Имхотеп - защото толкова може да мисли, могат да му кажат че за да се произведе нещо ще се произведе нещо друго което е 1000 пъти по тежко от него и той ще повярва а всъщност толкова ирационална технология не съществува и не е възможна. Чете човека статии.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
След като научихме, че при пожар в литиево-йонните батерии - няма шанс същият да бъде потушен с досега познатите начини за гасене на пожар /поради последователното запалване на сепараторите в отделните секции/, а препоръките на пожарникарите е "спокойно" да се остави да доизгори всичко в СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили с литиево-йонни батерии, можем да се концентрираме върху изследването на немски учени, които потвърждават факта, че съвременните електромобили произвеждат 25 % повече вредни емисии, сравнено с дизеловия двигател!
Обръщам внимание, че ТУК вече сме дискутирали подобен въпрос нееднократно! Беше въпрос на време доказването на подобни истини, които Мъск до сега манипулираше чрез самореклама и ползване услугите на неграмотни журналисти и още по-неграмотни свои протежета...
https://www.google.com/search?client...B8%D1%82%D0%B5
Самият материал:
Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория с дизелов двигател. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.
Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.
Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км.
Експертите също така посочиха алтернативен път за развитие на екологичния транспорт: двигателите, работещи на метан. Според учените, тези автомобили отделят с една трета по-малко вредни вещества в атмосферата от дизеловите двигатели.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Определено да, това си е джипка/сув/Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е че коната голяма ли е
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениебе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корсаНе спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеR1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
В статията пише също, че са отделени 390 милиона за "чист въздух", и се канят всичките да използват за купуване на електробуси.
https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Тесла продава основно на американския пазар, май?, а там европейските коли имат мито. Не е много коректно сравнението ти.
Идеята е че при еднаква стикерна цена за покупка на Модел 3, Мерцедес C, BMW 3 и Ауди А4 купувачите избират Тесла!!! И не защото е американска компания, атакувана от преса и лобита а заради описаните вече причини.
Ако се разгледат перспективите за продажби пред Тесла то те са невероятни. Всяка от трите (Мерцедес, BMW и Ауди) продава глобално по около 2 мил автомобила (и десетки модели) за година като са стъпили на всеки възможен пазар с дистрибуторска мрежа и пр. Тесла продава в САЩ, Европа (Западно-Северна) и Китай около 350-400 хил. автомобила с един по-масов модел и два луксозни, които не могат да генерират големи продажби. В много щати нямат представителства заради законодателни забрани и засега успешни опити на лобитата да ограничат представителствата на Тесла.
С времето ограниченията за Тесла в САЩ ще отпадат, Европа ще бъде покрита изцяло, ще бъдат откривани огромни пазари в Азия (Китай и Индия), Австралия и пр. С отварянето на Китайския завод и отпадането на мита в Китай продажбите на Модел 3 за една година на-вероятно ще се удвоят. След това ще отворят завод и в Европа, където митата също ще отпаднат и респективно цената ще стане много по-конкурентна от сега. При тези пазари Тесла ще може спокойно да продава 700-800 хил автомобила само с настоящите модели. Интересно за целия пазар ще е като пуснат догодина Модел Y (SUV), за който пазара е два до три пъти по-голям. С 4 модела (S, X, 3, Y) ако имат производствен капацитет ще минат без проблем 2 до 2.5 мил. автомобила на година. Ако пуснат и пикапа за САЩ още поне половин милион автомобила.
При все по-голямото приемане на EV можем да си представим какви са перспективите за продажби на останалите марки, които изостават технологично и ценово в производството на електрички.Last edited by ED; 19.07.2019, 11:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Дано са практични че с такъв малък пробег може да има закъсали по трасето постоянно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАко се върнем на Тесла всякакви сравнения за цена са излишни защото помитат еквивалентните модели на Германците. По-евтини, по-бързи, по-сигурни, по-екологични, по-модерни и по- практични. Не е учудващо че продават повече автомобили от Ауди, Мерцедес и БМВ взети заедно.
Коментар
Коментар