Моля, придържате се към темата.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Ти завършил ли си МЕИ, та ако ще и в Габрово? Или си инженер от ония учебни заведения дето тази титла я даваха като бонус за да си запълнят бройката? Аз не познавам инженер, който да се затруднява толкова да работи със статистически величини. В МЕИ се учи по математика статистика, първата година, после се използва според специалността, после в работата ежедневно и инженерите спират да се замислят дори преди да смятат със статистически величини.
Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
Коментар
-
Винаги пиша по същество, само че не разбираш какво казвам. Проблема както обикновено е в задклавиатурното устройство. Няколко пъти ти казах – чети и мисли.
Говорим за Ел. автомобили. ДА Тесла са най-добрите, но не са единствените. Ако живееш в БГ (като мен) към днешна дата Тесла все още не е вариант, т.к липсват магазини/сървиз центрове и все още няма инфраструктура за зареждане на дълги разстояния.
Алтернатива към днешна дата:
Търси в Гугъл HYUNDAU KONAEV и разгледай каква е цената!
…
С тия вмятания „за твоя шеф“, „изкарвате комисиони“ и пр. си много елементарен. Казах ти го няколко пъти но не вдяваш и като ти казвам да МИСЛИШ се чудя всъщност можеш ли? ТЕСЛА НЕ дава комисиони, нямат дилърска мрежа и НЕ продават в България. Какви комисиони те гонят не знам.
За батерийте няколко пъти и аз и други форумци сме давали статистика. Хората карат по 400-500 хил. мили (600-700 хил км). Който си е купил Тесла, не купува нищо друго. Проблемът на по-ранните собственици е че искат по-съвременни варианти на скъпите модели, а фокуса в момента е към М3. За спада за който говориш вече обясних каква е причината, но явно не схващаш. Началото на годината Тесла спря най-евтините версии на S & X, които генерират най-много бройки. На въпросните модели се прави обновяване: по-голяма мощност, по-дълъг пробег, по-бързо зареждане и пр. За да се случи това обаче се прави промяна в оборудването на производството, респективно намаляване на производство и продажби.
За информация клиентите, които преминават от Тесла S & X на М3 са 3-5%, което означава, че канибализацията за която си мислиш не е за сметка на скъпите модели, а яде от баницата на средния клас – Тойота, Хонда, Нисан... Луксозните БМВ, Ауди и Мерцедес могат само да се надяват на продажби подобни на М3.
И за да не разочаровам малко ти давам статистика за продажбите на EV в US:
Тесла държи близо 80% пазарен дял. Тесла килърите за които се говори от години никакви ги няма – АУДИ Е ТРОН и ЯГУАР ipace. Не че има нещо лошо в конкуренцията, обаче не могат да я постигнат и причините са много – справка дългия ми пост по-долу.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:
1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...
2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...
3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...
4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?
Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.
.................................................. .................
По същество:
Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.
Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.
Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.
Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?
.................................................. .........................
Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:
Model S спада със 72 %
Model X спада с 52 %
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеправели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеГрешка. Виж по-долу, какво пише „'Убавецът”. Ще поясня: Ако една батерия поема 100 кWh, една кола ще измине с нея 300 км, друга - цели 400. Дори и една да е колата, шофьор с по-тежък крак, я изцежда по-бърже. Ето защо, глупостите са глупости. И такива, винаги ще ги моря. С кеф.
Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеНазад си с информацията, както обикновено
..........
Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:
1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...
2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...
3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...
4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?
Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.
.................................................. .................
По същество:
Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.
Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.
Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.
Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?
.................................................. .........................
Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:
Model S спада със 72 %
Model X спада с 52 %
Коментар
-
Назад си с информацията, както обикновено
До преди 1-2 година бяха 200, сега са 70-100, след 2 години ще са 40-50, колко Кашкая и Пасата.
Ако купуваш на лизинг и към момента вече са кантар.
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Всеки българин се съмнява в бъдещето на електромобилите, а това е от 80 и повече години!
Особено се съмнява българинът, ако трябва да извади 100 000 и за следващите две-три години - още 50 000...
Смешници!))
- 1 like
Коментар
-
От много години съм оптимист за електромобилите. Някога те наистина ще господстват и ще заменят всички топлинни двигатели!
Какво показват оптимистичните продажби само за Германия за месец април 2019 г.? Любопитен бях да се запозная с реализираните продажби, изнесени от Инвестор и от Ауто Медия, касаещи миналия месец -АПРИЛ 2019 г.
Моля да не се счита като реклама, но е редно да се ориентирате към автомобила на бъдещето! Графиката не изисква специално тълкуване!
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
А Сорос плаща ли по добре.Значи все пак си бил в Сатиричния щом знаеш какви са заплатите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
И за там ли мислиш, че ставам? Не плащат достатъчно. А ти си регулирай честоти и си гледай прасето и не се пробвай за абсолютно нищо друго.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Виж новото зареждащо на Тесла от 2-3 месеца - 1000 мили или 1600км/час и се покефи на тези постижения, какво си се вързал с двама дето нормален разговор не могат да проведат.
https://www.youtube.com/watch?v=wCixqFxj9sM
Значи за 5 минути зареждаш 133км. "Празен" да тръгнеш за Бургас от София" ти трябват 15мин общо за да си заредиш. "Беше време" май, когато EV-та се зареждаха бавно. Пък като се зареждат бързо и имаш зарядни начесто, ограничения им пробег проблем ли е? Да не говорим, че някои от тях имат вече по-дълъг пробег и от бензиновите. Технология на 6-7 години! Никой вече не се съмнява в бъдещето им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
.................Никой вече не се съмнява в бъдещето им.
Всеки българин се съмнява в бъдещето на електромобилите, а това е от 80 и повече години!
Особено се съмнява българинът, ако трябва да извади 100 000 и за следващите две-три години - още 50 000...
Смешници!))
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеКакто каза човека, всеки производител на EV използва мерната единица по този начин, за улеснение на потребителя. Коментарът ти е дребнав и излишен.
https://www.youtube.com/watch?v=wCixqFxj9sM
Значи за 5 минути зареждаш 133км. "Празен" да тръгнеш за Бургас от София" ти трябват 15мин общо за да си заредиш. "Беше време" май, когато EV-та се зареждаха бавно. Пък като се зареждат бързо и имаш зарядни начесто, ограничения им пробег проблем ли е? Да не говорим, че някои от тях имат вече по-дълъг пробег и от бензиновите. Технология на 6-7 години! Никой вече не се съмнява в бъдещето им.Last edited by fon; 07.05.2019, 00:15.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
И за там ли мислиш, че ставам? Не плащат достатъчно. А ти си регулирай честоти и си гледай прасето и не се пробвай за абсолютно нищо друго.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеКакто каза човека, всеки производител на EV използва мерната единица по този начин, за улеснение на потребителя. Коментарът ти е дребнав и излишен.
[ATTACH=CONFIG]n3465399[/ATTACH]
- 1 like
Коментар
Коментар