ГАД, няма нищо гнило, става въпрос да се направят батериите на ел.колите много по юзър френдли и технологията им за производство не е нещо много по различно отколкото на сегашните им варианти за батерии. Главното - всяка батерия и сега се състои от модули, обаче смяната на един модул е луди пари, докато ако се направят с тези стандартни модули ще е нещо много по евтино и от там хората няма да се притесняват и да се дърпат от електромобилите. Те затова и не могат да навлязат електромобилите, защото батерията им е компонент който притеснява потребителя. С такива модули за които говорим първо дефектиралия модул ще се покаже веднага на дисплея и ще информира че трябва да се смени, електромобила ще продължи да се движи и липсата на един модул и дори няколко няма да се забелязва, няма да почне да се влачи по пътя и смяната за нула време както казах да не се повтарям.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Зависи от приложението. Това "микро-" е условно. Ако говорим за подводница, може, примерно, 1-2-5 kWh, важното е, да се разбере принципът. Обаче, не "арматурата" определя е или не е "микро", а капацитетът му, сравнен с този на щатната батерия за конкретното приложение. Клетките в организма ни са с микроскопични размери, което, прави тях специализирани, с определена възможност за регенериране и(или и) заместване, а нас, прави дълго живеещи, адаптивни, мобилни, нечувствителни към загубата на много клетки, оживяващи и след ампутации и подлежащи на значителни трансформации, лечение и т.н. Изобщо, всичко това, което, днешните батерии с МАКРО ЕЛЕМЕНТИ, не са способни да дадат на днешните електромобили.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмпотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.
Коментар
-
Импотеп, погледни на това от друг ъгъл , има борба пазарния дял на електричките да се увеличи и той се увеличава с големи трудности. За едно десетилетие може да се види колко е нарастнал, защото вече е изминало това време. От тази гледна точка, като се погледне всяко нещо което ги прави по приемливи за потребителите е нещо като машина ва времето - може да се измине по голям път за налагането им на пазара, за по кратко време. Това ще стане с такива неща като модулите и други разбира се.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМикромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.Last edited by Pyramid; 28.10.2021, 01:01.
Коментар
-
Микромодулите може да са с капацитет да съхранява един 0.5 киловатчаса или 0.25 и няма да са много като бройка. Зависи от това дали ще се наложи тежка съпътстваща арматура която да притиска слоевете на модула, ако тя е много лека това е микромодул, ако се налагат капаци, рамки и ..това е голям модул. Става ли така да се дефинира.D.Y.F-091066
Коментар
-
За енергията за отопление имах предвид за къщите наистина и то когато е студено и вятъра се чува как свири, върви си тогава енергията за отопление много щедро се разходва. Иначе при електромобилите има неразвити функционалности, могат да помогнат за решаване на доста проблеми от изброените. Сега откровенно, за да се развият трябват инвестиции а те се правят съобразно възвръщаемостта им.D.Y.F-091066
Коментар
-
Има някаква аналогия, между компютър на чипове и такъв - на електронни лампи. И двата, са мощни. Единият - да гори ток, а вторият - да върши работа. Този, дето гори много ток, е още, много скъп, сложен, ненадежден. На другия, ако нещо се обърка, сменяш модул за $20, и пак тръгва. Стандартно, предвидимо...Ама имал милиарди транзистори, ама малки били...И КАКВО ОТ ТОВА?
Тук, ти се дъни един елемент. Могъщ. Има 5000 такива в себе си, един да спре, губиш модул с 10 kWh. ПРАС ! пробегът назад, със 100 км. Да, ама батерията -$22000. . И - гориш като факел. Чудо е, ако успееш да избягаш. "Там", има, 1000 модула. Толкова са малки че, дори да даде късо елемент, не се пали, щото е слаб. И продължава да работи, без да забележиш ти повредата. Връщаш се, вземаш от където и да е, своя "чип", за $10, и имаш нова батерия. Вярно, някакъв крадец и измамник твърди, че било "недомислица" но, те за много неща така са казвали, пък онИ, заляха целия свят...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ти хангар 1000кв без прозорци ли топлиш?
Или реката кат един габройски .....
електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решават
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеlockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеlockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.
Или реката кат един габройски .....
електричките не решават проблема със задръстването, паркирането, абе изобщо НИКАКЪВ проблем не решаватНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
lockdown, на електромобилите последния им проблем е дали ще има ток за тях. Само ако сравниш енергията за отопление или за задвижване на индустрията, те електромобилите почти без енергия се движат. Примерно отопление което изисква 10 киловатчаса, всеки час това са 75 км пробег на електромобил и не спира месеци на ред, индустрията пък е в някои отрасли много..много енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Да обясним на публиката един момент, който, я тревожи. За да се успокои: Едно време, като видиш електронно изделие на пазара, навсякъде, пишеха колко лампи и транзистори има. В ТОВА, имаше смисъл. Беше помислено за евентуалния ремонт и поддръжка, да знаеш, какво има за смяна. Откак навлязоха масово интегралните (микро)схеми - така ги и пишеха, много дълго време - вече спряха да им ги броят. Причината е че, когато ремонтираш нещо с чипове, сменяш целия чип (микросхема), а не единствения му дефектирал транзистор. И при микромодулнатта концепция, сменяш целия микромодул...а те, на брой, са по-малко, отколкото дискретните елементи в днешните, остаряващи като концепция, батерии. Наблюдаваме естествено развитие на техниката, следваща природата и, колкото и да роптаят някои недоволни от това, че аз акцентирам върху факта, ТЕ, НИЩО НЕ МОГАТ ДА СТОРЯТ, ЗА ДА СПРАТ СВЕТА. Той така се развива.
(Предполагам, това, ги нерви.)
Общото и в двата случая, природа и техника е че, нещата (живи и неживи), се усъвършенстват, чрез РАЗВИТИЕ НА ФУНКЦИОНАЛНОСТ. Това се и случва. А, че един крадец, бил викал "- Дръжте крадеца!", НЕ Е новост.
Те винаги така правят.
Коментар
Коментар