IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

    За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Аха ти караш електрокар- ами тогава си наясно с проблемите на ел.колите. Да не би да пишеш и в онзи сайт- е-карс.бг и да си онзи от норвегия който си ходи до бг за 4-5 дни- не че е лошо де- опознай света за да го обикнеш
      За информация на скептиците – кои са най-удовлетворените собственици

      Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:

      ТОП 10
      1.Tesla Model 3
      2.Porsche 911
      3.Genesis G90
      4.Chevrolet Corvette
      5.Tesla Model S
      6.Toyota Avalon
      7.Kia Stinger
      8.Chevrolet Bolt
      9.Toyota Prius
      10.Dodge Challenger

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
        Това с филтрите според 2 човека- единият е завършил и работил в рафинерия, другия приятел- доскоро работеше в бавария в някакъв автосервиз е някаква недомислица. За сервиза- програма принуждава двигателя да работи на по високи обороти и да изгаря частиците- но това не става в специална камера с филтри, а направо на двора на сервиза- и тогава какъв е смисъла от този филтър. Според другия от рафинерията- каквото отделя дизела, това отделя и бензина, преди 2 дни пуснах линк към статия в блиц където немци съпоставят двете горива- ами дават абсолютно еднакви стойности- да не говорим че има модели при които дизела е с по ниски стойности. Между другото около 411000 човека искат компенсации от ФВ искът е отворен и се присъединяват и други хора- за колко пари е не знам. Но при всички случай ще ги удари- в говедария изплатиха по 5000 долара на човек, предполагам че тук ще бъде същото. Все си мисля че ако се влагат толкова пари в двигателите с вътрешно горене, колкото в електрокарите, ще имаме доста по добри данни

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          1000те км сигурно ги изминава, но това няма практическа стойност, защото са 10 часа нон стоп шофиране. За такова разстояние спирам мин 2 пъти (обикновено 3), което е ОК за да заредя батерията, да хапна и да се поразтъпча. От 10 до 80% батерията се зарежда за около 30 мин.
          Теслата ги минава тия 200-250 км при -30 градуса. При нормални зимни температури +-5 градуса рейнджа спада с 20-25% или от 500 на 400км, с климатик за лятото и отопление за зимата при същата скорост която караш и мерца.
          Проблемът за нас не е в пробега, а в това че все още няма достатъчна инфраструктура за зареждане. Но и това ще се промени за 2-3 години. За това време и цените ще паднат, така че сметката с дизела съвсем няма да се връзва.

          Апропо VW разправят че това (https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE&t=225s) ще го продават след 1 година на цената на дизеловия голф. Ако е вярно и характеристиките са що-го-де читави си представи какво ще се случи с продажбите в средния и малък клас автомобили с ДВГ.

          Ще поживеем, ще видим
          Аха ти караш електрокар- ами тогава си наясно с проблемите на ел.колите. Да не би да пишеш и в онзи сайт- е-карс.бг и да си онзи от норвегия който си ходи до бг за 4-5 дни- не че е лошо де- опознай света за да го обикнеш

          Коментар


          • v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

              Ама Мерцедеса ми гори 6л/100 км ако го карам със 100-120 км/ч, резервоарът му е над 60 литра и с едно зареждане минавам 1000 км. И имам отопление зиме и климатик лете.
              А пък с Теслата зиме ще минеш 200-250 км и пак няма да имаш отопление, ще станеш на шушулка. Лете няма да имаш климатик.

              Освен ако Трейдъра не им монтира ония вълшебни двигатели, дето произвеждат 5 пъти повече енергия, отколкото потребяват. Ама първо трябва да си вземе Нобела за откритието и за отменяне на Закона за запазване на енергията. За таквоз откритие даже два Нобела ще са му малко....
              1000те км сигурно ги изминава, но това няма практическа стойност, защото са 10 часа нон стоп шофиране. За такова разстояние спирам мин 2 пъти (обикновено 3), което е ОК за да заредя батерията, да хапна и да се поразтъпча. От 10 до 80% батерията се зарежда за около 30 мин.
              Теслата ги минава тия 200-250 км при -30 градуса. При нормални зимни температури +-5 градуса рейнджа спада с 20-25% или от 500 на 400км, с климатик за лятото и отопление за зимата при същата скорост която караш и мерца.
              Проблемът за нас не е в пробега, а в това че все още няма достатъчна инфраструктура за зареждане. Но и това ще се промени за 2-3 години. За това време и цените ще паднат, така че сметката с дизела съвсем няма да се връзва.

              Апропо VW разправят че това (https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE&t=225s) ще го продават след 1 година на цената на дизеловия голф. Ако е вярно и характеристиките са що-го-де читави си представи какво ще се случи с продажбите в средния и малък клас автомобили с ДВГ.

              Ще поживеем, ще видим

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin карал съм доста дизели и мерцедеси, не им стигат и 7 литра дизел и то в Германия. Има дизели които слизат до 4 но не са Мерцедес и не са на големи и тежки коли, освен това са чупливи за разлика от тези на Мерцедес. На новите им модели които в момента произвеждат моторите не са вече толкова здрави, но не са станали и по икономични. Като им се махне филтъра за сажди новите дизели си опушват не бронята а номера при по яко настъпване, в България е пълно с такива тарикати.
                Не искам да те ядосвам рано сутринта, но https://www.auto-data.net/bg/mercede...ss-model-1368- аз ги прегледах до 2014 г - няма дизелова кола която да гори повече от 6/100- говоря пак- дизел- бензина е ясно- той е над 10

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.
                  Засегнах ли те? Съжалявам, ако така ме разбираш. Като те чета, обаче, се сещам за онзи филм, „баща ми -астронавт” или нещо от вида, дето уж в плевнята си направи ракета от сбирщайни и от втори опит излетя в космоса. Но, онова беше филм за Духа, повече приказка, а реално, просто невъзможна история. Сещаш се, количество необходима енергия и т.н. Нещо такова става и с твоите твърдения: Често опират в истината...колкото „за отскок”. Реално, обаче, без онези проклети но, неизбежни баки с тройно рафинирано гориво +течен кислород, ама целите, СА НЕПОДЕМНИ. Разбираш ли, Дани? На фона на детската ни препирня за киловатчасовете. Казвам „нашата”, щото поне аз трябваше да я изоставя Овреме, понеже с нещо някой те засегнал и дай, сега... А не се сдържах. Не личи от подобно поведение да сме чички 52+, нали? - Не личи. Както и да е. А онези, сложните системи, за които говориш само един пост встрани...Ами нали и те, за функционирането си, искат енергия? Или ти ще помпиш в акумулаторите само, за да грееш дръжки и купето? НЕИЗБЕЖНО ти спада пробегът, брат. Имаш ли загуба на капацитет, неизбежно. Отделно приплъзването върху заледено. Вярваш или не, нито за миг, не съм искал да те „моря”. Ама за инженер, думите ти...ами, не всяват респект. Изгубил си форма.
                  Last edited by Pyramid; 05.02.2019, 02:42.

                  Коментар


                  • v_tin карал съм доста дизели и мерцедеси, не им стигат и 7 литра дизел и то в Германия. Има дизели които слизат до 4 но не са Мерцедес и не са на големи и тежки коли, освен това са чупливи за разлика от тези на Мерцедес. На новите им модели които в момента произвеждат моторите не са вече толкова здрави, но не са станали и по икономични. Като им се махне филтъра за сажди новите дизели си опушват не бронята а номера при по яко настъпване, в България е пълно с такива тарикати.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.
                      Това супертрейдър е поредно култово изказване.
                      Не повода, който се оказа голям нескопосник, а като цяло.
                      Плюс от мен.
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • [QUOTE=v_tin;n3438875]

                        Брей че кога я построиха тази фабрика, онзи ден първа копка, и днес вече гигов си купил мерцедес, туй руснаците и немците голяма работа, не са като дженерал мотърс да наритат 4000 човека/нигера.

                        Те за го.ноеди имат тайна фабрика.
                        Last edited by RUBLA; 05.02.2019, 08:51. Причина: Заяждане.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Брей че кога я построиха тази фабрика, онзи ден първа копка, и днес вече гигов си купил мерцедес, туй руснаците и немците голяма работа, не са като дженерал мотърс да наритат 4000 човека/нигера.
                          GM, кат' ядо'а кифтет'та, ни риваха...
                          Last edited by RUBLA; 05.02.2019, 08:50.

                          Коментар


                          • Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Неговия мерцедес е произведен в москалска фабрика.
                              Брей че кога я построиха тази фабрика, онзи ден първа копка, и днес вече гигов си купил мерцедес, туй руснаците и немците голяма работа, не са като дженерал мотърс да наритат 4000 човека/нигера.
                              Last edited by RUBLA; 05.02.2019, 08:50. Причина: Заяждане.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                gigow - не съм писал че произвеждат енергия, топлината която отделят надвишава загубите на ел.енергия които се случват във всеки един електродвигате. И други сме карали Мерцедес, но такъв който да харчи 6 на сто не сме още.
                                Какво не сте още че не разбрах, - не сте карали или не сте виждали- защото този със 6 на сто сигурно е стар или това е разход в града. Нормално един мерцедес гори дизел около 5- 5,5. Говоря за тукашните мерцедеси и тукашна нафта, в бг не знам, може и 10 на сто да докара

                                Коментар

                                Working...
                                X