IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

    ...................
    Незнам какво е упованието в технологията на точно северна нация като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
    ..........................
    ПриятелКО /мисля, че не греша, ако използвам женски род, предвид аналогията с името на знаменитата писателка...

    Та, приятелКО, няма по-лесно от това - ако не знаеш нещо - то да ти бъде обяснено на достъпен език.

    Предвид политическите ти пристрастия и обвързването на електромобила с "новото", както и с другото понятие "енергия на бъдещето" - очакваХ емисарите на Мъск да те открехнат веднага! Те не правят това, но защо - за мен е неразбираемо... Един поддържник на Мъск - повече - си е от полза..., въпреки че аз не зная какво би му поддържала на Мъск..., определено има какво да му се поддържа на един милиардер, налЕ?

    .................................................. ..................

    На въпроса ти: мисля, че всяка дама, дори тая, в твое лице - би разбрала, ако ѝ се каже, че Тесла предлагат СПЕЦИАЛНИ ОПЦИИ за студен климат. Това прави възможното електромобилът да бъде използван при различните климатични условия в страните със студен климат.



    Сега, вероятно ще ме попиташ за други подробности.

    Ще ти подскажа, че другите подробности правят колата абсолютно неизползваема за нашите географски ширини! /например, ако вместо $ 100 000 - би платила, например $ 150 000, вярвам, че би се отказала от възможността да отидеш до Норвегия с електромобил, нали правилно разсъждавам?


    .................................................. .......................

    Това съвсем НЕ означава, че предлаганото за нас е по-изгодно и използваемо! Всеки взема САМ /САМА/ решенията си, разбираемо е, нали!

    Сети ли се?

    Бъди здрава!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

      Съгласен съм с теб. Нищо вечно няма!

      Намираме с какво да го заменим - и готово!

      Лесно е, нали! /не и за електромобила със съвременната батерия!/
      Да, да го заменим, но там е работата, че не е лесно. Ако беше лесно, щяхме да сме го направили.
      Но понякога изобретенията се случват рязко, създавайки впечатления, за "лесно" и "ненадейно".
      Може да се предположи, че в бъдеще ще се случи и нещо такова. Не смея, да прогнозриам кога.
      Любопитно, дали онзи наш изобретател със системата за мълнията, щеше да реазлизира ток по 3 стотинки в спрения строеж на Артекс.
      Ако този опит се окажеше успешен, съоръжението щеше да има революционен потенциал.
      Тук "гъбка", там гъбка и по някое време сме напълнили кошничката за вкусна гъбена каша.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
        Незнам какво е уповеанието на точно северни нации като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
        Норвегия извлича и продава природен газ и нефт, една от най-енергонаситените страни е.
        От близкия Космос тя свети най-силно, виждал съм снимки.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

          Tая работа не става с харесване.За да изпратим добрия стар двигател в музея трябва нещо ново и по добро.Електрокарите не са.Казвал съм много пъти че електрическите брички за в града да но извън града абсурд.Да не говорим за зими като по нашите земи или в по северните държави....Само безумец мое зимъска да тръгне с такава каруца на дълъг път.
          Не става само с харесване, прав си. Но такива са реалностите сега, а виждаме че се търсят нови алтернативи. Някоя от тях може да се окаже сполучлива и да пътуваме и зимно време с нещо друго, без да гори и ни трови по досегашния начин. Същото е било и с АЕЦ - не са паднали от небето, докато ги реализират си е минало известно време. Някога дори големи учени не са вярвали, че може да се направи атомна бомба, но факт е, че е реализирана "успешно" преди дори аец.да стане успешно /в случая на чернобил, фукушима е повече "неуспешно"/
          Незнам какво е упованието в технологията на точно северна нация като норвежците, за които се мяркаха данни, че са от сериозните клиенти на електричките.
          А има и друго - в един момент може да се окаже, че по-добре да се приемат недостатъците на новата технология, и дори да не може да се пътува с нея така комфортно, но може да се наложи самото човечество да си свие разточителния откъм ресурси и енергия начин на живот. Двг не е "отраснал" в природата и е нормално, тя да "поиска" някакъв вид "разделяне" в бъдещето. Ти добре знаеш., че на село може и без телефон с интернет да се гледат домати и че хората се измързелиха и няма кой да копае и полива, но ако природата го наложи, може и някои да се захванат и с това - не за печалба а дори за оцеляване /дано не се налага/
          Last edited by Жорж Санд; 19.05.2019, 13:55.

          Коментар


          • Май повече ни дразни преекспонирането на електричките в медиите, което не съответства на сегашните им възможности.

            Но, ако батериите намалят теглото си два-три пъти при същия капацитет, ще има за какво реално да се говори.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
              Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
              Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
              Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
              Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
              Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.
              Tая работа не става с харесване.За да изпратим добрия стар двигател в музея трябва нещо ново и по добро.Електрокарите не са.Казвал съм много пъти че електрическите брички за в града да но извън града абсурд.Да не говорим за зими като по нашите земи или в по северните държави....Само безумец мое зимъска да тръгне с такава каруца на дълъг път.

              Коментар


              • Добър сайт за батериознание, специалисти.

                https://batteryuniversity.com/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
                  Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. .............. Не може да е вечно.
                  Съгласен съм с теб. Нищо вечно няма!

                  Намираме с какво да го заменим - и готово!

                  Лесно е, нали! /не и за електромобила със съвременната батерия!/

                  Коментар


                  • Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
                    Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
                    Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
                    Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
                    Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
                      ....

                      Понятие нямаш какво говориш.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

                        Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

                        Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

                        Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

                        .................................................. .........................

                        В задачката се пита:

                        1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

                        2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

                        .................................................. ..........................


                        Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))
                        Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
                        Ах, да:
                        - И научи добре българския.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

                          КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

                          Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

                          Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

                          Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

                          .................................................. .........................

                          В задачката се пита:

                          1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

                          2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

                          .................................................. ..........................


                          Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            А кое предвиждаш "да стане"?

                            Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

                            А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

                            И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!
                            Животът е по-богат и от въображението ни. И може да ни изненада.
                            ...понякога. Напр.сега, ти каписа истински смислен и разбираем пост, с малко думи. За което, браво.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.

                              А кое предвиждаш "да стане"?

                              Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

                              А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

                              И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

                                /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

                                Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

                                Това е повод за сериозен размисъл.

                                Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

                                Може би ще ни осветлят по въпроса?
                                Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

                                Коментар

                                Working...
                                X