IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
    Ти май не си чувал за едни брандове Лексъс, Инфинити и Акура - къде са ситуирани и защо
    Много ниска летва си вече, само спан - нула мисъл.

    Коментар


    • bota156, преди години когато японците разбиват пазара въобще не са предлагали резервни части за техните коли и са имали бум на продажбите. Стъкло да счупиш нямало е от къде да го купиш и да го смениш, мисля че е било така и едва ли греша. Така че осигуряват части и по принцип няма причина чак 3 месеца да пътува дадена част, когато нещата можеха да се движат по бързо..за сега не знам. Сега в България ако се поразходиш и потърсиш малко мисля все ще намериш кой да смени фарче и каквото и да е по една кола, но може до Виена да се разходиш също.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
        Всичко с времето си, Дани. Всичко с времето си.

        Коментар


        • Не за България, а за Европа няма как да навлязат ако не се движат и с бензин и с дизел и от скъпотията няма смисъл.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
            Един има 2 - С и 3-ка. Счупи фарче, по скоро само го пукна и чака 3 МЕСЕЦА за нов. Ходи до Виена да му го сменят. Ебем ти колата
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
              Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш
              ...че то 8-ма година...Ами тя толкова години си търкаляше оловния стартерен първата ми запорожка бе.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение

                Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
                Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.
                ... А, дали според теб, в гаранционните условия, не влиза с какви чарджъри се зарежда, в какви сервизи се обслужва? А, дали, къде и колко такива, има вече изградени у нас и т.н.?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                  Тесли се купуват от гъзария - и после се реве
                  Именно. Когато вдянат, кой е оптималният ВЪЗМОЖЕН, КАТО ПАЗАРЕН КАПАЦИТЕТ целеви потребител, може и ще станат масови. Дотогава, ще жулят чудовищни скъпотии с чудовищни недоразумения под капака.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
                    Бате,ти тесла си виждал само в ръката на бай ти Иван съседа
                    Заводската гаранция на батерията и на агрегата са седем години,ха познай те кога почват да се развалят и колко струват.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само.
                      На 14тата година батерията е за рециклаж, след 8мата я пенсионират от колите и отива за домашна употреба Така става, като "караш: само на приказки, ондзи.
                      Електромотора тук си има по-сложничко устройство от трифазника в асансьора у вас, май идея си нямаш

                      Коментар


                      • На 14-тата година е смяната на батерията, сервиз много много не му трябва за електромотора..проблема е къде да зареждат само. От 2000-та година с навлизането на компютрите и софтуерите за проектиране със симулаторите към тях, автопроизводителите просто откачиха да си правят колите с програмирано остаряване и да им ограничат живота. Те не искат да ги разват в друга посока, натъпкаха ги с пластмасови части - консумативи, картер на мотора пластмаса, капак на газоразпределителния механизъм пластмаса, водна помпа също..всичко се натъпква така че да е непригодно за ремонт. Като стане на 10 години просто се разпада, ел. инсталацията и тя е изчислена така че да изкара 7.8 години и след това големи проблеми. Въглеродния отпечатък от изгореното гориво е нищо в сравнение с отпечатъка да се произвеждат тези нови цели коли защото трябва да се сменят и то пак със същите, със същата технология. Харчат суровини като за Световно първенство по харчене на суровини и разбира се ги искат евтини, ако може без пари да са за да ги превърнат в боклуци.
                        Last edited by supertrader; 07.11.2021, 21:20.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
                          дрън дрън дрън дрън - всеки теслар с кола поне на 3 години е загубил от нея колкото струва една нова от конкуренцията И му предстои сметка $20 000 за батерийка на 8-мата година, първите вече са на хоризонта.
                          насреща е получил проблеми, ниско качество, липсващ сервиз - да му е честито!

                          Коментар


                          • Това е което купуват - Тесли, пък дали реват се вижда по цените им втора ръка, ами държат цени Теслите за разлика от другите. В момента всички големи компании произвеждат електрички, и един плъгин хибрид който изминава 70 км пробег на батерия, която е 10квч заряд, може да се кара в режим на електричка. Проблема им е че подържаш и двигател и ходиш по сервизи като му свърши гаранцията ти сервират дебели сметки за поправки, дори в гаранция плащаш консумативи - масла и филтри и то като арабски шейх, на надути цени. Сега компаниите с класическите коли може много да ги боли, но като си прецакват клиентите идва видов ден , както казва народа. Парадокс - навлизането на електричките ги спира Тесла, понеже удря в горния сегмент, ако се прицели ниско просто ще ги помете и ако удари и хибридите им с друг вариант на хибридно задвижване ще ги прати в историята. Те и електрически коли така произвеждат със заложени капани за потребителите, ще ти дадат батерията под наем и ще им плащаш за батерии до живот вече всеки месец.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                              Тесли се купуват от гъзария - и после се реве

                              Коментар


                              • redcretin, не купуват дизелови коли от любов към тях, хората купуват това което им е наи изгодно. Тесли се купуват точно да не плащат за подръжка, има едно видео в което човека казва защо е купил такава кола и също казва има много познати и нито един от тях не е купил Тесла защото е загрижен за екологията или нещо друго, това което търсят е да не плащат за сервиз постоянно. Това как ги прекарват със сервизи и поддръжка в Германия и Холандия съм го виждал със собствените си очи, двигател му сменят заради изгоряла гарнитура на главата която струва 20 евро и колата е Опел, главата се развива направо от блока..те обаче кзват такива ремонти не правим и не си заслужава, сменяме двигателя за 4 и нещо с таксите над 5.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X