IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!

    Това не ти е сутрешния прочетен вестник!

    Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.

    Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...



    А ок, овехтял по смисъл си значи овехтял. Ако нещо е на над 100г, значи го наричаме вехто. Или поне аз така го наричам.
    В по-преносен смисъл - овехтяли са някакви представи, ако не желаят и отказват да се променят към по-доброто бъдеще на планетата, в частност на човечеството.
    За Мъск не знам защо трябва и какво трябва да се коментира. Мисля, че досега нямам и коментар за него. Но ако тенденциите са вярно отразени и някои нации са луднали по елекрокарите, за което подчертавам, че нямам вина, то ще излезе, че Мъск с неговата "манифактурна работилница" ще трябва 10г, само за норвежците да работи, докато си сменят колите по паркинга.
    За радост обаче, както стана дума по-долу, не само Мъск, но и Волво са обявили тази посока, дори немският фолксваген и т.н.
    Защо толкова дъвчите този Мъск? Ако иска - да фалира и да освобождава терена. Но ще е глупаво да го прави точно сега, точно след като е подбутнал спусъка и е стартирал глобалния процес, Все пак той си знае. Защото и прави ракети, и вероятно други неща, а не само електрокари. А не виждам, защо държиш точно него да коментираме. Другите които идват след него са много и доста по-прозводителни от него. Което означава, че когато предлагането нарастне и конкуренцията започне да "яде" печалбите - цените ще започнат да падат. При което и цялата сегашна статистика ще е ден до пладне.
    Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 21:43.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
      заглавие от Инвестора:
      В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


      Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
      Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.
      Да не пламне Германия с вашите електрички.

      https://www.youtube.com/watch?v=NeQM1c-XCDc

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

        Извинението е прието.
        С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя и тепърва започват да ги оставят и да търсят електрички? Така ли да разбираме?

        Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!

        Това не ти е сутрешния прочетен вестник!

        Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.

        Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...



        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Извинявам се - пропуснал съм ПРОЦЕНТА на разпределението. Важен е, нали! Статистика е това! Трябва да сме точни!

          Извинението е прието.
          С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя но тепърва местните аборигени се светват да ги зарязват и да търсят електрички? Така ли да разбираме?
          Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 21:05.

          Коментар


          • Извинявам се - пропуснал съм ПРОЦЕНТА на разпределението. Важен е, нали! Статистика е това! Трябва да сме точни!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
              заглавие от Инвестора:
              В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


              Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
              Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.

              В ТЕХНИЧЕСКИ ПЛАН германците изобщо НЕ СА си клатили краката в училище - и точно затова се държат като ВЕЛИКАН!

              .................................................. .........

              Още ли не правиш разлика между онова, което Мъск е ДОСТАВИЛ в Норвегия и онова, което е ПРОДАЛ?

              .................................................. .........

              Следната графика е показателна за нещата, които не разбирате, мадам. /вече се съмнявам в това, че си дама, защото всяка дама би се ориентирала в обстановката..., остава въпросът, защо мъж е избрал името на жена за ника, с който се представя в нета..., разбира се - това са си твои разбирания, в които не претендирам да съм компетентен! Извини ме, ако съм те засегнал на мъжка или на женска чест! /




              Коментар


              • заглавие от Инвестора:
                В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


                Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
                Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.

                Коментар


                • Сигурен съм, че не само американците вярват в бъдещето на електромобила!

                  Ние ВСИЧКИ вярваме в бъдещето на електромобила!

                  НЕ вярваме в бъдещето на електромобила С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ!

                  Докато не осъзнаем, че настоящата батерия НЕ ДАВА БЪДЕЩЕ на електромобила, нека хвърлим бегъл поглед върху разпространението на електромобила /с тази му батерия/:

                  USA - 0.45%
                  UK - 0.2%
                  France - 0.2%
                  Germany - 0.1%

                  Коментар


                  • Американците смятат, че бъдещето е на електромобилите




                    Според ново проучване на The Harris Poll, проведено по задание на Volvo Cars, почти две трети от американските водачи вярват, че бъдещето е на електрически автомобили.

                    От Volvo споделят, че това проучване демонстрира позитивното отношение, което имат водачите по отношение изцяло електрическите автомобили, и особено за фактори като паричните ползи и въздействието върху околната среда.

                    Според резултатите, 74% от водачите на електрически автомобили коментират, че дългосрочните спестявания от зареждането със стандартни горива превъзхождат по-високата цена на актуалните електромобили. 59% от всички анкетирани водачи смятат, че управлението на електромобил има позитивно влияние върху околната среда, като то е по-голямо от рециклирането (49%), преминаването към електронни касови документи (48%) и въвеждането на умни технологии за подобряването на енергината ефективност на домакинството (44%).

                    Колкото и доволни да са водачите на електромобили като цяло от своите коли, проучването на Volvo Cars демонстрира и редица възможности за подобрения, формирани на базата на клиентските впечатления. Въпреки че повече от собствениците на електромобили зареждат своите коли в домашна обстановка (51%), голяма част презареждат батерията на превозното си средство извън нея, на обособени зарядни станции. Макар че във втория случай те могат да разчитат на почти двойно по-бързо зареждане, те все още смятат, че могат да бъдат направени подобрения. 48% от тях имат готовност да платят повече за още по-бързо зареждане, 42% биха искали на място да имат достъп до кафене или кафене с wi-fi интернет достъп, 32% биха оценили високо наличието на фитнес в близост.

                    От Volvo коментират, че подобно на повечето американци, марката вярва в бъдещето на електромобилите. Според стратегията на компанията, до 2025 година 50% от продажбите й ще бъдат формирани от изцяло електрически коли.

                    ....

                    https://money.bg/auto/ot-2019-g-nyam...ski-motor.html - Шведите също натам са се насочили - Oт 2019 г. вcичĸи нoви мoдeли нa Vоlvо щe бъдaт или eлeĸтpичecĸи, или плъг-ин xибpиди...
                    Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 19:20.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

                      Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

                      По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.
                      бая си поизостанал според мен

                      https://elbil.no/norway-reaches-hist...-market-share/

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

                        Норвежците са едно китайско село хора. До тогава ще изкупят на Мъска кошниците, които за нас и без това са скъпи.
                        Бай китаец се е запътил и той да влиза в играта, та много замърсители с токсични батерии ще има.



                        Ти не ми хвърляй прах в очите! Тъкмо норвежците ме навиха да пестя от банички за електромобил /макетче/!

                        Не вярваш лЕ, че една Норвегия може..., не - тя не може, а тя ПРЕобърна пазара!

                        Мани се оттук, ве - КО разбираш и ти от пазари!

                        В интерес на истината - може скоро да не видим $ 200 за акция тук. /без препоръки и не уточнявам посока!/...

                        .................................................. .............................

                        Бай китаец - с тая "инвестиция" от $ 500 млн. - къде е тръгналО?

                        Подобна сума не може да стигне само за сутрешното кафе на Мъск!

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))
                          Норвежците са едно китайско село хора. До тогава ще изкупят на Мъска кошниците, които за нас и без това са скъпи.
                          Бай китаец се е запътил и той да влиза в играта, та много замърсители с токсични батерии ще има.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Kris_ Разгледай мнение

                            Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

                            По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.

                            Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))

                            Коментар


                            • Поднасям извиненията си!

                              Докато съм писал дъъългият си пост долу - акцията на Тесла е отишла на $ 195, което е спад с над 10 % от предишната борсова сесия /преди 2-3 дни/!

                              Мисля, че такъв срив на цената акцията на Тесла не е имала до сега.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...
                                Колегата разказа някакъв виц, ама ние като сме захлюпени не го разбрахме.

                                По темата, от 2021г. норвежците ще си махат отстъпките и преференциите, с които се ползват електрическите коли, т.е. почват да ги третират като останалите, защото до тогава електриките ще са булшинството от автопарка им.

                                Коментар

                                Working...
                                X