If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.
Аз им казвам АКУМУЛАТОРНИ БАТЕРИИ, но ти под "акумулатор" разбираш нещо различно? Сподели, де - защо го пазиш в тайна? И така дискусията навлезе в старата си фаза...
Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?
Несравними са нещата.При бензина имаш време да излезеш ако не си тежко ранен при тока няма мърдане.При тока зависи дали е променлив или постоянен какво е напрежението каква е честотата на променливият ток откъде през кои органи се затваря веригата...Времето на въздействие също е важо както и съпротивлението на човека което се мени в зависимост от физическото и психическо му стстояние
Искам да напиша и нещо по БЕЗОПАСНОСТТА в експлоатация, която така и не се дискутира, но е част от смисъла на рекламата...
Няма как някой от "опонентите" да вземе конкретно отношение, освен отново да затрупаме поста... /няма как - щом се пускат безсмислени графики, точно с рекламна цел, без дори да има загатване към интересуващите се, че "това НЕ Е препоръка!!!", докато в същото това време - реално случващото се на пазарите говори за падащ пазар на компанията на Мъск..., то - нека видим и как ще премълчим казуса БЕЗОПАСНОСТ!!!
Ще дам една бърза информация. Моля, компетентните да ме поправят, ако не са съгласни с нея!
Въпрос на една ДО две МИНУТИ живот остават на необезопасен човек, който се е включил в електрическата верига при следните параметри:
Дай бърза информация колко е живота на пътник в запалила се бензинова кола?
Искам да напиша и нещо по БЕЗОПАСНОСТТА в експлоатация, която така и не се дискутира, но е част от смисъла на рекламата...
Няма как някой от "опонентите" да вземе конкретно отношение, освен отново да затрупаме поста... /няма как - щом се пускат безсмислени графики, точно с рекламна цел, без дори да има загатване към интересуващите се, че "това НЕ Е препоръка!!!", докато в същото това време - реално случващото се на пазарите говори за падащ пазар на компанията на Мъск..., то - нека видим и как ще премълчим казуса БЕЗОПАСНОСТ!!!
Ще дам една бърза информация. Моля, компетентните да ме поправят, ако не са съгласни с нея!
Въпрос на една ДО две МИНУТИ живот остават на необезопасен човек, който се е включил в електрическата верига при следните параметри:
220 V - напрежение
50 Hz - честота, променлив ток
100 - 200 mA /100 - 200 милиампера/, което е 0.1 - 0.2 А /ампера/ сила на тока.
Сигурно могат да се дадат примери с хора, които "издържат" и по-високи стойности на силата на тока при подобни стойности на цитираните!
За изключения не говорим. Не говорим и за ония "джигити" - които ще кажат - мен ме удари 10 А ток и не усетих /вижте горните параметри на т.нар. битов ток, с който си служим всекидневно!/... Да, на нас тук всичко си ни е ОК, нали! Не мислим за най-лошото! Бързо забравяме онова, което се е случило някъде..., с някого..., защото нас такива не ни ловят!
Ще припомня ония стойности, които никой не коментира... Може да видим цитат от някого, който цитат ще обобщи философски нещата...
Зареждането до над 80% от батерията на среден клас електромобил отнема различно време според конкретния електромобил и зарядното устройство, което се използва:
Обикновен контакт 220V – за около 6 часа
От 16А контакт с трифазен 400V ток – за около 2 часа
От 20kW бързозарядна станция с променлив ток – за около 40 мин. – 3 часа
От 43kW бързозарядна станция с прав ток – за около 30 мин.
Фасулска работа, нали? И нищо не е ставало до сега, нали! Ние пък сме богопомазани!
Трябва да потърся снимките от Холандия, където да се уверим в това, че няма нищо лошо в това да оставим автомобила си да се зарежда на улицата с часове наред... Защо не и нощем?
Ние ще зареждаме - според рекламата - 20 минути, ЛИ??? Докато отидем в тоалета - както казва товариШ ЕД... Батерията - ще видим колко ще я бъде!
безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.
Като се включиш - така - за нищо, просто да кажеш нещо - и убиеш смисъла на дискусията...
безимeн - има елекромобили за военни цели и са с батерии а не са акумулатори, с алуминиеви батерии. Могат да унищожат цялата инфраструктура за снабдяване с петролни горива, което не е голям проблем по време на война и ще се движат само тези автомобили.
В конкретния случай обаче няма научен напредък и това всъщност е голям проблем. Батериите за 20 години практически не са мръднали, само дребни технологични подобрения има. А че започва необратим процес на подмяна на автомобилите с двг не се съмнявам изобщо, но това е политическо решение с надежда че след наливането на милиарди няма как да не се стигне и до полезно откритие. Нещо като плановостта в науката Та цитираният лаф е доста неподходящ, може би "science advances one trillion at a time" e по-приложим в случая.
След като товариШ ЕД изгърмя патроните и стигайки до задънена улица - както е навсякъде в нета - поизчака малко - дискусията се подхвана отново... Никой не взе отношение по сериознте доводи, вкл. товариш ЕД - пък се опита да вкара мъгливи цитати на учени, които нямат конкретно отношение към дискусията...
Разбира се, че би се съмнявал в "подмяната"! Би се съмнявал, ако познанията ти са само от нета.
ПрочетИ темата с разбиране - назад. Как ще стане четенето "с разбиране" - идея нямам.
Ако и ти смяташ, че ел.двигателят като движител на автомобил е новост - точно от тук ти тръгва грешката. Разбира се, че не знаеш, че подобен двигател се разработва от водещите фирми - паралелно с основната им дейност.
Даваш си сметка, че когато една компания налива милионите - тя има интерес да достигне до нещо нова, което да бъде конкурентно на до сега съществуващото, нали?
И сега отивам на една много съществена част от дискусията, която пропускаме. Къде според теб са военните - с техните - не милиардни - а ТРИЛИОННИ бюджети? Сигурно във военната сфера няма достатъчно добре подготвени специалисти? Това ли е изводът ни? Па и не знаят на две магарета слама да разделят? АРЕ ВЕ!
Къде е АВТОНОМНОСТТА? Военните знаят по-добре КОЙ двигател може да осигури /и в бъдеще/ - автономност, мощност, продължително натоварване, БЕЗОПАСНОСТ /за това очевидно трябва да се пише отделно!..., след като отново "замажете" с цитат от някого смисъла на казаното, без да сте взели думата по същество.../
Къде е ... /няма да питам другите неща, за да не се повтарям/. Тук тече дискусия - а по някое време един пълен дилетант - някакъв си трейдър - тръгва да приказва как някой си в Англия сменил автомобила си с ръчната редавателна кутия /???/ - с електромобил, защото, видите ли - го заболял крака да натиска педала на съединителя...
Радвам се, че отново тук има пишещ, който връща дискусията в началото, като се твърди, че ще се подменят автомобилите с двигател с вътрешно горене - на база електромобил със сегашната батерия! Нали това е темата - за електромобила със сегашната му батерия?
С многото "ще!" - край една неосъществима идея при тази батерия, която се развива успоредно с двигателя с вътрешно горене, но не и от военната промишленост, която - без съмнение ИМА необходимите милиарди!
Припомням: това е темата за електромобила, който се задвижва с някаква батерия, която не дава възможност за превъзходство над двигателя с вътрешно горене. За подмяна изобщо не говорИМ! Първо чакаме да дойде що-годе изравняването на параметрите /горе и назад в темата/, едва тогава БИ ТРЪГНАЛ интересът на военната промишленост..., а по-късно вече - след някое и друго поколение - подмянаТА, НО НЕ И от настоящата батерия!
/ако има какво да кажЕТЕ по темата, моля мислете и за безопасността..., но не само.../
Коментар