IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Само да вметна, че ел. мотора може и да има много хубаво КПД, но.... При зареждането батерията има загуба на енергия от 25% в зарядното устройство и в самата батерия при зареждането й. А колко ел. енергия се губи по трасето от ел. центалата до контакта не знам, бат Пешо мисля може да ни светне.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
      Е той безименния голям „експерт”, дума да няма. Затуй го ловим през ден в откровени Глупости. Виж, да се надува, става страшно и трябва да забранят на околните му всичко, що боде - ами, ако се спука, завалията? И един път не призна, че в училище е преписвал, и че не прави разликата между всякакви изо-няк'ви си процеси и че гимназята му е Връх на Върховете, недоразбрал а недоразбралите. Хубавци от тоз порядък, ама всякак, ще ги моря. За кеф.
      По темата, за кпд като заговорихме, на ТЕЦ-а котелът, максимум, 82-85%, турбина -до ок.80%, траф нагоре-траф надолу, 98*98%, пренос ВН-98%, разпред. СН, НН- 98%, зарядно 80%, кулоновско кпд - 65 - 80%, двигател 90-96%- трансмисия 98-99%... който иска да смята, ама да не излязат сравними.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Аа-ха-ха-ха-хааа!
        Супертрейдър, отдавна си заслужил уважението ми, а това по-горе е поредното доказателство че го заслужаваш.
        + от мен!


        Във времената, в които живеем - не е срамно да кажеш на някого, че го обичаш... Защо не караш директно, а - с толкова завоалирани послания?

        Всъщност, той и пирамидалният - като каже "Дани" - мед му/ѝ капе от устата...

        Това, самоопределението в любовният /ви/ триъгълник - сигурно не е проблем...
        Last edited by безимeн; 11.02.2019, 19:43.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

          3 пъти?
          Това, разбира се, е до сметки, които, не се съмнявам, отдавна са направени.

          Понеже ме мързеше да ги търся, изказах някакъв спомен, с който може и да греша много.

          Но все още ми се струва, че КПД-ът на електродвигателя - входяща електроенергия/механична енергия - не е чак пък 3 пъти по-голям от този на ДВГ - входяща химическа енергия/механична енергия.

          Ако някой наистина знае, нека каже.
          Е в ел двигателя загубите са само от съпротивление на проводниците, (все пак това е правотоков двигател). В двг по-голямата част от енергията излита през ауспуха като топлина. Да не споменаваме триещите се части, за които думата имат експерти от ранга на безименния.
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Малко по-висок КПД? Колко малко, едно 3 ПЪТИ. От малко под 30% за бензинките та до 85%+ за електричките. + възможност за рекупериране за капак.
            Централният енергодобив е много по-лесно да бъде чист - вместо мелеони катализатори се използват десетки и стотици филтри по заводите. Контролът също е по-лесен.
            3 пъти?
            Това, разбира се, е до сметки, които, не се съмнявам, отдавна са направени.

            Понеже ме мързеше да ги търся, изказах някакъв спомен, с който може и да греша много.

            Но все още ми се струва, че КПД-ът на електродвигателя - входяща електроенергия/механична енергия - не е чак пък 3 пъти по-голям от този на ДВГ - входяща химическа енергия/механична енергия.

            Ако някой наистина знае, нека каже.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

              Двигателят на електричките може да е с малко по-висок КПД от този с вътрешно горене, но токът за електричките идва отвън, докато енергията на ДВГ идва от вътре.
              Като вземем предвид горното, то не ми се струва, че електричките са особено по-икономични и по-чисти, общо взето - потреблението и замърсяването от енергодобива в техния случай просто се изнася извън големите населени места.

              Ката казвам "замърсяване", нямам предвид отделянето на въглероден двуокис - та това е полезно за бъдещото човечество с оглед близкия нов ледников период.
              Малко по-висок КПД? Колко малко, едно 3 ПЪТИ. От малко под 30% за бензинките та до 85%+ за електричките. + възможност за рекупериране за капак.
              Централният енергодобив е много по-лесно да бъде чист - вместо мелеони катализатори се използват десетки и стотици филтри по заводите. Контролът също е по-лесен.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение


                Минете с Имхо на лични
                Ти ся акъл не давай.

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Дююд, говорим за технологии. Старите постепенно се изместват от новите. Гейпарадите и мигрантите не знам защо ги слагаш в темата!?! Е, едно време си гледал п.рно на вестници, сега цъкаш на телефона, ама нейсе. За друго е темата.
                  Колегата в общи линии е описал политическите заигравки. Колата, никой няма да ти вземе, сам ще я смениш (само дето още не го знаеш) като ти писне от таралясника и гледаш съседа как ходи до морето за 1/2 от парите дето даваш за газ на астрата а те къса на светофара.

                  В Париж се тръжкат че им вдигат цената на дизела! Ама те французите за здравей-здрасти обръщат Париж надолу с главата през 5-6 години. Германците вече се усещат и влизат в играта така че ще се адаптират криво-ляво в новата обстановка.
                  Двигателят на електричките може да е с малко по-висок КПД от този с вътрешно горене, но токът за електричките идва отвън, докато енергията на ДВГ идва от вътре.
                  Като вземем предвид горното, то не ми се струва, че електричките са особено по-икономични и по-чисти, общо взето - потреблението и замърсяването от енергодобива в техния случай просто се изнася извън големите населени места.

                  Ката казвам "замърсяване", нямам предвид отделянето на въглероден двуокис - та това е полезно за бъдещото човечество с оглед близкия нов ледников период.
                  Last edited by И.Зверов; 11.02.2019, 19:02.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

                    Минете с Имхо на лични

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                      Много ми е интересно с какъв пламък гори електричката и дали пушека е отровен. Това либерастите няма да мирясате докато не осмърдите Европа. Навирате гейпаради в носовете ни, напълнихте атмосферата с всякакви мигранти. Сега вземете на хората колите и ще замирише яко. Те в Париж тренират, ама все си мисля, че германците ще им писне скоро. Та, затова питам.
                      Дююд, говорим за технологии. Старите постепенно се изместват от новите. Гейпарадите и мигрантите не знам защо ги слагаш в темата!?! Е, едно време си гледал п.рно на вестници, сега цъкаш на телефона, ама нейсе. За друго е темата.
                      Колегата в общи линии е описал политическите заигравки. Колата, никой няма да ти вземе, сам ще я смениш (само дето още не го знаеш) като ти писне от таралясника и гледаш съседа как ходи до морето за 1/2 от парите дето даваш за газ на астрата а те къса на светофара.

                      В Париж се тръжкат че им вдигат цената на дизела! Ама те французите за здравей-здрасти обръщат Париж надолу с главата през 5-6 години. Германците вече се усещат и влизат в играта така че ще се адаптират криво-ляво в новата обстановка.
                      Last edited by ED; 11.02.2019, 16:52.

                      Коментар


                      • Бъгава е системата на инвестора. Първо не пуска, после дублира поста, след като аз изтрих дублиращия, идея нямам, къде го е заврял и, ето, днес, рублата изтрива и останалия щото, види се, там им сочи, че има два...я виж, Рубла, колко са сега?
                        Накратко, софтуерът подвежда.
                        Last edited by Pyramid; 11.02.2019, 09:58.

                        Коментар


                        • D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              vikhunter - той избора е между либерасти и консервасти ако не си разбрал, първите организират гей парадите а вторите тайничко участват в тях. Това с вкарването на нови технологии е с цел да се завърти колелото на икономиката и в общи линии няма никакви други идеални цели - въздуси и други такива много слабо ги интересуват и либерастите и консервастите реално макар да симулират че се мятат на сън да ги мислят тези проблеми.
                              Аа-ха-ха-ха-хааа!
                              Супертрейдър, отдавна си заслужил уважението ми, а това по-горе е поредното доказателство че го заслужаваш.
                              + от мен!

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • vikhunter - той избора е между либерасти и консервасти ако не си разбрал, първите организират гей парадите а вторите тайничко участват в тях. Това с вкарването на нови технологии е с цел да се завърти колелото на икономиката и в общи линии няма никакви други идеални цели - въздуси и други такива много слабо ги интересуват и либерастите и консервастите реално макар да симулират че се мятат на сън да ги мислят тези проблеми.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X