fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
Защо дезинформирате хората във форума???
http://ev-sales.blogspot.com/
В данните няма никаква манипулация, но всеки може да си ги тълкува както иска. Нарастък от 58% ако не е впечатляващ и ако е признак на криза, не знам. И то има забавяне, защото има криза при хибридите. Получи се както го предвиди Мъск отдавна - хибридите и колите на водород се оказаха с лошо бъдеще.
Всички инвестират лудо и максимално бързо в тази индустрия, само у нас се разнасят масово някакви слухове за срив на електромобилите и неосъзнатите предимства на добрия стар дизел и някакви технологии запътили се при парната машина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!
Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
Защо дезинформирате хората във форума???
Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!
Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...
Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеВ Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
http://ev-sales.blogspot.com/
Дано това се счете по темата за електромобилите.
Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
Това, че много нещо опропастиха, е факт. Ама там нейде, наоколо, започват домислите. Основен фактор за загубите, са разстоянията а, при нас, те не надвишават средноевропейските. Пак ти казвам - допитай се и до Мрежата - това, дето го разказваш за лошата изолация, която „дърпала як ток” и „метода за дефектация”, не е точно да отговаря на истината, да не кажа нещо по-солено.КПД-то на генерация...там .може и има нещичко но, за пореден път, ще препоръчам прецизност, че Фончо мръхти наоколо и се самонавива с глупости. Жив и здрав да си, аз лягам да подремна след нощна смяна.
Коментар
-
Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - загубите се плащат от потребителите.
изчисленията показват, че при преноса ВН са под 4%, трансформация - 2%, пренос НН - до 5%, т.е. максимум, 11 - (нека са 15 !) [%]. Кражбите са отделно, говорим за загубите. Онова, за „лошата изолация”, са кръчмарски глупости, които, дори не ми се коментират.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.Говорим за себестойност. При производството и инсталирането, паралелно, се генерират над 100 млн. печалба. От ВЕИ. Тук. В България.
Last edited by Pyramid; 30.04.2019, 06:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
Така че,
Както казват братята американци,
- SHUT UP!
И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеВ Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
http://ev-sales.blogspot.com/
Дано това се счете по темата за електромобилите.
Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
Така че,
Както казват братята американци,
- SHUT UP!
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Да, но там ще ме изхвърлят ако спомена електромобили по тукашната логика. Милиони хора по света се интересуват от веригата електромобил-електроцентрала-гориво като цяло и почти никой от елктромобилите ей така във вакуума. Както видяхме дори се пишат статии, че елктромобилите били по-мръсни от дизелите, които се публикуват във всякакви специализирани списания за коли и никой не ги изхвърля и не твърди, че са извън темата. Тук не съм публикувал мнения за доматите на женския пазар или нещо съвсем извън темата. Щом нещо е смислено и има дори и най-малка връзка с темата просто трябва да остане. При това в заглавието пише "как започват да влияят на пазарите"
Коментар
-
В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
http://ev-sales.blogspot.com/
Дано това се счете по темата за електромобилите.
Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
Коментар
Коментар