Зависи на колко волта са модулите, ако например са на 48 волта и дебелината на един безкорпусен елемент е 0.4мм , а напрежението му 4 волта - 12x 0.4 ..4.8 мм само или за 480 волта - 48мм.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа има откровенни дивотии признавам. Ще ги оправят производителите. Значи това което може да се направи е да се даде на производител и той да го разработва за производство и произведе, тогава той ще плаща макс.3% на бройка за патентите, което не е някакъв сериозен процент. Това което трябва да се направи е патенти..патенти, от прототипи нищо не хващаме.
Юи замислял ли си се, че при хиляда неща, с дебелина на стената 1мм като ги сложиш едно до друго и се получава два метра? Само от стената на там кутията?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да има откровенни дивотии признавам. Ще ги оправят производителите. Значи това което може да се направи е да се даде на производител и той да го разработва за производство и произведе, тогава той ще плаща макс.3% на бройка за патентите, което не е някакъв сериозен процент. Това което трябва да се направи е патенти..патенти, от прототипи нищо не хващаме.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, няма смисъл да се прототипва модул ако е да се изпробва дали ще работи няма вариант да не работи. Да се започне работа по подготовка за процес на производство, ще струва поне 10 - 20 хиляди, а да се плати на една лаболатория да го направят този прототип ще искат над 100 сигурно като нищо. Въпроса е дали има смисъл от малко производство което едва ще се крепи или да се плаща на мастита лаболатория да направят прототип. Няма смисъл в това нещо, защото производителите на ел.коли и на батерии си ги имат тези неща и на тях ще им излязат за жълти стотинки, като се пренебрегне факта че са инвестирали в лаболаториите си милиони.
Бас държа че нямате нищо от това, обаче били изобретили.
Тя идеята ви ако става, някой който е по-образован от вас (съответно и с повече възможности), ич няма да ви пита, а даже няма и да разберете ако направи нещо.
Че вие даже не знаете как да следите параметрите на една батерия?
Тоест, ако нямате работещ модел, нямате нищо!
Last edited by X_Y; 02.12.2021, 21:42.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, няма смисъл да се прототипва модул ако е да се изпробва дали ще работи няма вариант да не работи. Да се започне работа по подготовка за процес на производство, ще струва поне 10 - 20 хиляди, а да се плати на една лаболатория да го направят този прототип ще искат над 100 сигурно като нищо. Въпроса е дали има смисъл от малко производство което едва ще се крепи или да се плаща на мастита лаболатория да направят прототип. Няма смисъл в това нещо, защото производителите на ел.коли и на батерии си ги имат тези неща и на тях ще им излязат за жълти стотинки, като се пренебрегне факта че са инвестирали в лаболаториите си милиони.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Знаеш ли, колко струва подобен прототип?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да ги вградят в колелата, но това е само ако пътищата са идеални, повишава са масата която е подресорна и става по тежко да се гасят нейните колебания. Няма масово пари за идеална инфраструктура, няма масово пари и за електромобили. Това може да си го мислят хората които разполагат със средства, но за тези които не разполагат а това са масовите хора - тези неща стават недостъпни. Гледах много симпатично малко електромобилче , китайско. Такова за хора на възраст да се придвижват в града с него, цена 9000 долара. А то толкова малко че трябва да се кара с обувки без връзки, ако случайно се оплетат в педалите като ставаш може да го повлечеш електромобилчето след себе си.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Има ограничение върху ускорението И за ел.мобили и то, по няколко линии:
1. И при тях, мощността и способността за издържане на претоварване, СА ограничени.
2. Масата: Дори самата батерия понатежава, а това, ограничава ускорението. И по-мощен двигател да сложиш, той също е по-тежък.
3. С навлизане на микромодулната батерия, опасността от самозапалване, се снижава с пъти. (Е, той лъжецът и измамник Мармотейков твърдеше, че уж и сега било нямало опасност от пожари и че проблемът уж бил решен, ама те пак си се палят и горят, като факли. Това-Теслите, с техните макроелементи 3265/4680 в чудовищните си големи киловатчасови модули.)
4., Оттам, ограниченията за ползване инфраструктура за микромодулни батерии, също, ще се свиват. При тези батерии, тоците лесно се ограничават, а заедно със свалените цени, предпоставките за масовост, СА налице.
Иначе разбирасе че ускорението се ограничава от номиналния и максималния момент на задвижването(Ел. Двг или ДВГ)
Що се отнася до вярта ми във възможноста един или друг проблем да се реши, такова нещо като вяра не ползвам що се отнася до инжинерни проблеми.
Затова се опитвам да обосновавам мненията си с общи принципи, които съответно се спазват или се нарушават.
Конкретно за Ел Мобилите и всички разсъждения относно възможностите им, няколко пъти се опитвам да обърна внимание върху факта че Ел Двигателите в различните модели са доста различни, при това тази информация не е лесно достъпна. Така например години наред ТЕСЛА ползват в автомобилите си асинхронен двигател с инверторно захранване/управление. Но това почети не се споменава. А не се споменава понеже макс КПД на Асинхрония двигател е 85% а не типичния за двигателите с постоянен (ел)магнит 95%. Освен по лошо КПД асинхрония двигател има и по лоша товарна характеристика. Което също се прикрива с непълното описание на задвижването.
В резултт започват доста оптимистични коментари за ел мобилите, които доста бързо влизат в разрез с реалноста.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да му кажа на червения.., мнението му след като се изцепи за рециклирането на автоматични скоростни кутии яко е девалвирало.
Матеев май просто е остарял и той не вярва че електричките могат да се пооправят доста. В интерес на истината могат да стигнат до 10%, но много масови чисти електрички не виждам как освен в страни с много висок стандарт на живот. Ако някой иска да ги масовизира първо трябва много масово да вдигне стандарта на живот на планетата. Може и ще се намери кой да ги произвежда, но кой да ги купи е проблема.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво да му кажа на червения.., мнението му след като се изцепи за рециклирането на автоматични скоростни кутии яко е девалвирало.
Матеев май просто е остарял и той не вярва че електричките могат да се пооправят доста. В интерес на истината могат да стигнат до 10%, но много масови чисти електрички не виждам как освен в страни с много висок стандарт на живот. Ако някой иска да ги масовизира първо трябва много масово да вдигне стандарта на живот на планетата. Може и ще се намери кой да ги произвежда, но кой да ги купи е проблема.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, няма да се влоши кпд на трансмисията, обратното. Бързоходко ги усеща нещата, само не вярва във възможностите проблемите да са решими. Не става въпрос за скоростна кутия и съединител, съвсем друго имам наум.
Коментар
-
Какво да му кажа на червения.., мнението му след като се изцепи за рециклирането на автоматични скоростни кутии яко е девалвирало.
Матеев май просто е остарял и той не вярва че електричките могат да се пооправят доста. В интерес на истината могат да стигнат до 10%, но много масови чисти електрички не виждам как освен в страни с много висок стандарт на живот. Ако някой иска да ги масовизира първо трябва много масово да вдигне стандарта на живот на планетата. Може и ще се намери кой да ги произвежда, но кой да ги купи е проблема.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар