Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнениеАмериканците смятат, че бъдещето е на електромобилите
Според ново проучване на The Harris Poll, проведено по задание на Volvo Cars, почти две трети от американските водачи вярват, че бъдещето е на електрически автомобили.
Те 2/3 от 3/4 (на картинката) не могат да различат, та какво остава за нещо по-сложно...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПоднасям извиненията си!
Докато съм писал дъъългият си пост долу - акцията на Тесла е отишла на $ 195, което е спад с над 10 % от предишната борсова сесия /преди 2-3 дни/!
Мисля, че такъв срив на цената акцията на Тесла не е имала до сега.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Спориш с телевизор /черно-бял при това.
Нещо да ни кажеш и ти, емисарю - за това, как Мъск "обърна" пазара на елекромобилите в Норвегия?
Кога Мъск ще достигне там ЗАВЕТНИЯТ 1 % от пазара, АКО знаеш, че - 0,79 % са закупените:
- плъг ин хибриди,
- електромобили на различни компании, които НЕ принадлежат на Мъск,
.електромобили Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!
Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...
Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Съвет: заложѝ повече на шев и кройката...
Пускам си малко ненормална музика за по-приятна вечер и за да кроя по-лесно.
https://www.youtube.com/watch?v=1TC02VaB1Rw
И все пак настоящето говори и за бъдещето. Трябва да можем и да го разчитаме по-добре.
100г. са достойно постижение, но се съмнявам, че следващите 100 не ще са по същия начин.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
А ок, овехтял по смисъл си значи овехтял. Ако нещо е на над 100г, значи го наричаме вехто. Или поне аз така го наричам.
В по-преносен смисъл - овехтяли са някакви представи, ако не желаят и отказват да се променят към по-доброто бъдеще на планетата, в частност на човечеството.
.............................. Което ознзчава, че когато предлагаето нарастне и конкуренцията започне да "яде" печалбите - цените ще започнат да падат. При което и цялата сегашна статистика ще е ден до пладне.
Грешката ти е, че ползваш прекалено много бъдеще време - без някаква определеност!
Долу един от колегите е пуснал видео с електричките, които не са се наложили - по причини, които цял век хората са оборвали, а ти и сега не знаеш, за съжаление..., но за една дама това е простено!
Съвет: заложѝ повече на шев и кройката...Last edited by безимeн; 20.05.2019, 22:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Спориш с телевизор /черно-бял при това.
Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
Извинението е прието.
С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя но тепърва местните аборигени се светват да ги зарязват и да търсят електрички? Така ли да разбираме?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!
Това не ти е сутрешния прочетен вестник!
Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.
Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...
В по-преносен смисъл - овехтяли са някакви представи, ако не желаят и отказват да се променят към по-доброто бъдеще на планетата, в частност на човечеството.
За Мъск не знам защо трябва и какво трябва да се коментира. Мисля, че досега нямам и коментар за него. Но ако тенденциите са вярно отразени и някои нации са луднали по елекрокарите, за което подчертавам, че нямам вина, то ще излезе, че Мъск с неговата "манифактурна работилница" ще трябва 10г, само за норвежците да работи, докато си сменят колите по паркинга.
За радост обаче, както стана дума по-долу, не само Мъск, но и Волво са обявили тази посока, дори немският фолксваген и т.н.
Защо толкова дъвчите този Мъск? Ако иска - да фалира и да освобождава терена. Но ще е глупаво да го прави точно сега, точно след като е подбутнал спусъка и е стартирал глобалния процес, Все пак той си знае. Защото и прави ракети, и вероятно други неща, а не само електрокари. А не виждам, защо държиш точно него да коментираме. Другите които идват след него са много и доста по-прозводителни от него. Което означава, че когато предлагането нарастне и конкуренцията започне да "яде" печалбите - цените ще започнат да падат. При което и цялата сегашна статистика ще е ден до пладне.Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 22:43.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнениезаглавие от Инвестора:
В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан
Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.
https://www.youtube.com/watch?v=NeQM1c-XCDc
Коментар
-
Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
Извинението е прието.
С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя и тепърва започват да ги оставят и да търсят електрички? Така ли да разбираме?
Съмнявам се да влагаш някакъв смисъл в термина "овехтял", мадам!
Това не ти е сутрешния прочетен вестник!
Прочети форума назад, за да си обясниш нещата.
Моля, коментирай освен торта - и връзката на графиката със заглавието, с което Мъск МАНИПУЛИРА общественото мнение и откровено лъже /както правиш и ти в момента/ - за това, че в Норвегия се търкалят автомобили, подобно у нас. Освен манипулациите ВИ, ВИЕ ползвате и държавни преференции, което в един момент няма да ви помага в овладяването на пазара с НЕПАЗАРНИ методи...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеИзвинявам се - пропуснал съм ПРОЦЕНТА на разпределението. Важен е, нали! Статистика е това! Трябва да сме точни!
С тази торта искаше да ни кажеш, че в момента в Норвегия се търкалят 3 милиона овехтели двигателя но тепърва местните аборигени се светват да ги зарязват и да търсят електрички? Така ли да разбираме?Last edited by Жорж Санд; 20.05.2019, 22:05.
Коментар
Коментар