gigow - това българина много знае и нищо не може, нещо нерационално има в тази работа.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Електрическите
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Нещо, което наистина не знам: Кои двигатели преобладават в момета при електричките? За един приятел питам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнениеТрейдърко продължавай да пишеш забавен си.Ного веселие и забава ни осигуряваш.Ного е готино човек дето абер си нема от ел машини да пише весело е...Между другото знаеш ли какво е хлъзгане
Коментар
-
... Но за този, който не може да си купи кола, Tesla Motors отваря отдел в Амазон, където може да си купите чашка, шапка, тениска "Tesla", а че и даже...
... кола за 200 долара:
https://www.amazon.com/Tesla-Motors-...s=tesla+motors
(спойлър: моделче, моделче...)Last edited by П.Ф.Изеров; 06.02.2019, 13:12.
Коментар
-
Edno много шоне ауто https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...96105-216-4503
REICHWEITE:
Die Reichweite beträgt im Winter ca. 100 km und im Sommer 130 km.
LADEZEITEN:
Laden Zuhause an der Steckdose mit 16A: ca. 4,5 Stunden
Reduziertes Laden Zuhause an der Steckdose mit 10A: ca. 7,5 Stunden
Laden an öffentlicher Ladestation: ca. 3,5 Stunden
KOSTEN:
Zuhause: Vollladung ca. 4,50 Euro
Laden mit EnBW mobility+: Vollladung 1 Euro
Der Smart ist bis September 2027 steuerbefreit.
Der Smart hat einen deutschen Brief, war aber vorher in den Niederlanden zugelassen.
Та това е положението - зимата 100км, лятото 130км- пробег. Колата е с пробег 4800км и мощност 82коня, защо ли я продава този човек. Еди, може да се включиш в търга
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности.....
Един и същ елдвигател при едни и същи натоварвания има едни и същи загуби независимо дали задвижва ел кола или фуражомелка. Точка.
А загубите са равни на отделяната топлина, те така се и наричат-топлинни загуби. Втора точка.
А пък това, че двигателя за електроавтомобил трябва да има съвсем различни работни характеристики от двигател за фуражомелка, това си е съвсем друг въпрос. Двигателят за кола трябва да работи ефективно при широк диапазон на честота на въртене, докато другият върти приблизително при едни и същи обороти.
Проблемът на електромобилите не са двигателите, там инженерите са сътворили всякакви чудеса и те работят ефективно, проблемът е батерията. Въпреки огромния напредък и в тази област, все пак тя си остава с ограничен и недостатъчен капацитет.
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеgigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.
После, относно отделяната топлина: Причините са посочените от Гигов, режимът на натоварване дава разликата. Бъди щедър, за Бога. Нищо не ти струва.
Виж, че машините ги конструират кадърни и образовани хора, вярно е. Странно защо, въпреки всичката тази кадърност и образованост, проблемите с поддръжката - вместо да намаляват - растат. Много съм се чудил. И стигам до неутешителния извод, че - при повишената производителност и шляпането на решения на конвейр - нещата все по-често не се дооглеждат и дообмислят. Препирнята ебава мамата на качеството.
Старата Гвардия още вАжи, Дани. Още вАжи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Bратчед, не знам какво образование имаш, но не пиши повече за ДВГ, Ставаш смешен, разбира се ако това е целта ти- добре дерзай. Пиши за батериите и как слънцето ще грее утре
Ако под "натоварване" разбира СИЛИТЕ в двигателя, е прав но, ако разбира НАПРЕЖЕНИЯТА в материалите, вече не. Бензиновите и дизеловите двигатели се оразмеряват по едни и същи закони и различни сили така, щото деформациите да са еластични и под контрол. Оттам съдя, че някой нещо пропуска.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеmajnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.
Коментар
-
majnata - много разбираш от ДВГ, дизеловия двигател е доста по натоварен от един бензинов двигател при който едни специфични за самозапалването на горивото при дизелите детонации липсват, стойностите на налягането в цилиндрите на двигателя са по високи при дизеловия двигател, да не говорим за разликата в изгарянето на горивото и кислородния глад на дизеловия двигател който се елеминира чрез турбокомпресор и недостатъка на турбокомпресорите - имат закъснение в отзивчивостта.D.Y.F-091066
Коментар
-
gigow - не искам да споря но причината да се отделя повече топлина не е свързана с нормалните загуби на електрическа енергия в един електрически двигател и е специфична поради употребата на електрическия двигател да задвижва електромобил..т.е. ако задвижважваш нещо друго с този електродвигател тя ще е със съвсем други стойности. А това колко ги разбирам си е само твое предположение и информативно класическите загуби от съпротивление - електрическо, триене - механично и от вихрови токове в магнитопроводите са много малки т.е. машините не са конструирани от неграмотници произведени от полуоброзователната система на бившия соц.лагер.D.Y.F-091066
Коментар
-
Не знам как влияят на пазарите, обаче някой хора са доста объркани от промяната
https://www.youtube.com/watch?v=j52odgkRxDs
Коментар
-
Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнениеОтделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.
За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
Коментар
Коментар