IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Им..., да се поставят терморелета, просто варианта на свързване на панелите казва - за да е сигурно че няма да стане инцидент при гасене на пожар, освен диодите сложете терморелета и проблема се решава с термично задействани прекъсвачи които ще развържат веригата на последователно навързаните панели. Диодите не го правят това със сигурност, защото създадат ли се условия за затваряне на верига, панелите всъщност си работят и веднага ще подадат ток.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Вариант 3 и 4 са за отворена верига, става въпрос да не може веригата да се затвори като се полее с течности например и тока да има възможност да мине през тялото на този който гаси. Варианта е прекъсвачи, релета които се задействат с топлина.
      Ох. Остави. Импотеций не разбира.
      Ама иначе, "консул".

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Кисимов Разгледай мнение
        Дали забелязахте новината за LG elec. от август когато заради два подпалени акумулатора GM изтеглят 69 хиляди шевролета - тотални изисквания са въвели: https://ru.investing.com/news/stock-...rticle-2075167
        Микромодулната батерия, изначално, е с порядъци по-пожаробезопасна, както и ред други предимства. Ще кацнат на моя.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Вариант 3 и 4 са за отворена верига, става въпрос да не може веригата да се затвори като се полее с течности например и тока да има възможност да мине през тялото на този който гаси. Варианта е прекъсвачи, релета които се задействат с топлина.
          Нещо не ми е ясно какво точно ти се върти из главата?
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Вариант 3 и 4 са за отворена верига, става въпрос да не може веригата да се затвори като се полее с течности например и тока да има възможност да мине през тялото на този който гаси. Варианта е прекъсвачи, релета които се задействат с топлина.
            Last edited by supertrader; 04.10.2021, 20:05.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Дали забелязахте новината за LG elec. от август когато заради два подпалени акумулатора GM изтеглят 69 хиляди шевролета - тотални изисквания са въвели: https://ru.investing.com/news/stock-...rticle-2075167
              Last edited by Кисимов; 04.10.2021, 20:23.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Не става въпрос как да се държи веригата непрекъсната с диоди, когато е засетчена някоя клетка. Ставаше въпрос по онова видео за пожарите, в което казват че високото напрежение е опасно за пожарникарите и те няма да гасят такъв пожар и причината е обратната или че при авария - пожар, веригата трябва да има начин да се прекъсне. Това може да стане с термично задействани прекъсвачи.
                Пак щуротии.
                Добре, за последен път, пък после си се развивайте по вашия си начин:
                Ето по-доле, на картинката. Вариант три и четири. Прекъсната верига.
                Ако все още не е ясно, ще помогна.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Не става въпрос как да се държи веригата непрекъсната с диоди, когато е засетчена някоя клетка. Ставаше въпрос по онова видео за пожарите, в което казват че високото напрежение е опасно за пожарникарите и те няма да гасят такъв пожар и причината е обратната или че при авария - пожар, веригата трябва да има начин да се прекъсне. Това може да стане с термично задействани прекъсвачи.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
                    Проблемът е само в главите ви. Явно не помниш една картинка която бях пускал на която ясно се виждат четири възможни режима на работа.
                    С вас е така, забравяте веднага какво сте научили.
                    Забавното е че и да ви каже човек нещо, то никак няма начин да ви е от полза.

                    Last edited by Имхотеп; 04.10.2021, 19:15.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • И стига са ни ровили за тези иновации че не работели, защото си работят но не зависи от нас само да се реализират.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Вярно е, това за приказката че хората в стремежа си да спестят сами избират некачествен продукт и после проблеми естественно. Това с предпазителите, по принцип казват запалванията са голяма рядкост, обаче друго си е да си споен че не е заложен проблем. За Матеев съм съгласен, той е много прецизен, от педантично прецизните хора. Не знам кой ще го наеме ако не е за голяма централа, цените за които говори не са за малки централи, той казва доста ниска цена.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • ...та, Матейко скача и подскача и по много линии, (той направи така, че да ) се мразим но, ако е до проектиране и изпълнение на ФЕЦ, бих заложил на него. Защо?
                          ОТ НАПЪЛНО ЕГОИСТИЧНА ГЛЕДНА ТОЧКА:

                          1.Ако правилно съм разбрал, прави предварителен енергиен одит и отговаря за това. Т.е., с висока степен на вероятност, разчетите му ще са верни, а твоите резултати -постигнати.
                          2.След такова пъчене по форумите, ще-не ще, ще му се наложи да е суперпрецизен, щото недоволен клиент, може да му срине бизнес и репутацията в него.
                          3.След, като той отговаря -а, още се пъчи, че бил Богат (т.е., може да понесе една такава отговорност), значи, ри си в относително по-висока сигурност, отколкото, ако човек-гаражен спец, ама колкото и добър да е. Въпрос на ресурс да свърши работата. Добрият човек, може и много добър да е но, огъне ли коловоз поради голяма щета при теб, може да НЕ успее да я поправи и ти да понесеш щети, дето лош Матейко не би допуснал или , ако станат, ще може да ти възстанови, щото е гарантирал.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Като прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.
                            Под "прекъсване на полюса", имах предвид макс.близо до панела. Има термопредпазители, изключващи на определена температура. Определено смятам, че прецизните и квалифицирани проектанти, старателно преценяват всичко това. Което, може и да струва някой и друг "излишен" , на пръв поглед, лев. Качественият продукт, обаче, си личи по време на изпитания и, все си мисля, залагащите на "евтиното", сами стъпват на грешната дъска. На оная, дето, ще се изметне точно, когато СЪВСЕМ не бива. Чувал си, пресполагам, приказката "- Не съм толкова богат, да купувам евтини работи."
                            Ами, вярна е.

                            Коментар


                            • Като прекъснеш полюса, кабела си остава свързан на покрива и ако той гори и трябва да се гаси хората си остават изложени на риска. При очевидно аварийна ситуация сигурното е да се накъса цялата връзка между панелите и може да се направи като се добави такъв ключ. Не ми се коментира, сигурно който ги проектира без такава възможност си спи спокойно, произвеждат ги, продават ги, монтират се, правят се проекти от хора които не са неграмотни и знаят че напрежение над 50 волта прав ток е опасно.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
                                Дани, панелите, и с дват си полюса, при нормални условия, са с плаващ потенциал, т.е.от тях трудно би протекъл ток директно към земя. При авария, обаче, в безтрансформаторен инвертор, единият полюс, може да се окаже на маса, което, автоматично, прави другия опасен.Постоянният ток, изобщо, не е за пренебрегване и убива дори по-сигурно от променливия, благодарение електрохимичното си действие, водещо до съсиреци в кръвоносните съдове, дори часове след инцидента.
                                Ето защо, избягването на нещастни случаи, започва още на проектен етап, като се предвиди автоматично и сигурно разпадане И НА ДВАТА ПОЛЮСА на DC веригата, ОЩЕ ПРЕДИ ВХОДА КЪМ ИНВЕРТОРИТЕ.
                                Тогава и само тогава, въпросът може да бъде изцяло решен.
                                Last edited by Pyramid; 04.10.2021, 04:41.

                                Коментар

                                Working...
                                X