това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
Коментар
-
Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!
Коментар
-
Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А ти ма умен ли се бараш и каква връзка има това баране с фактите?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДобре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
Да, разбира се. Ако останат в днешния си вид, и въглеродът, не бъде заменен от силиций или, напр.силициев карбид.
Коментар
-
https://graphenemg.com , от природен газ. И излиза че електромобилите, батериите им ще бъдат свързани с природния газ като суровина. Може да се отразят на цената на газта.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не е само лакомията, просто и за батериите трябват суровини и въглерода е едната от тях, от природния газ той може да се извлича в най финните му и пречистени форми - графен. Дори фин въглерод , графит да е пак цената му е много привлекателна в момента. Може и това да е причината за интереса към природния газ, който тръгна от Китай. Това са много интересни цени като съотношение на тегло и цена, доста интересни.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Pyramid, не е само лакомията, просто и за батериите трябват суровини и въглерода е едната от тях, от природния газ той може да се извлича в най финните му и пречистени форми - графен. Дори фин въглерод , графит да е пак цената му е много привлекателна в момента. Може и това да е причината за интереса към природния газ, който тръгна от Китай. Това са много интересни цени като съотношение на тегло и цена, доста интересни.Last edited by supertrader; 15.10.2021, 12:52.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар