IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    безимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
    Така , кпд то на петролните коли е около 35%, кпд на теца е също около тази цифра, тоест за каква ефективност говориш

    Коментар


    • безимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • безимeн - Резервоар с бензин или нафта да не би случайно да се гаси ? Метанова бутилка от композитните като се запали да не тръгнеш да я гасиш ? За да произведеш такива огромни количества въглероден диоксид при производството на половин тон батерия - батерия ли ще произвеждаш или въглероден диоксид и производството на въглеродния диоксид струва някакви пари а такова количество струва много пари. Кой би платил толкова много да произведе такава батерия и после направо да я подари ? Това е за фейсбук, там стават чудеса. Те и соларните клетки харчат много повече енергия за да се произведат отколкото биха произвели - обаче, китайците ги произвеждат вместо да продадат енергията за производството им която би струвала повече и не само ги произвеждат а и дори печелят.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Когато човекът коментира реалности на основа получени знания и практически умения - ние задаваме въпрос - защо коментираЛ?

          Когато човекът чете статии и изследвания на екипи от учени и ги коментира - пак не сме доволни.

          .................................................. ......................

          Хайде най-после да се обедините около единно мнение, а?

          Само си отговарям на въпроса, защо и през следващите 100 години електродвигателят няма да бъде движител на превозни средства с настоящата си литиево-йонна батерия. Защо няма да бъде движител електродвигателят, захранван с литиево-йонна батерия - елементарно е: хората търсят сигурност /различна от тая - 35 пожарникари да гасят нещо, което трябва да изгори, като в същото време - тия да бъдат и обгазявани..., както и другият съществен факт - вредните емисии при електромобилите надхвърлят с немалко /25%/ тези на дизеловия двигател.

          Понякога си струва да се четат статии, особено, когато отразяват реални събития, свързани с коментираната тема.

          Мисля, че съм ясен и точно коментирам темата.

          Коментар


          • Имхотеп - защото толкова може да мисли, могат да му кажат че за да се произведе нещо ще се произведе нещо друго което е 1000 пъти по тежко от него и той ще повярва а всъщност толкова ирационална технология не съществува и не е възможна. Чете човека статии.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Прчетох, че този въпрос си го дискутирал многократно.
              Та да попитам, защо пак?

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • След като научихме, че при пожар в литиево-йонните батерии - няма шанс същият да бъде потушен с досега познатите начини за гасене на пожар /поради последователното запалване на сепараторите в отделните секции/, а препоръките на пожарникарите е "спокойно" да се остави да доизгори всичко в СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили с литиево-йонни батерии, можем да се концентрираме върху изследването на немски учени, които потвърждават факта, че съвременните електромобили произвеждат 25 % повече вредни емисии, сравнено с дизеловия двигател!

                Обръщам внимание, че ТУК вече сме дискутирали подобен въпрос нееднократно! Беше въпрос на време доказването на подобни истини, които Мъск до сега манипулираше чрез самореклама и ползване услугите на неграмотни журналисти и още по-неграмотни свои протежета...

                https://www.google.com/search?client...B8%D1%82%D0%B5


                Самият материал:

                Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория с дизелов двигател. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.

                Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

                Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км.

                Експертите също така посочиха алтернативен път за развитие на екологичния транспорт: двигателите, работещи на метан. Според учените, тези автомобили отделят с една трета по-малко вредни вещества в атмосферата от дизеловите двигатели.



                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Определено да, това си е джипка/сув/
                  Бе само прилича на жипка. Не може се завреш вътре. То има един нисан джук, който наричам джоук, толкова е малък, сигурно за деца до седми клас са го правили.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Е че коната голяма ли е
                    Определено да, това си е джипка/сув/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса
                      Е че коната голяма ли е
                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

                        Коментар


                        • https://www.skeletontech.com/
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                            Може ли линк? От любопитство.

                            Коментар


                            • R1a1 - най добрите суперкондензатори се произвеждат в Европа, в Естония и са в пъти по добри като капацитет и тегло . Но не е вярно че тегловно превъзхождат батериите.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

                                Ето я статията, съвсем по темата е.
                                https://www.investor.bg/analizi/85/a...-misyl-284761/
                                За пореден път лошо похарчени пари и резултати няма да има....

                                Коментар

                                Working...
                                X