IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
    Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. .............. Не може да е вечно.
    Съгласен съм с теб. Нищо вечно няма!

    Намираме с какво да го заменим - и готово!

    Лесно е, нали! /не и за електромобила със съвременната батерия!/

    Коментар


    • Каквото и да се говори, почти всички производители на автомобили усещат, че над 100 годишния топлинен двигател е вече с отработен потенциал и е време да бъде сменен с нещо по-ефективно. Все пак, да пътуваш с постояно нагрят до 100 градуса двигател и да топлиш излишно атмосферата не е вече онова постижение с което човечеството да се радва като еволюция.
      Преди повече от 100г,, когато същият двигател се е появил, за да замени животните и да изхвърли файтоните, вероятно пак се е ширило подобно недоверие, - какви ще са подходящите пътища, зареждане с горива, ремонтни работилници, законови рамки и други проблеми. Но това не е спряло промяната на статуквото. Предполагам, че подобно ще се случва и сега.
      Старите закостенели фенове на статуквото ще си стискат петролното гориво, но пък много други ще предпочетат новите човешки изобретения и смяната на парадигмата. Българите като че ли сме по принцип малко по-недоверчиви от другите нации, особено след започнатия "преход" след "соц"-а..
      Според мен , над 100годишният двигател е на път. да заеме своето достойно място ..но вече в музея. И да се върви напред. Дори двигателят с външно горене, може да получи някакъв вид "ренесанс", понеже и не е използван досега съществено, но този с вътрешно горене вече си изглежда с изчерпан потенциал за развитие.
      Нека феновете му да не се обиждат. Над 1 век експлоатация си е сериозно постижение и то точно през този последен век. Сега има много повече действащи двг, отколкото когато и да било, все още бройката постоянно расте и може да са повече и от милиард. Е много ли е умно, такова количество "самоходни чайници" нагрети на 90градуса, да се движат разхлаждайки се от земната атмосфера и бълвайки изгорели масла. горива и отрови, вече доста по-значимо тровейки човеците, животните и растенията? Не може да е вечно.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
        ....

        Понятие нямаш какво говориш.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

          Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

          Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

          Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

          .................................................. .........................

          В задачката се пита:

          1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

          2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

          .................................................. ..........................


          Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))
          Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
          Ах, да:
          - И научи добре българския.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

            КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

            Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

            Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

            Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

            .................................................. .........................

            В задачката се пита:

            1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

            2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

            .................................................. ..........................


            Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

              А кое предвиждаш "да стане"?

              Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

              А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

              И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!
              Животът е по-богат и от въображението ни. И може да ни изненада.
              ...понякога. Напр.сега, ти каписа истински смислен и разбираем пост, с малко думи. За което, браво.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.

                А кое предвиждаш "да стане"?

                Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

                А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

                И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

                  /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

                  Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

                  Това е повод за сериозен размисъл.

                  Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

                  Може би ще ни осветлят по въпроса?
                  Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

                  Коментар


                  • eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

                      /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

                      Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

                      Това е повод за сериозен размисъл.

                      Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

                      Може би ще ни осветлят по въпроса?

                      Коментар


                      • "Ще"?
                        Така беше и при социализма - "ще, чакайте".

                        Коментар


                        • По-вероятно до 2030та при това над 80%.

                          Коментар


                          • Ето нещо любопитно, на което попаднах.

                            https://profit.bg/svetat/elektricheskite-koli-skoro-shte-oformyat-polovinata-svetoven-pazar/
                            Електрическите коли скоро ще оформят половината световен пазар

                            Коментар


                            • Автопилотите на Тесла все пак и те грешат. Модел 3, човека тъкмо пуснал автопилота, пуснал си ръцете от волана и катастрофа. Кофти работа. Още върви разследване на инцидента и може да се окаже, че не е точно грешка на автопилота.

                              https://www.theverge.com/2019/5/16/1...a-ntsb-model-3

                              Коментар


                              • Китайците експериментират с пътища от соларни панели, на които колите могат да се зареждат безконтактно в движение.
                                https://www.bloomberg.com/news/featu...rs-on-the-move


                                А пък немците зареждат контактно.



                                Коментар

                                Working...
                                X