IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Уппс.

    Electric vehicles in Germany account for more CO2 emissions than diesel ones, according to a study by German scientists.

    http://brusselstimes.com/business/te...an-study-shows


    Ама това било валидно само за Германия, щото там все още въглищата имали сериозен дял.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      През първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.
      Не е културно да пишеш на интернет с особени шрифтове, има си всеприета култура и етика. Честно казано не съм виждал компания на борсата, чиито продажби и акции да вървят по гладка линия нагоре. Ако видиш такава, веднага ми кажи - да стана и аз много богат за две нощи.

      Какво означва числото 86% което подмина без интерес? Ами ако продажбите на електромобили нараства с 50%, към 2028-ма в света ще се продават само електромобили.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

        1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../

        2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:

        Здраво дезинформираш!

        Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

        Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/

        Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ
        какво ти казвам, приятелче!

        Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?

        Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?

        Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...

        Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!

        БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!
        Бавнооборотни са корабните, под 500 об/мин. При тях, голямото времетраене на разширението, ги отдалечава от адиабатния теоретичен процес, а оттам, и от „цикъла на Дизел”. Относително малката контактна площ на триене , възможността за много прецизно дозирене на горивото и снижаването на страничния натиск поради по-широкото използване на безбиелни механизми, са причината за ръста на кпд. Масово двутактни, може и 6-тактни вече да правят, са неприложими в автомобилите. Абе хубаво ти го рече трейдърко, ама чукча не читател, чукча писател...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

          Може да съм дал грешен линк. За март в Китай числото е 118,000 електромобила. 1000 е било много отдавна спрямо динамиката на продажба на електромобили.
          http://ev-sales.blogspot.com/

          А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.



          ?????

          В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли.Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.


          ?????

          Има съвсем леко разминаване в бройката /твоята и моята/, но в името на консенсуса ще приема, че аз съм излъгал! ))

          Коментар


          • През първото тримесечие на 2019 г. производителят на електрически автомобили Тесла е претърпял нетна загуба от 702 млн. долара, според финансовите отчети на компанията. Това е с 1% по-малко от загубата за същото тримесечие на миналата година. По отношение на акциите, загубата беше $ 4.1 спрямо прогнозата от $ 1.69 за акция.

            Основното събитие от последната седмица на Tesla беше запалването на електрическия автомобил. В Китай, моделът Tesla се запали на паркинга и експлодира, а инцидентът беше заснет на видео. През февруари същият модел спонтанно се запали в Маями.



            В края на тримесечието Тесла продаде 63 хил. коли. Това е с 31% по-малко от предното тримесечие.

            В същото време паричните резерви на Тесла са паднали с 1,5 млрд. долара: до края на тримесечието те са спаднали до 2,2 млрд. долара, като според компанията това намаление се дължи на по-ниско от очакваното предлагане на автомобили, намаляване на субсидиите за електрически автомобили в САЩ и плащане на 920 млн. долара. върху конвертируеми облигации.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../
              Може да съм дал грешен линк. За март в Китай числото е 118,000 електромобила. 1000 е било много отдавна спрямо динамиката на продажба на електромобили.
              http://ev-sales.blogspot.com/

              А Мъск се сили да достигне 500,000 тази година само с Тесла, но за момента това са само приказки.

              Коментар


              • А бе няма ли някой, който да напише съобщение до собственика на сайта да го изхвърлят този модератор.

                Какво означава това да се напъваш да пишеш смислени коментари, с които да вдигаш автоматично рейтинга на сайта, как се зареждат елктромобилите с ток, достатъчен ли е тока, изгодно ли е и има ли смисъл да се инвестира в електромобили в зависиост от произвеждания за тях ток и някакъв да мине и да изпоизтрие всичките мнения за 5 мин със забележка "Не било по темата"?

                Коментар


                • безимeн - това са общи приказки до какво кпд достигат двг, при съвремените автомобили не се използват бавнооборотни дизелови двигатели, вземи се спри защото за да пишеш тези глупотевини разходваш времето си и го прахосваш. ДВГ не са точно топлинни машини, но това е сложно и не ми се пишат неща които няма да можеш да разбереш и защо и да те товаря. Няма ли нещо от което да разбираш повече и да си добре подготвен, занимай се с него а не с двг и ел.коли.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
                    https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                    Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

                    То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...

                    И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
                    https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine


                    1. 86 % при 1000 или 10 000 продадени електромобила са несравнимо малко със 500 000 автомобила с двигатели с вътрешно горене и превозни средства с различни топлинни двигатели /кораби и плавателни средства, самолети, товарни автомобили.../





                    2. Това - долу - ли характеризираш като тъпизъм:



                    Здраво дезинформираш!

                    Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

                    Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/



                    Едва когато имаш необходимите познания и ПРАКТИКА, тогава БИ РАЗБРАЛ
                    какво ти казвам, приятелче!


                    Знаеш ли какво говорим изобщо? Чувал ли си за разполагаема топлина в процеса, която се превръща в полезна работа?

                    Чувал ли си, че термичният кпд НЕ СЕ определя от двама /като теб и мен/ - които спорят и всеки казва своя цифра?

                    Как става това, ли? Хайде, прочетИ /В НЕТА/ за един уред, който се монтира /някъде/ и после се свързва /с нещо/, па той очертава /друго нещо/, което - когато се обработи /по различни начини/ - се получава точната стойност на онова, което ТИ ПРЕДПОЛАГАШ - и това е при експлоатация, натоварване, разход...


                    Така е: за хората, които хал-хабер си нямат /и мислят, че нетът с рекламните изхвърляния - е всесилен/ - няма как това да не са тъпизми, нали!


                    БАВНООБОРОТНИ ДИЗЕЛИ - най-близо до цикъла на дизел! Никой не ти говори за колата на някого си. Процесите са далеч един от друг!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Вгледай се: „ТЕРМИЧЕН” кпд. Има още механичен, хидродинамичен, фрикционен (от съединител до гуми и път) кпд ... Та, става и по-нисък.
                      Мисля, че се има предвид "термодинамичен", но милениалите нямат възможност да разберат тази концепция посмъртно даже.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                        To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
                        https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                        Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

                        То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...
                        А в АЕЦ колко е, по твое инфо?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                          To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
                          https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                          Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%
                          Вгледай се: „ТЕРМИЧЕН” кпд. Има още механичен, хидродинамичен, фрикционен (от съединител до гуми и път) кпд ... Та, става и по-нисък.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Тия 21 % от къде ги изсмука?
                            To demonstrate how impressive this figure is, modern gasoline engines have usually a maximum thermal efficiency of 25% to 30%
                            https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                            Другите ти тъпизми ще ги пропусна, но като гледам какво пишеш едва ли колата ти достига и 25%

                            То пък и колко акъл трябва да има човек за да не се сети, че в един ТЕЦ може да се постигне много по-високо кпд отколкото в масова кола? Ама нали има едни с бензин в кръвта и главата ...

                            И виж данните от днес, в Китай продажбите на електромобили за март нарастнали с 86% Трябва да идеш да ги разобличиш, да им обясниш колко са тъпи и колко са добри съвременните ДВГ-та
                            https://www.quora.com/What-is-the-mo...bustion-engine

                            Last edited by fon; 25.04.2019, 20:31.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              Ами то има, ама затова освен съветски книжки от 50-те години трябва да се попрочита и малко нова западна информация от 2019-та. Ето ти един ТЕЦ на газ с кпд 63.08, даже е от март 2018-та информацията
                              https://www.ge.com/power/about/insig...iciency-record

                              Ха сега го сравни с 21% кпд при коли с ДВГ, сравни преноса от рафинерията на бензин до колата с ток по жици, бензинджии и бензиностанции срещу едни контакти. Изгаряне в електроцентралата на какво да е, а в колата само на високооктанов бензин, централно очистване в центаралата срещу милиони нискоефективни катализатори ...



                              Приятел, смисълът на казаното от теб ми се губи... Със сигурност - никога не си имал работа с двигатели с вътрешно горене.

                              Тия 21 % от къде ги изсмука? Да не би от рекламите на Мъск? Ако е от Мъск - съгласен съм. Това кпд се доближава до стойностите на парните машини, но тях отдавна вече сме ги забравили.

                              Здраво дезинформираш!

                              Съвременните, бавнооборотни дизели имат стойности на кпд около 42 %, като... /запиши си го!/: от 42% нагоре - утилизацията на топлината на отработилите газове - /загряване на топла вода, отопление.../ - може да вдигне още с 3-4-5 % кпд, но всичко зависи и от поддържане в експлоатация.

                              Хайде сега да направим една елементарна сметка: твоите 21 % х 2 = 42 % / че и ОЩЕ отгоре!/

                              Въпрос: защо намаляваш кпд на съвременните ТОПЛИННИ двигатели? Защото можеш да пишеш тук всичко на посоки ли? НЕ СИ ОПРАВДАН, дори ако искаш на всяка цена да пробуташ някаква теза!

                              Сега - да ти разказвам ли, защо съзнателно се намалява кпд и се нарушава адиабатният процес /СЪЗНАТЕЛНО!/ - или това сам ще си потърсиш в литературата, че тук има ДВАМА типигьози, които - още като чуят нещо от идеалните процеси, с които сравняваме реално протичащите, което те така и не са доучили в 8 клас - и вече - почват да "изпитват" и задават "умни" въпроси, вместо да си прочетат елементарните неща от физиката, а не да спъват дискусията и интереса на хората, които допълват тук знанията си... /за пирамидалният и за имхотеп става дума/...

                              Та, съветът ми е - да си подготвен добре с цифрите, които ползваш, когато влизаш тук, а да не падаш до нивото на 8-класник - точно както правят това споменатите /пирамид и имхотеп/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение

                                Той казва за ТЕЦ на природен газ, аз също тях имах предвид за високия къпъдъ.
                                Ами и те нямат толкова. Това е само на котела. Следват турбини, генератори, ах, да, охлаждане в кондензаторите, собствени нужди и т.н.... ама за тях, я си чувал, я не си. Фончо бе, четѝ!
                                -Фончо не чете.
                                Фончо бе, учѝ!
                                - Фончо пак не ще...

                                Коментар

                                Working...
                                X