IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Моля супертрейдър, кажете каква е истинската причина за рязкият скок в цената на природният газ?
    Да, наистина, каква може да е, освен Лакомия?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Mateev , просто не си в час, това е съвсем скоро и се знае почти как да стане..каква ли е истинската причина за рязкия скок в цената на природния газ ?
      Моля супертрейдър, кажете каква е истинската причина за рязкият скок в цената на природният газ?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Mateev , просто не си в час, това е съвсем скоро и се знае почти как да стане..каква ли е истинската причина за рязкия скок в цената на природния газ ?
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Да, ама ще трябва да почакаш поне още 1000 години, докато някой не изобрети ZPM (виж Старгейт Атлантис).
          Недей де, много тъжно звучиш.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Може и да се понижи теглото на батериите, например 0.5 киловатчаса за 1 кг тегло.
            Да, ама ще трябва да почакаш поне още 1000 години, докато някой не изобрети ZPM (виж Старгейт Атлантис).

            Коментар


            • Може и да се понижи теглото на батериите, например 0.5 киловатчаса за 1 кг тегло.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
                Само некви си 3 бара му е налягането на маслото по коляновия вал и прави маслен клин... има и такива с търкалящи лагери както масовите ел мотори, ама не са прокопсали особено. Е, има и ел мотори с магнитни лагери, ама пак не са силовите Освен по едни маховици, далеч от тая материя...

                ПП: ако баба ми беше мъжка, щях да и викам дядо. искаш тролей - ходи в градския се вози

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
                  Ми не може ли като тролеите или трамваите?

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Не се мажат под налягане, там е въпроса че се смазват с разплискаване на масло, с пръскане на масло по тях уж за по добро мазане..машина в която има горене да се смазва с масло което също гори..те затова имат части които се износват по интензивно и части които се смазват под налягане. Батериите и електродвигателите са много по ефективни, но не могат да се използват преимуществата им все още масово, защото течните горива имат много голяма енергийна плътност. Един електромобил ако не носи тежката си батерия ще изразходва под 10 киловатчаса енергия за да измине 100км път.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Баш ти ядеш само колците даже
                      И аз го казвам.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Баш ти ядеш само колците даже
                        Аха. Щото ти си казал

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          redcretin, ДВГ при всички положения са с по малък ресурс от електродвигателите, доста по сложни са и имат части които се смазват със затруднения. Зависи как се експлоатира много, както е при всяка техника.
                          Със затруднения, туй щото се мажат под налягане или как?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
                            Баш ти ядеш само колците даже

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              А тръбичките как ги ядете някои?
                              Тръбички ядете вие. Ей на, как си захапал една и дъвчеш ли, дъвчеш...
                              ...пък тя - от ППР.
                              ЧЕСТИТО, "ЕКЦПЕРТЕ"!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Срещал съм двигатели (при мен, на работа, са хиляди и някои, попадат в работилницата, за ремонт) дето, въпреки продължителната си работа, 24/7, са съхранили идеална изолация. Охлаждаща течност, се долива. А мощността на това малаче, ама изобщо, не страда от годините. Върти, както в началото. Пък кола, аз също карам и пеш ходя също, ама за кеф и за здраве. Затуй, като пишеш, полека. Някои, не ядем доматите с колците.
                                А тръбичките как ги ядете някои?
                                Last edited by Имхотеп; 13.10.2021, 20:01.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X