"Колко енергия отива за отопление на батериите...
Гледал съм в Канада какво става, съмнявам се някой да може да твърди обратното."
.................................................. .............................
В Норвегия и Скандинавските страни е същото: преференции от правителствата и допълнителни "екстри", които товарят цената... Все пак там живеят едни хора, с различни доходи от тия - на масовия българин!!! Могат да си позволят "масовост"... /в кавички, защото никой не говори за брой ПРОДАДЕНИ, а за ДОСТАВЕНИ електромобили
Тая "масовост" - незнайно защо се дава САМО В ПРОЦЕНТИ? Ще обясня: когато бройката е малка и несъпоставима с конкурента - сравняваме с брой ДОСТАВЕНИ електромобили, но "ДОСТАВЕНИ" НЕ Е РАВНО НА ПРОДАДЕНИ! Даммм, авторските маТРиали на Тесла - никак, ама съвсем никак не се правят с рекламна цел!!!
Пример: 60% от 10 е точно 6 броя! Защо Тесла НЕ посочва бройката? Защото ще направим елементарната сметка, че реализира ПОД 1 % от всички продадени топлинни двигатели!
Оказва се, че ДОРИ във Франция Тесла се продава по-скъпо от колите в Норвегия! Да не би държавата да плаща директно на доставчика преференцията??? Каква цена обявява Мъск за Норвегия? Големи "игри", нали! Сигурен съм, че основният проблем е саморекламата и некоректните журналисти - с цитати от вида: "... един журналист е писал в....., че..."... Хонорар!
После - едни Калитковци тук ни раздават линкчетаааа!
.................................................. ............................................
Не разбрах, колко броя са продали Тесла в Норвегия, когато "преобърнали" - видиш ли ти - пазара /но - според ТЯХНАТА РЕКЛАМА!/
Е, какво сега - традиционните производители - па не им пука! Тесла си лаят /не им стигат преференциите/ но кервана си върви...
Не разбрах - Жорж Санд, тази толкова напориста дама - каква Тесла кара..., на каква цена - дали това не е някоя от евтините - купени от Норвегия..., къде зарежда..., аха - и какъв е пробегът ѝ за начало?..., а след година отново ще чакаме за пробег..., как кара в студените месеци?..., пробег в Ладното...
Абе тия - наистина мислят, че говорят с петокласници!
))
.................................................. ..............................................
Докато не направят по-сериозен пробив в технологиите за батерии, електромобилите са безсмислени.
По-добре да имаш e–bike или e-scooter за града и кола на ДВГ за дълъг път.
Тогава наистина можем да си говорим за зелени технологии, защото e-bikes харчат 1/50 от електромобил. Батериите стоят в къщи или в офиса, на топло, а от батерията на 1 електромобил правиш 50 e-bikes.
Хубавото: ускоряването на електромобила! Достатъчно ли ни е, за да хвърлим едни 100 000? /това е цената, но НЕ за Норвегия!!!!/
.................................................. .........................
Много допълнителни фактори, които целенасочено се игнорират.
Производството на един нов електромобил има практически същото замърсяване с химикали, тежки метали и прочее, както и обикновен автомобил, в доста от случаите - и повече.
За направата на електродвигатели, както и ветрогенератори, се ползва неодим, чийто добив е изключително токсичен. В Китай огромни територии са превърнати в токсични блата заради добива на неодим.
.................................................. .............................
За каква зелена енергия говорим при електромобилите??? Какво "спасяват" правителствата с ТИЯ ПРЕФЕРЕНЦИИ???
Ако ще спасяваТЕ планетата с електромобили, опитайТЕ се това да не е само в радиус от 100 км около ВАС, драги НАШИ избраници в правителствата и в ЕС /!!!/ - завършва един приятел...
))
.................................................. ......................................
Нали не съм прекалено назидателен? Не се карам с никого. Посочвам факти. Е да, тия факти не са удобни за Мъск и емисари...
Все пак мисля, че ако ТЕ /Мъск и.../ - са директни, коректни и точни - биха имали успеха, който сега опитват да си изсмучат от пръстите...
Да припомня, че хората тук са отдавна претръпнали от поредицата на непрекъсващите "успешни" предложения /с рекламна цел/!
.................................................. .........................................
Накрая - откъде ми хрумна да погледна акцията на Тесла! Ми тя днес губи над 7 %, а това наистина не е хубаво!
Преди ден писах за нея! Днес се търгува на $ 202 !
Никой от емисарите НЕ ми отговори на въпроса, колко акции си е купил на тая изгодна цена?
ЖоржИ /Санд/ - не си ли падаш по търговията с акции? Все пак тук е инвестиционен форум! Оставѝ ги как манипулират продажбите! В края на декември направиха това в тая компания..., сега пък - в края на тримесечието на 2019 - ПАК! Нещо? А?
Абе, я по-добре ни напиши пак за Норвегия - какво точно е казал Мъск? Мен това пък ме вълнува!
Гледал съм в Канада какво става, съмнявам се някой да може да твърди обратното."
.................................................. .............................
В Норвегия и Скандинавските страни е същото: преференции от правителствата и допълнителни "екстри", които товарят цената... Все пак там живеят едни хора, с различни доходи от тия - на масовия българин!!! Могат да си позволят "масовост"... /в кавички, защото никой не говори за брой ПРОДАДЕНИ, а за ДОСТАВЕНИ електромобили
Тая "масовост" - незнайно защо се дава САМО В ПРОЦЕНТИ? Ще обясня: когато бройката е малка и несъпоставима с конкурента - сравняваме с брой ДОСТАВЕНИ електромобили, но "ДОСТАВЕНИ" НЕ Е РАВНО НА ПРОДАДЕНИ! Даммм, авторските маТРиали на Тесла - никак, ама съвсем никак не се правят с рекламна цел!!!
Пример: 60% от 10 е точно 6 броя! Защо Тесла НЕ посочва бройката? Защото ще направим елементарната сметка, че реализира ПОД 1 % от всички продадени топлинни двигатели!
Оказва се, че ДОРИ във Франция Тесла се продава по-скъпо от колите в Норвегия! Да не би държавата да плаща директно на доставчика преференцията??? Каква цена обявява Мъск за Норвегия? Големи "игри", нали! Сигурен съм, че основният проблем е саморекламата и некоректните журналисти - с цитати от вида: "... един журналист е писал в....., че..."... Хонорар!
После - едни Калитковци тук ни раздават линкчетаааа!

.................................................. ............................................
Не разбрах, колко броя са продали Тесла в Норвегия, когато "преобърнали" - видиш ли ти - пазара /но - според ТЯХНАТА РЕКЛАМА!/
Е, какво сега - традиционните производители - па не им пука! Тесла си лаят /не им стигат преференциите/ но кервана си върви...
Не разбрах - Жорж Санд, тази толкова напориста дама - каква Тесла кара..., на каква цена - дали това не е някоя от евтините - купени от Норвегия..., къде зарежда..., аха - и какъв е пробегът ѝ за начало?..., а след година отново ще чакаме за пробег..., как кара в студените месеци?..., пробег в Ладното...
Абе тия - наистина мислят, че говорят с петокласници!

.................................................. ..............................................
Докато не направят по-сериозен пробив в технологиите за батерии, електромобилите са безсмислени.
По-добре да имаш e–bike или e-scooter за града и кола на ДВГ за дълъг път.
Тогава наистина можем да си говорим за зелени технологии, защото e-bikes харчат 1/50 от електромобил. Батериите стоят в къщи или в офиса, на топло, а от батерията на 1 електромобил правиш 50 e-bikes.
Хубавото: ускоряването на електромобила! Достатъчно ли ни е, за да хвърлим едни 100 000? /това е цената, но НЕ за Норвегия!!!!/
.................................................. .........................
Много допълнителни фактори, които целенасочено се игнорират.
Производството на един нов електромобил има практически същото замърсяване с химикали, тежки метали и прочее, както и обикновен автомобил, в доста от случаите - и повече.
За направата на електродвигатели, както и ветрогенератори, се ползва неодим, чийто добив е изключително токсичен. В Китай огромни територии са превърнати в токсични блата заради добива на неодим.
.................................................. .............................
За каква зелена енергия говорим при електромобилите??? Какво "спасяват" правителствата с ТИЯ ПРЕФЕРЕНЦИИ???
Ако ще спасяваТЕ планетата с електромобили, опитайТЕ се това да не е само в радиус от 100 км около ВАС, драги НАШИ избраници в правителствата и в ЕС /!!!/ - завършва един приятел...

.................................................. ......................................
Нали не съм прекалено назидателен? Не се карам с никого. Посочвам факти. Е да, тия факти не са удобни за Мъск и емисари...
Все пак мисля, че ако ТЕ /Мъск и.../ - са директни, коректни и точни - биха имали успеха, който сега опитват да си изсмучат от пръстите...
Да припомня, че хората тук са отдавна претръпнали от поредицата на непрекъсващите "успешни" предложения /с рекламна цел/!
.................................................. .........................................
Накрая - откъде ми хрумна да погледна акцията на Тесла! Ми тя днес губи над 7 %, а това наистина не е хубаво!
Преди ден писах за нея! Днес се търгува на $ 202 !
Никой от емисарите НЕ ми отговори на въпроса, колко акции си е купил на тая изгодна цена?
ЖоржИ /Санд/ - не си ли падаш по търговията с акции? Все пак тук е инвестиционен форум! Оставѝ ги как манипулират продажбите! В края на декември направиха това в тая компания..., сега пък - в края на тримесечието на 2019 - ПАК! Нещо? А?
Абе, я по-добре ни напиши пак за Норвегия - какво точно е казал Мъск? Мен това пък ме вълнува!
Коментар