IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да предвиждаш бъдещето на базата на това какво е продавано в миналото е като да караш напред като управляваш колата гледайки само огледалото за обратно виждане. НАИВНО!



    Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
    Знаете ли, че...?

    За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

    ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Знаете ли, че...?

      За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

      ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

      .................................................. ..

      Извод: ако средната годишна продажба на всички производители на електромобили - за цялата им история /над 80 години!/ - е около 500 000 /петстотин хиляди/ броя ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 8 години, то...

      ..., при средната годишна продажба на автомобили с двг, както и други топлинни двигатели /самолети, кораби, товарни превозни средства/..., пък е около 50 000 000 /петдесет милиона!/...

      ...ТО всички продадени електромобили /за последните 8 години/ представляват около 1 % от ОСТАНАЛИТЕ топлинните двигатели, продадени САМО ЗА ЕДНА година...

      .................................................. ..........

      В интерес на истината, не отричам бъдещето на електромобилите! НЕ ГОВОРЯ за електромобилите със СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ!!!

      Сегашната батерия ще доведе до постоянен спад в продажбите на електромобилите! Това са възможностите на човечеството: 80 години /и повече!/ - което /наше/ човечество е създало ТАЗИ батерия. Не могат да помогнат и милиардните бюджети на военните..., но дори и да опитват - електромобилът няма как да се превърне в масово превозно средство, което ЩЯЛО ДА "подмени" двигателите с вътрешно горене и останалите топлинни двигатели!!! СМЕХ за подобни рекламни умотворения на новоизпечени "продавачи"! ))

      В недалечно бъдеще електромобилите най-вероятно ще достигнат 2..., дори - в най-смелите ми прогнози - ДО 3 % от останалите движители на превозни средства..., но не и с настоящата батерия на електромобилите!
      И ти си бил ембрион, а я сега се виж. Всичко с времето си.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

        В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

        Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.

        Всичко е възможно, но е малко вероятно. Епъл, Гугъл или някой подобен ще ги глътне като топъл хляб.

        Коментар


        • Знаете ли, че...?

          За около 8 /ОСЕМ/ години са продадени ЕДВА 4 милиона /ЧЕТИРИ МИЛИОНА/ електромобили от всички компании, които работят в областта...

          ВСЯКА ГОДИНА, ВСЯКА от водещите компании, производителки на топлинни двигатели, вкл. и двигатели с вътрешно горене - продават 2 /ДВА/ пъти повече автомобили /с двг/ - отколкото са ВСИЧКИ продадени до сега електромобили...

          .................................................. ..

          Извод: ако средната годишна продажба на всички производители на електромобили - за цялата им история /над 80 години!/ - е около 500 000 /петстотин хиляди/ броя ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 8 години, то...

          ..., при средната годишна продажба на автомобили с двг, както и други топлинни двигатели /самолети, кораби, товарни превозни средства/..., пък е около 50 000 000 /петдесет милиона!/...

          ...ТО всички продадени електромобили /за последните 8 години/ представляват около 1 % от ОСТАНАЛИТЕ топлинните двигатели, продадени САМО ЗА ЕДНА година...

          .................................................. ..........

          В интерес на истината, не отричам бъдещето на електромобилите! НЕ ГОВОРЯ за електромобилите със СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ!!!

          Сегашната батерия ще доведе до постоянен спад в продажбите на електромобилите! Това са възможностите на човечеството: 80 години /и повече!/ - което /наше/ човечество е създало ТАЗИ батерия. Не могат да помогнат и милиардните бюджети на военните..., но дори и да опитват - електромобилът няма как да се превърне в масово превозно средство, което ЩЯЛО ДА "подмени" двигателите с вътрешно горене и останалите топлинни двигатели!!! СМЕХ за подобни рекламни умотворения на новоизпечени "продавачи"! ))

          В недалечно бъдеще електромобилите най-вероятно ще достигнат 2..., дори - в най-смелите ми прогнози - ДО 3 % от останалите движители на превозни средства..., но не и с настоящата батерия на електромобилите!

          Коментар


          • Времената се менят, нравите също. Преди 100 години лекарите са изписвали кокаин на пациентите, сега се чудим с кой акъл! Преди години беше нормално да се пуши навсякъде, сега не можем да си го представим (поне аз). След 50 години ще ни се чудят на нас какви неандерталци сме били да караме димящи каруци, от чието замърсяване измира камара народ.


            [/QUOTE]
            mathematician;n3464070]За големите продажби на електричките в Европа играе донякъде и фактора, че забраняват дизелите в централните части на някои градове. Хората се притесняват че тези забрани скоро време ще се разпрострат и върху бензина.

            Един колега в Белгия доста се чудеше каква кола да си вземат (не съм сигурен за единствена или за втора само ставаше въпрос). И посоката му на разсъждение беше - да взема нещо дето няма да го забранят в следващите 10 години.

            [/QUOTE]

            Коментар


            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

              Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

              С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.
              Всичко ще зависи от темпа с който цената на батерията ще пада. Цената на EV за масовия сегмент все още е висока. Като се изравни цената за производство на дизелов голф и електрически (или се намали разликата до 10-15%) песента на ДВГ е изпята. Ролята на Тесла и Мъск е че ускоряват значително този преход.
              Безименния се е вманиачил на тема анти Мъск, подобно на идиотите от #TESLAQ. Типичен пример за това колко е вредно да мислиш закостеняло и едностранчиво.

              бтв, нямам акции на тесла и мнението ми е формирано на базата на изключителния продукт и иновативно мислене на компанията.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

                Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.
                Добре, но имам няколко но ...
                - Мъск и да се разори ще си остане един от великите хора с приноса си за човечеството
                - той има доста различни заводи и е негов избора точно кой да фалира
                - както казах, харесвам методите му на борсата. Да имаш фирма, чийто акции вървят твърдо нагоре е все едно ти да свършиш основното, пък кибиците с големите пари дето не са си мръднали пръстта и да оберат масивните печалби
                - най-важното е, че електромобилите в света вече далеч не се изчерпват с Тесла. Тесла са едва 13% за първите 2 месеца
                http://ev-sales.blogspot.com/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  И понеже коментираме финансови показатели, продажби и пр. е добре да кажа и няколко думи относно цената на акцията. В краткосрочен план тя е хаотична и хазартна, но в дългосрочен план се определя от продажбите, печалба и растеж. A перспективите пред Тесла са огромни. Но за това друг път!
                  В кратката си история Тесла се е разминавала 3-4 пъти на косъм от фалита. Последния път беше преди година само. Та не съм сигурен, че следващия път като вземе да им привършва кеша някой ще ги спаси.

                  Така че в следващите години те ще продължават да се движат така и някой път могат да ритнат менчето.


                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                    Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

                    С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.
                    Тогава Фолкцваген какви коли ще прави в Източна Европа,ако са с ДВГ на нас ли ще ги продава?

                    Коментар


                    • За големите продажби на електричките в Европа играе донякъде и фактора, че забраняват дизелите в централните части на някои градове. Хората се притесняват че тези забрани скоро време ще се разпрострат и върху бензина.

                      Един колега в Белгия доста се чудеше каква кола да си вземат (не съм сигурен за единствена или за втора само ставаше въпрос). И посоката му на разсъждение беше - да взема нещо дето няма да го забранят в следващите 10 години.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Много късогледо и лишено от елементарно мислене мнение.
                        Е, недей така грубо. Въпреки, че поддържам мнението ти на 100%, като масивния дял на хора по света. Все пак човекът има право дори да заложи всичките си пари при дизелите. То е малко като да заложиш на куц кон. Никога няма да спечели, ама я си представи, че стане нещо невероятно и спечели.

                        С този темп от 50-60% към 2027-та всички продавани коли трябва да са ел. Сигурно темпа ще се забави, но може да стане и интересно, ако 2022-ра всички искат само EV, пък производителите нямат мощност да ги удовлетворят и ... EV-та пак ще поскъпнат, но не като себестойност, а като печалба и някои пак само ще гледат и ще ахкат.

                        Коментар


                        • Много късогледо и лишено от елементарно мислене мнение.

                          Продажбите на автомобили спадат от 2015год., електромобилите обаче растат с 50% на година. Агресивното навлизане на тесла и липсата на достатъчно конкуренция в сегмента ще доведе до допълнително задълбочаване на спада в продажбите на ДВГ.

                          Как ще се развият събитията в близко бъдеще? Все повече EV са на пътя (особено Тесли в САЩ и западна Европа), които ще бъдат като реклама за НЕпредубените потребители – по-добра управляемост, ниска поддръжка, и ниска цена на изминат километър. Все още първоначалната им цена е по-висока от ДВГ в същия сегмент, но и това ще се промени до 2022/23. В момента в който се изравнят като цена (без субсидии) гарантирано ще се продават повече EV от ДВГ. Докато това се случи хората ще задържат покупката на нов автомобил за да изчакат по-достъпни версии на електромобили, което ще налее допълнително масло в огъня за традиционните авто производители и ще задълбочи кризата при тях. Сливания от рода на БМВ – МЕРЦЕДЕС, ФОРД – GM ако днеска са немислими, утре ще са единствения начин за оцеляването им. Повечето изобщо няма да оцелеят. Но това са само предположения, които времето ще покаже дали и в каква степен ще се случат.

                          Сега нека да разгледаме последното тримесечие защото виждам си в душевен екстаз

                          Много е забавно когато дилетант започне да си изсмуква от пръстите.

                          1во правило е да се сравнява сходен период, какъвто е Q1 на 2018та и 2019та. В този период Тесла има ръст на приходи и продажби – респективно 2017-2,7 bil, 2018-3,4 bil, 2019-4.5 bil или 30% ръст на годишна база. И е така всяка година.

                          Защо има спад при скъприте модели S & X? Защото Тесла спряха най-евтината версия, за да ограничат търсенето, докато променят производствените халета за същите модели – става въпрос за REFRESHING. Нововъведенията са следните - по-голям рейндж (370 мили) със същата батерия, по-голяма мощност, по-ефективен електромотор и пр. Сега върнаха най-евтините версии на S & X и познай какво ще видим в следващия отчет

                          Какви са причините за спада в продажбите на М3 в Q1 на 2019 спрямо Q4 на 2018:

                          1/ Началото на годината е традиционно слаб период за продажбите на автомобили

                          2/ Тесла напомпаха търсенето до края на годината, за да могат максимален брой потребители да се възползват от данъчните преференции. Повече от нормално е след такъв период да има по-слаби продажби за американския пазар където беше основния фокус преди това.

                          3/ От началото на годината фокуса се прехвърли към Европа и Азия, но логистиката е по-различна от САЩ – транспорт до пристанищата, товарене на кораби, разтоварване в Европа/Китай, транспорт до различни държави в Западна Европа и в крайна сметка предаване на купувача. Януари и февруари на практика са загубени от гледна точка на реални доставки. Март е месеца в който реално се доставят автомобили. И какво показват статистиките – Тесла е #1 по продажби на всички пазари в луксозния сегмент, а в Норвегия, Швейцария и Холандия е #1 от всички марки и модели автомобили!!! При това с най-скъпите си модификации. И за да не стане объркване - не говоря за електромобили, а за всички модели и марки!!!
                          Продажбите през Април и Май ще са умопомрачителни заради отложените продажби заради горните причини.
                          И понеже коментираме финансови показатели, продажби и пр. е добре да кажа и няколко думи относно цената на акцията. В краткосрочен план тя е хаотична и хазартна, но в дългосрочен план се определя от продажбите, печалба и растеж. A перспективите пред Тесла са огромни. Но за това друг път!


                          Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/

                          Защо дезинформирате хората във форума???



                          Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The ​​Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!

                          Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...

                          Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Фончо бе не така с недомлъвки.Разкажи ни за светлото бъдеще на перкопанелите за благоденствието което ни очаква като затворим гадните тцьове и аецове.Разкажи как целия товар се поема от перкопаанели как ще се регулират честотата обменните мощности напреженията.Ти изобщо знаеш ли какво е честота?
                            Това е толкова по същество и с такъв принос към човешката мисъл, че модераторът би трябвало да го изтрие за милисекунди.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              За Европа може да следиш този сайт
                              https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

                              Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

                              Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

                              Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

                              Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс
                              Фончо бе не така с недомлъвки.Разкажи ни за светлото бъдеще на перкопанелите за благоденствието което ни очаква като затворим гадните тцьове и аецове.Разкажи как целия товар се поема от перкопаанели как ще се регулират честотата обменните мощности напреженията.Ти изобщо знаеш ли какво е честота?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
                                За Европа може да следиш този сайт
                                https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

                                Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

                                Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

                                Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

                                Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс

                                Коментар

                                Working...
                                X