If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
супъртрейдър,
не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.
Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.
Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.
Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!
Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
супъртрейдър,
не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.
Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.
Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.
Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!
Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
За различни субстанции говориш. Графенът НЕ Е "по-фин графит", а ЕДНОСЛОЙНА РЕШЕТКА ОТ ВЪГЛЕРОДНИ АТОМИ. Има разлика. По тази причина, той не "може да поеме по-голям брой заряди". Зверски тънък е и заема минимален обем. Затова, а също, поради мноого ниското съпротивление при протичане на тока по него, (позволяващо огромна плътност на същя този ток), както и огромната си химическа устойчивост, графенът е уникален материал за електроди за тези кондензатори (оставя много свободен обем за още слоеве). Графитът е различен. Той съхранява в кристалната си решетка йони на електролита (при литиевите батерии), понеже / и за да НЕ влизат те в хим.реакция с електродите, с което, да ги увредят. Такъв е механизмът но, наистина, работи.
Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Скоростта на зареждане и на суперкондензаторите, е ограничена от мощността на зарядното и от се л.провода до него. Отделно, ОГРОМНИТЕ колебания на напрежението върху техните изводи и унищожителните, в случай, че станат КС, последици. То си е направо, като да се возиш на сандък с динамит върху лагерна количка, по калдаръм .. и да се молиш постоянно, да не гръмне.
Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
супертрейдър, как графенът може да повиши енергийната плътност на батериите, а и на суперкондензаторите?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!
Предполагам, сериозен щото, не схващам коя точно "чиста технология", уж сме въртели "все в посока мръсните, т.е.как да и елиминираме основния замисъл". И в какво, точно, се явява въпросното "въртене"? Дай дефиниция, моля.
Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Добре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
...
Да, разбира се. Ако останат в днешния си вид, и въглеродът, не бъде заменен от силиций или, напр.силициев карбид.
Коментар