If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
Много точно казано. Въпрос на време е, колкото и някои хора да се противопоставят на това.
redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
Абе ти виждаш ли каква глупост шерваш, целия канал?
Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
There is a global computer chip shortage which is causing issues for supply lines across the world.. lets dive into Tesla's chip suppliers, how Tesla is batt...
Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...
Респективно и ниски цени ...
Тоест, има не балансирана, а свръхреакция (наблюдава се в много сфери). Ниските цени, след свръхпроизводство, дали са изгодни за производителите, според теб? Или стоката залежава, или дефицит ... Проблемът е системен, по-скоро
Матеев, това нещо не ги устройва автопроизводителите обаче - на тях заради няколко долара чипове им пропада продажба на автомобил за 20 000 - 50 000 долара. По скоро ще се появи интерес всеки да си ги произвежда сам сега след такива проблеми.
terziеv, чиповете са проблем, въобще всеки монопол е проблем за тези които не са собственици на монопола.
Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...
Може би нормалния ритъм го няма, тези неща с поръчките наистина се объркват, а може и да искат по големи печалби да направят производителите. Защото в този сектор търговията е била дъмпинг и след него пак дъмпинг. Сигурно малко повече стотинки оправят нещата, но и ритъма е изтърван.
чета докладите на Порше (имат и те електрически и хибрид модели, не че иначе не са бъкани със електроника)
и Тесла, нещо кризата със чиповете ги отбягва, интересно.
А, други производители, страдат.
Ами аз го споменах, ама току се правят някои, че не го виждат: Ексклузивна поръчка.
Обаче като се концентрира производството в една или няколко точки монополите просто са неизбежни, те на Запад не го знаят това нещо. Знаят го но това не им пречи да си го причиняват.
Коментар