуренцията и в Германия, която между другото е най-големия производител на премиум автомобили! Трудно, но не и невъзможно. Да видим колко месеца ще са им необходими


                    Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!

                    Това не ти е сутрешния прочетен вестник!

                    Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.

                    Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...



                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Ами не е точно така- много пасажери - например куин мери 2 се задвижват от електроагрегати. Специално куин мери има 6 електро двигателя които въртят винтовете. Прави се това тъй като електродвигателя може да се регулира по прецизно. Друг е въпросът че към тези електродвигатели има генератори отново 6 на брой които произвеждат тока от мазут
                      А, изказах се заради бъзика.
                      Иначе не познавам корабното задвижване.

                      Пътешествал съм на корабче двайсет минути, а на ракета - от Лом до Русе.
                      Като малък.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнение

                        Корабът ще потъне под тежестта на нужния за това електродвигател. А батериите ще ги теглим буксир отзад на отделни баржи.

                        ​​​​​
                        Ами не е точно така- много пасажери - например куин мери 2 се задвижват от електроагрегати. Специално куин мери има 6 електро двигателя които въртят винтовете. Прави се това тъй като електродвигателя може да се регулира по прецизно. Друг е въпросът че към тези електродвигатели има генератори отново 6 на брой които произвеждат тока от мазут

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          За 30 километра градско, нали?

                          Не споря. Ползвай си го в града. Работата ти не изисква по-големи разстояния, нали?

                          Ако имам служебен с бензин - дали да го откажа, според теб!

                          .................................................. ............................

                          Интерпретациите ти са тъпи.

                          Като за теб - разбираем пример:

                          Кораб, двигател с вътрешно горене, 35 000 к.с. - ти НАШМЪРКАН ЛИ СИ, щом казваш, че батерията захранва ел.двигател, който създава теглителна сила, за да движи няколко стотин хиляди тона товар!

                          /мислех, че разбираш с по-малко обяснения..., защото твоите съмишленици все им се вижда, че говоря повече.../
                          Карай си бензина и боледувай от смога - видях София на какво заприлича тая зима, не мерси.
                          Ся към кораби забихме - работата ми не е свързана с кораби и не ги карам, но пък гледам бая електрически камиони се развиха вече Корабите апропо пускат много яки черни облачета, питай някой от Бургас или Варна колко е яко като са наблизо И за тях е мислено вече и има разработки, я виж тук колко са предимствата и колко - недостатъците:
                          https://www.marineinsight.com/marine...-the-shipping/

                          ПП: ти си живей в 19 век, не ми пречиш. Ще отмреш като динозаврите - с възгледите си. Аз пък смятам да доживея електрическото бъдеще - ей го де е, при мен след 6 години само

                          Коментар


                          • Искам да напомня че, при едни и същи габарити (след определена стандартизация), в един и същи електромобил, показателите му ще растат заедно с тези на батерията. Т.е., при положение, че никой и нищо не е съвършен както, и задачите пред електричките, също както, че не е нужно да се чака първо батерията дастане ехе-хе и чак тогава, да се правят и продават електрички. Нещата там са ЕВОЛЮЦИОННИ, което - може и да разочарова безименния, но - също е вятър в платната. Накратко, веднъж тръгнала да се търкаля надолу по баира, снежната топчица вече расте а може, и на лавина да стане. Имаш кола с ДВГ. Сменяш или не, двг-то си има кусурите. „Калпава” електричка: Сменяш батерията, и разцъфтява. Блочно-модулна идеология.
                            Last edited by Pyramid; 22.05.2019, 11:57.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн
                              И можеш да направиш генералният извод - КОГА очакваш съвременната батерия да има капацитета да задвижи ел.двигателя, който пък създава упор за движение на кораб с товар - стотици хиляди тона /горе/ чрез въртящ момент, достатъчен за това?
                              Корабът ще потъне под тежестта на нужния за това електродвигател. А батериите ще ги теглим буксир отзад на отделни баржи.


                              Тука си требе парен двигател.
                              В Канада и сега най-тежките участъци от жп-трасето се почистват от натрупания сняг с парен локомотив. Даже не и дизелов. Даже не и електрически.
                              ​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Абе глупав, при ДВГ-то да не би резервоара да ти създава въртящ момент - че си тръгнал да говориш за батерия при електрото? Ти верно си нашмъркан, както ти писаха в другата тема
                                Закво ми е да вкарвам 100 000, като го имам безплатно - служебен на паркинга на фирмата?

                                За 30 километра градско, нали?

                                Не споря. Ползвай си го в града. Работата ти не изисква по-големи разстояния, нали?

                                Ако имам служебен с бензин - дали да го откажа, според теб!

                                .................................................. ............................

                                Интерпретациите ти са тъпи.

                                Като за теб - разбираем пример:

                                Кораб, двигател с вътрешно горене, 35 000 к.с. - ти НАШМЪРКАН ЛИ СИ, щом казваш, че батерията захранва ел.двигател, който създава теглителна сила, за да движи няколко стотин хиляди тона товар!

                                /мислех, че разбираш с по-малко обяснения..., защото твоите съмишленици все им се вижда, че говоря повече.../

                                Коментар

                                Working...
                                X