eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.
/да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../
Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!
Това е повод за сериозен размисъл.
Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../
Може би ще ни осветлят по въпроса?
Коментар
-
Първоначално изпратено от RealUser Разгледай мнениеЕто нещо любопитно, на което попаднах.
https://profit.bg/svetat/elektricheskite-koli-skoro-shte-oformyat-polovinata-svetoven-pazar/
Електрическите коли скоро ще оформят половината световен пазар
Коментар
-
Ето нещо любопитно, на което попаднах.
https://profit.bg/svetat/elektricheskite-koli-skoro-shte-oformyat-polovinata-svetoven-pazar/
Електрическите коли скоро ще оформят половината световен пазар
Коментар
-
Автопилотите на Тесла все пак и те грешат. Модел 3, човека тъкмо пуснал автопилота, пуснал си ръцете от волана и катастрофа. Кофти работа. Още върви разследване на инцидента и може да се окаже, че не е точно грешка на автопилота.
https://www.theverge.com/2019/5/16/1...a-ntsb-model-3
Коментар
-
Китайците експериментират с пътища от соларни панели, на които колите могат да се зареждат безконтактно в движение.
https://www.bloomberg.com/news/featu...rs-on-the-move
А пък немците зареждат контактно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
ZOE = Clio III.1.4 benzin ili 1.5 diesel, spored tova kakvo sravniavash.13,3 – 14,6 kW.h/100 km
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8
https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеМибова защо сте ми изтрили коментара- поне 2 пъти питах вече радетела на електрокарите каква кола кара и все още отговор не получавам. Ако кара ДВГ- няма нужда да говорим повече. Ако кара електрокар- да сподели мнение от първо лице. За момента отговор не получавам , което ме навежда на мисълта че кара ДВГ и е един от многобройните интернет експерти в този форум
И да ползувам поста също- фончо, нали си специалист вземи две коли с еднакви/приблизително/ характеристики- дал съм линк към рено зои и колко е наема на батерията- намери същото рено- форма, ДВГ/ сигурно има такова и дай малко сметки- да кажем на 15000км кое е по изгодно. Не знам колко е прегледа такава кола- на моята тойота корола 132 коня е 270 евро това на 15 000км- на 30 мисля че е ориентировъчно двойно. Та съгласен съм и да се ползуват и други държави- да кажем българия- все пак се предполага че сме българи и колата ще се кара в бг или в ЕС.
Колко бензин ще се изгори- макар че ще се вземат средните данни които са на производител и те не са реални- на колата ми не съм видял разход под 6,9, а трябва да гори 4,9 по каталог. Също колко ток ще изразходва.13,3 – 14,6 kW.h/100 km
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8
https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)
Коментар
-
Мибова защо сте ми изтрили коментара- поне 2 пъти питах вече радетела на електрокарите каква кола кара и все още отговор не получавам. Ако кара ДВГ- няма нужда да говорим повече. Ако кара електрокар- да сподели мнение от първо лице. За момента отговор не получавам , което ме навежда на мисълта че кара ДВГ и е един от многобройните интернет експерти в този форум
И да ползувам поста също- фончо, нали си специалист вземи две коли с еднакви/приблизително/ характеристики- дал съм линк към рено зои и колко е наема на батерията- намери същото рено- форма, ДВГ/ сигурно има такова и дай малко сметки- да кажем на 15000км кое е по изгодно. Не знам колко е прегледа такава кола- на моята тойота корола 132 коня е 270 евро това на 15 000км- на 30 мисля че е ориентировъчно двойно. Та съгласен съм и да се ползуват и други държави- да кажем българия- все пак се предполага че сме българи и колата ще се кара в бг или в ЕС.
Колко бензин ще се изгори- макар че ще се вземат средните данни които са на производител и те не са реални- на колата ми не съм видял разход под 6,9, а трябва да гори 4,9 по каталог. Също колко ток ще изразходва.Last edited by v_tin; 11.05.2019, 15:21.
Коментар
-
Оказва се че не е твърде евтина да си екофрендли- https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...rder=ASCENDING
Monatliche Batteriemiete für die 22-kWh-Batterie:- 7.500 Km / Jahr: 59,00 Euro monatlich
- 10.000 Km / Jahr: 69,00 Euro monatlich
- 12.500 Km / Jahr: 79,00 Euro monatlich
- 15.000 Km / Jahr: 89,00 Euro monatlich
- 17.500 Km / Jahr: 99,00 Euro monatlich
- Unlimited: 119,00 Euro monatlich
- 7.500 Km / Jahr: 69,00 Euro monatlich
- 10.000 Km / Jahr: 79,00 Euro monatlich
- 12.500 Km / Jahr: 89,00 Euro monatlich
- 15.000 Km / Jahr: 99,00 Euro monatlich
- 17.500 Km / Jahr: 109,00 Euro monatlich
- Unlimited: 119,00 Euro monatlich
Коментар
-
Грешката на емисарите на Тесла, а и на самият Мъск е тая, че се хваща като удавник за сламка за всяка раздухвана "новина" от медиите.
Нещата си идват по местата.
Защо никой от горепосочените не коментира РЕАЛНИТЕ продажби?
РЕАЛНИТЕ продажби на електромобили са ПОД половин процент от ПРОДАЖБИТЕ на ОСТАНАЛИТЕ ДВИЖИТЕЛИ ЗА СЪВРЕМЕННИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА!
.................................................. ...............
Разбира се, че трябва да намерим виновен за това, че от десетилетие така рекламираната Тесла и останали електромобили са продават ключителни И САМО С ПРЕФЕРЕНЦИИ, които бавно, но сигурно се оказва, че са РЕКЛАМНИ ТРИКОВЕ от хора и институции, некомпетентни в областта... Преференциите, бавно, но сигурно - се оттеглят, защото толкова му трябва на ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, за да се наложи на пазарите!
.................................................. ............
Тесла НЕ Е ЧИТАВ ПРОИЗВОДИТЕЛ, защото разчита на преференции столетия! Няма да я бъде тая! Няма луди да наливат безотчетни пари, а нечии авоари да растат от преференции! Пазарът не търпи такива галеници като Мъск! Акцията отново ПАДА! Оффф, пак забравих, че в инвестиционен форум НЕ СЕ ГОВОРЕЛО за акции /според емисарите на Мъск!/...))
.................................................. ............
В заключение: интересно е, след дизелгейт И ОТЧИТАНЕ РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия - какви са причините ПРОДАЖБИТЕ НА ДИЗЕЛИ ОТНОВО ДА РАСТАТ?
Мхмммм! Нов софтуер, нови възможности и реализирането им в областта на намаляване токсичността на газовете.
.................................................. ................
Нямам никакви надежди Мъск да предложи нещо ново, което да конкурира пазарите, които не се интересуват от БЕЗПЛОДНИТЕ МУ НАПЪНИ!
Няма да пускам отново реалните продажби, на които никой не може да се противопостави! СТОТИЦИ ХИЛЯДИ БРОЯ са НЕСЪПОСТАВИМИ с няколко хиляди бройЧИЦИ!
.................................................. .........................
Е, да - безименият е виновен!))) Поемам вината на некомпетентните!
)) /все пак се надявам да четете странична литература, различна от манипулираните реклами на Мъск и некомпетентните му служители, както и на още по-манипулираните линкчета, с които пълните нета!
Запомнете: Мъск и сегашната батерия на "неговия" електромобил - НЯМАТ БЪДЕЩЕ!
Коментар
-
Tesla to pocket $3.2 billion from carbon pooling deal with Fiat.
Тесла започва да бере плодовете вече. Фиат/Крайслер ще плати 2 милиярда евро на Тесла вместо глоби за значително по-голям размер. Виждам, че дизел скандала се разгаря с нова сила. и БМВ и Мрецедес са в кюпа този път.
"The European Commission has formally accused BMW, VW, and Daimler of colluding to impede the rollout of emissions limiting technology. These companies, whose car brands include Mercedes, Audi, Volkswagen, Porsche, and BMW, are said to have limited and delayed the use of tech that would have reduced the emissions of diesel and petrol cars"
Облаците над традиционните производители на автомобили се сгъстяват!!!
безименния се кълне във фалита на Тесла това лято, пък ти да видиш.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Статистическите величини се измерват със същите мерни единици както и детерминираните. И всеки разбира най-често по подразбиране за какво става дума. Чудесно е, че си завършил реномирано учебно заведение в което един човек често е взимал изпитите и на други 5.
Коментар
Коментар