IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • gigow - това българина много знае и нищо не може, нещо нерационално има в тази работа.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Електрическите
      Нищо не каза. Колко вида ел.двигатели различаваш?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Нещо, което наистина не знам: Кои двигатели преобладават в момета при електричките? За един приятел питам.
        Електрическите
        Last edited by mibova; 06.02.2019, 16:39. Причина: обида

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
          Трейдърко продължавай да пишеш забавен си.Ного веселие и забава ни осигуряваш.Ного е готино човек дето абер си нема от ел машини да пише весело е...Между другото знаеш ли какво е хлъзгане
          Нещо, което наистина не знам: Кои двигатели преобладават в момета при електричките? За един приятел питам.

          Коментар


          • ... Но за този, който не може да си купи кола, Tesla Motors отваря отдел в Амазон, където може да си купите чашка, шапка, тениска "Tesla", а че и даже...


            ​​​​​​... кола за 200 долара:
            https://www.amazon.com/Tesla-Motors-...s=tesla+motors




            (спойлър: моделче, моделче...​​​​​)
            Last edited by П.Ф.Изеров; 06.02.2019, 13:12.

            Коментар


            • Edno много шоне ауто https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...96105-216-4503

              REICHWEITE:
              Die Reichweite beträgt im Winter ca. 100 km und im Sommer 130 km.

              LADEZEITEN:
              Laden Zuhause an der Steckdose mit 16A: ca. 4,5 Stunden
              Reduziertes Laden Zuhause an der Steckdose mit 10A: ca. 7,5 Stunden
              Laden an öffentlicher Ladestation: ca. 3,5 Stunden

              KOSTEN:
              Zuhause: Vollladung ca. 4,50 Euro
              Laden mit EnBW mobility+: Vollladung 1 Euro
              Der Smart ist bis September 2027 steuerbefreit.

              Der Smart hat einen deutschen Brief, war aber vorher in den Niederlanden zugelassen.

              Та това е положението - зимата 100км, лятото 130км- пробег. Колата е с пробег 4800км и мощност 82коня, защо ли я продава този човек. Еди, може да се включиш в търга

              Коментар


              • Трейдърко продължавай да пишеш забавен си.Ного веселие и забава ни осигуряваш.Ного е готино човек дето абер си нема от ел машини да пише весело е...Между другото знаеш ли какво е хлъзгане

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности.....
                  Айде пак глупости. Двигателят имал специфични загуби, щото задвижвал електромобил.... Това си е тъпня отвсякъде.
                  Един и същ елдвигател при едни и същи натоварвания има едни и същи загуби независимо дали задвижва ел кола или фуражомелка. Точка.
                  А загубите са равни на отделяната топлина, те така се и наричат-топлинни загуби. Втора точка.
                  А пък това, че двигателя за електроавтомобил трябва да има съвсем различни работни характеристики от двигател за фуражомелка, това си е съвсем друг въпрос. Двигателят за кола трябва да работи ефективно при широк диапазон на честота на въртене, докато другият върти приблизително при едни и същи обороти.
                  Проблемът на електромобилите не са двигателите, там инженерите са сътворили всякакви чудеса и те работят ефективно, проблемът е батерията. Въпреки огромния напредък и в тази област, все пак тя си остава с ограничен и недостатъчен капацитет.
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
                    Споменатата "полуобразователна" система наистина наплоди всякакви но, Образователната създаде кадърни специалисти, уважавани за уменията си навсякъде. Не е хубаво да плюеш в извора, от който сам вода си пил.
                    После, относно отделяната топлина: Причините са посочените от Гигов, режимът на натоварване дава разликата. Бъди щедър, за Бога. Нищо не ти струва.
                    Виж, че машините ги конструират кадърни и образовани хора, вярно е. Странно защо, въпреки всичката тази кадърност и образованост, проблемите с поддръжката - вместо да намаляват - растат. Много съм се чудил. И стигам до неутешителния извод, че - при повишената производителност и шляпането на решения на конвейр - нещата все по-често не се дооглеждат и дообмислят. Препирнята ебава мамата на качеството.
                    Старата Гвардия още вАжи, Дани. Още вАжи.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре
                      Дани - доколкото си спомням последния ни разговор с него - май е инженер именно по ДВГ. Обаче,
                      Ако под "натоварване" разбира СИЛИТЕ в двигателя, е прав но, ако разбира НАПРЕЖЕНИЯТА в материалите, вече не. Бензиновите и дизеловите двигатели се оразмеряват по едни и същи закони и различни сили така, щото деформациите да са еластични и под контрол. Оттам съдя, че някой нещо пропуска.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
                        Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре

                        Коментар


                        • majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Не знам как влияят на пазарите, обаче някой хора са доста объркани от промяната
                              https://www.youtube.com/watch?v=j52odgkRxDs

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнение
                                Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.

                                За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
                                Ами ...добре направеният дизел заравя най малко два бензинови таралясника ...целта е да купуваш по-често кола.

                                Коментар

                                Working...
                                X