IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
      Защо дезинформирате хората във форума???
      С кое дезинформираме? Нормално е във всяка фирма и във всеки индекс на бранш да има движения надолу и нагоре. Че то колко време само се е движил кораба с Тесли до Европа? Ето ги днес числата за целия свят
      http://ev-sales.blogspot.com/

      В данните няма никаква манипулация, но всеки може да си ги тълкува както иска. Нарастък от 58% ако не е впечатляващ и ако е признак на криза, не знам. И то има забавяне, защото има криза при хибридите. Получи се както го предвиди Мъск отдавна - хибридите и колите на водород се оказаха с лошо бъдеще.

      Всички инвестират лудо и максимално бързо в тази индустрия, само у нас се разнасят масово някакви слухове за срив на електромобилите и неосъзнатите предимства на добрия стар дизел и някакви технологии запътили се при парната машина.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


        Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!



        Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/

        Защо дезинформирате хората във форума???



        Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The ​​Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!

        Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...

        Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...
















        Коментар


        • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
          В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
          http://ev-sales.blogspot.com/

          Дано това се счете по темата за електромобилите.

          Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
          Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
            A be приятел, защо не си гледащ книгите и да пишеш за лошите руснаци, а си тръгнал да се правиш на експерт. То в Бг всеки е интернет експерт и затова Бг е на това дередже

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
              Дани,
              Това, че много нещо опропастиха, е факт. Ама там нейде, наоколо, започват домислите. Основен фактор за загубите, са разстоянията а, при нас, те не надвишават средноевропейските. Пак ти казвам - допитай се и до Мрежата - това, дето го разказваш за лошата изолация, която „дърпала як ток” и „метода за дефектация”, не е точно да отговаря на истината, да не кажа нещо по-солено.КПД-то на генерация...там .може и има нещичко но, за пореден път, ще препоръчам прецизност, че Фончо мръхти наоколо и се самонавива с глупости. Жив и здрав да си, аз лягам да подремна след нощна смяна.

              Коментар


              • Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.

                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Фончо грамотен ли си да отговориш поне на един въпрос от тези дето ти зададох или бля бля бля кат Мирча Кришан и краставицата

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                    Именно. Обаче.
                    изчисленията показват, че при преноса ВН са под 4%, трансформация - 2%, пренос НН - до 5%, т.е. максимум, 11 - (нека са 15 !) [%]. Кражбите са отделно, говорим за загубите. Онова, за „лошата изолация”, са кръчмарски глупости, които, дори не ми се коментират.

                    Коментар


                    • Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                        Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
                        И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.
                        Ами пак, ядец. Говорим за себестойност. При производството и инсталирането, паралелно, се генерират над 100 млн. печалба. От ВЕИ. Тук. В България.
                        Last edited by Pyramid; 30.04.2019, 06:13.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                          Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
                          Така че,
                          Както казват братята американци,
                          - SHUT UP!
                          Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
                          И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                            В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
                            http://ev-sales.blogspot.com/

                            Дано това се счете по темата за електромобилите.

                            Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
                            Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
                            Така че,
                            Както казват братята американци,
                            - SHUT UP!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              Да, но там ще ме изхвърлят ако спомена електромобили по тукашната логика. Милиони хора по света се интересуват от веригата електромобил-електроцентрала-гориво като цяло и почти никой от елктромобилите ей така във вакуума. Както видяхме дори се пишат статии, че елктромобилите били по-мръсни от дизелите, които се публикуват във всякакви специализирани списания за коли и никой не ги изхвърля и не твърди, че са извън темата. Тук не съм публикувал мнения за доматите на женския пазар или нещо съвсем извън темата. Щом нещо е смислено и има дори и най-малка връзка с темата просто трябва да остане. При това в заглавието пише "как започват да влияят на пазарите"
                              Попитах те ти зимата ще тръгнещ ли на дълъг път с децата си при -22 не отговаряш иначе много те бива.Пак питам ще тръгнеш с ел каруца на дълъг път

                              Коментар


                              • В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
                                http://ev-sales.blogspot.com/

                                Дано това се счете по темата за електромобилите.

                                Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.

                                Коментар

                                Working...
                                X