IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    Това, че ел. колите ще увеличат много консумацията на ток е нова конспиративна теория на тъповати "разбирачи" които не могат да направят една сметка за десет минути, а фактите си ги фантазират докато гледат тъпо в пространството. Ел колите могат да увеличат консумацията на ток у нас до 10% при масовото им навлизане


    Иначе МПС-та у нас са някъде към 4 милиона, хич не са 300,000
    Правиш ли разлика между консумация на ток и консумация на енергия?

    Колите с вътрешно горене сами се задвижват с изгарянето на горивото.
    Електричките дърпат ток от мрежата.
    Разбира се, че консумацията на ток би се увеличила силно при масовото навлизане на елколите. Но консумацията на енергия може и да спадне предвид по-ефективното изгаряне на горивата в големите ТЕЦ.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Затова си мисля че чак такъв бум на консумацията на ток няма да се получи, а и сега се карат коли купени на старо много евтино.
      Това, че ел. колите ще увеличат много консумацията на ток е нова конспиративна теория на тъповати "разбирачи" които не могат да направят една сметка за десет минути, а фактите си ги фантазират докато гледат тъпо в пространството. Ел колите могат да увеличат консумацията на ток у нас до 10% при масовото им навлизане


      Иначе МПС-та у нас са някъде към 4 милиона, хич не са 300,000
      Last edited by mibova; 24.04.2019, 13:07. Причина: забранен линк

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Pyramid - в момента леките автомобили са милиони а няма толкова милиони хора в България, реално 300 000 автомобила ако се търкалят по пътищата ще е съвсем реалистично. Затова си мисля че чак такъв бум на консумацията на ток няма да се получи, а и сега се карат коли купени на старо много евтино. Ел.коли на старо едва ли ще се намират поради това че батерията като си направи годините трябва да се сменя а е скъпа, така че това ми изглежда в рамките на мечтаното - да се затъркалят по улиците милиони ел. коли че да има нужда от атомна електроцентрала. Зарежи казионната информация, ние имахме ядрени реактори които се оказа че не ни трябват и станаха интересни от гледна точка на затваряне някой да спечели едни големи пари да ги затвори и парите излязоха от джобовете на западните данъкоплатци. С.М. им викаше на нашите приятели хиени, на него много добре му беше ясно какво представляват - хищници.
        Те и под 300 хиляди са били. И няма в един миг да станат милиони.
        ...а кой беше С.М., вече изпозабравих. В момента, съм си разтоварил компютъра от неналожителни задачи.

        Коментар


        • ED -
          https://brillouinenergy.com/ , първия който направи реакторче от този тип е един французин преди години и всички го обявяваха за хахо..тези не са първите.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Отново си сгрешил мястото! Все така - неадекватен!

            Не се намираш в сайта на Българската патриаршия!

            Да припомня ли, че пишеш в инвестиционен форум? Най лесно - от такива като теб - се "управляват" чуждите пари, които ти от години се опитваш да прилапаш...

            Това: "Парадокс но, и да печелиш, и да губиш, все е добре." - можеш да го споделиш на някое от Акционерните събрания на Мъск...

            ... бъди сигурен, че лошото е дошло: капакът ще падне, още преди да излезеш...
            Уязвен. А, да се замисли - ниц. В среда с ограничен ресурс, за да печели един, друг губи. Ако сам опитваш да „прилапаш” чужди пари, хеле пък, като те разобличат / макар Логореята да е явна / - в отговор, хвърляш кал. Реактивен тип. За него, нещата се случват. А собствена мисъл да включи - не, трудно. И почва да премила чуждо. Преживно двуного. Нещо средно между козел и петел.
            Дерзай, „експерте”. Да не вадим пак изохорниия.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
              Цената на акциите не е нито стойността на компанията, нито пряко зависи от стойността на пазара. Там има емоции, спекулации о отрезвяване, от време на време. Не си си купил акции от Тесла, добре. Купил си -също добре. Изчакваш или не вярваш - отново добре. Парадокс но, и да печелиш, и да губиш, всее добре. Защото си жив. Защото мислиш, решаваш, дишаш. Лошото е, когато падне капакът. За родата. Щото на теб - и на всеки, върху когото пада, вече им през Дедовия.

              Отново си сгрешил мястото! Все така - неадекватен!

              Не се намираш в сайта на Българската патриаршия!

              Да припомня ли, че пишеш в инвестиционен форум? Най лесно - от такива като теб - се "управляват" чуждите пари, които ти от години се опитваш да прилапаш...

              Това: "Парадокс но, и да печелиш, и да губиш, все е добре." - можеш да го споделиш на някое от Акционерните събрания на Мъск...

              ... бъди сигурен, че лошото е дошло: капакът ще падне, още преди да излезеш...

              Коментар


              • Pyramid - в момента леките автомобили са милиони а няма толкова милиони хора в България, реално 300 000 автомобила ако се търкалят по пътищата ще е съвсем реалистично. Затова си мисля че чак такъв бум на консумацията на ток няма да се получи, а и сега се карат коли купени на старо много евтино. Ел.коли на старо едва ли ще се намират поради това че батерията като си направи годините трябва да се сменя а е скъпа, така че това ми изглежда в рамките на мечтаното - да се затъркалят по улиците милиони ел. коли че да има нужда от атомна електроцентрала. Зарежи казионната информация, ние имахме ядрени реактори които се оказа че не ни трябват и станаха интересни от гледна точка на затваряне някой да спечели едни големи пари да ги затвори и парите излязоха от джобовете на западните данъкоплатци. С.М. им викаше на нашите приятели хиени, на него много добре му беше ясно какво представляват - хищници.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Цената на акциите не е нито стойността на компанията, нито пряко зависи от стойността на пазара. Там има емоции, спекулации о отрезвяване, от време на време. Не си си купил акции от Тесла, добре. Купил си -също добре. Изчакваш или не вярваш - отново добре. Парадокс но, и да печелиш, и да губиш, всее добре. Защото си жив. Защото мислиш, решаваш, дишаш. Лошото е, когато падне капакът. За родата. Щото на теб - и на всеки, върху когото пада, вече им през Дедовия.

                  Коментар


                  • Когато фактите говорят... /има необходимост от подобна рубрика/...

                    Това е инвестиционен форум! Мисля, че много от инвеститорите могат да бъдат подведени в преценките си за компанията, ако повярват на разни търгашчета - дилетанти, които - разбира се - нещо лошо няма в това - гонят единствено своя тлъст комисион... Другите, които ги подкрепят - вероятно се надяват и те да се вредят на "хранилката"... Късно е чадо - казал дЕдо Поп - мандалото Лопна... ))

                    Малко факти:

                    Средата на декември 2018 г. акцията Тесла беше достигнала 373 $ /за 1 брой/.

                    Точно тогава прогнозата показваше, че предстоят цени за акцията на Тесла от 430 - 450 $ /за 1 брой/, а съветите на "брокерите" бяха да се купува!

                    Сега, около 4 месеца по-късно, цената на акцията на Тесла е около 260 $ /за 1 брой/.


                    Няма да коментирам, защото има инвеститори, които ЗНАЯТ различни причини, за да поевтинява толкова много акцията на Тесла!


                    Тук имате история на диалозите, водени по темата. Включих се в тях С МОИТЕ ДОВОДИ - доста преди акцията да почне да пада. Отново повтарям: не подвеждайте инвеститорите! Никакви преференции не са в състояние да вдигнат изкуствено един пазар!

                    30% спад..., над 40% от прогнозните цени! Причини има, но ние си затваряме очите. Бълха ни ухапала - който има пари - нека ги губи..., а това е - както за цената на акцията, така и за губещият модел със сегашната му батерия.

                    Кой/то/ разбрал - разбрал!


                    Въпросът ми: брокерът, който ни съветва грешно - губи ли?!?

                    Здраве и успехи!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      За такива коментари мъдрите хората са измислили поговорката „на всяка манджа мерудия“ или „не давай непоискан съвет“. Умните хора знаят кога да замълчат, затова си преглътни егото (ако можеш) и не квалифицирай хората – кой какво знаел и от какво разбирал. Трудно е да излезеш от кожата си но ако опиташ току виж се почувстваш по-добре. Не знам защо, но ми напомняш на филма за сърдитите старчета, на които всичко им е криво и си търсят повод да се изпокарат с хората.
                      Relax, life is short.
                      Да, ама не. Логореята не е като спина. Не мори, ама мъчи.

                      Коментар


                      • За да се окажат елколите наистина изгодни енергетично, батериите-акумулаторите требва да намалят отношението маса/енергосъдържание поне три пъти.
                        И тава е.

                        Отделно и по-важно е, откъде идва и колко струва енергията за зареждането им. Ще повт... потре... е, много пъти съм казвал, че единствената практична и евтина енергия на човечеството сега е тази на ядрения разпад и, по-добре, на ядрения синтез. Тук се използва енергията на Големия взрив, която "използват" и звездите. Слънце, Нови, Супер нови.
                        Стигнали сме до възможността да го направим.

                        Обаче:
                        От тази година у нас цената на тока ще се вдигне 20% за "такса въздух", плащана не знамо кому и не знамо защо - защото няма световно затопляне, породено от произвеждане на въглероден двуокис от човешка дейност.
                        Ал Гор, еврейчето, ще ни бърка в джоба и ще вади ей така, щото политюгите са негови кукли на конци.
                        Last edited by Жан Бет; 23.04.2019, 22:03.

                        Коментар


                        • За такива коментари мъдрите хората са измислили поговорката „на всяка манджа мерудия“ или „не давай непоискан съвет“. Умните хора знаят кога да замълчат, затова си преглътни егото (ако можеш) и не квалифицирай хората – кой какво знаел и от какво разбирал. Трудно е да излезеш от кожата си но ако опиташ току виж се почувстваш по-добре. Не знам защо, но ми напомняш на филма за сърдитите старчета, на които всичко им е криво и си търсят повод да се изпокарат с хората.
                          Relax, life is short.


                          Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          ТовариШ ЕД, имитацията на интерес у теб може да провокира у нас отрицателно отношение към съфорумник, който няма познания по топлотехника.

                          Това ти казах още вчера. Това, че някой няма познания в определена област - топлотехника - ЗА МЕН НЕ Е ОБИДА, каквато ти мислиш, че е!

                          Ти, самият, товариШ ЕД - обиждаш ли се, когато казвам, че също не разбираш от топлотехника? Това НЕ Е обида! /обида са други - напр. цинични подмятания/

                          Защо казвам, че провокираш фалшив интерес? Разгледай двете изречения на колегата, които са достатъчни, за да изкажа точното ми мнение за това, че той НЕ РАЗБИРА от топлотехника /и това НЕ Е ОБИДНО!/


                          http://kachi-snimka.info/images-2013/jdv1556026955v.png


                          В същото време ти го подтикваш да говори неща, които той не е разбрал!

                          Получава се нещо, също толкова абсурдно, колкото онзи лаф: "Немият казал на глухия, че..."

                          Ако ти, самият, товариШ ЕД - не разбираш двете написани от него изречения /горе/ - какво би разбрал изобщо от "коментар" на незнаещ..., който щял да ти каже, т.е. - ще "коментира" за "какво говорел"?

                          ТовариШ ЕД, запомни моля, че тия неща не се учат от нета - по принципа - този мислел нещо, па другият го допълнил, защото му "харесвал" като човек, пък третият - той пък ги подкрепил, защото поддържали неговата теза...

                          Точно по тая схема тук работят тройката: Имхотеп - супертрейдър - Пирамид. Всеки от тях харесваЛ /по техните думи/ - някого - и така се ражда новата наука от хората, които не разбират топлотехниката, или пък си я тълкуват, както на тях им харесва. Това става, защото нямат сериозен опонент. С теб - товариШ ЕД - тройката се превръща в четворка: "Дай повече инфо!", а от мен ще имаш лайкЧЕ!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            За какво говориш? Дай повече инфо!

                            ТовариШ ЕД, имитацията на интерес у теб може да провокира у нас отрицателно отношение към съфорумник, който няма познания по топлотехника.

                            Това ти казах още вчера. Това, че някой няма познания в определена област - топлотехника - ЗА МЕН НЕ Е ОБИДА, каквато ти мислиш, че е!

                            Ти, самият, товариШ ЕД - обиждаш ли се, когато казвам, че също не разбираш от топлотехника? Това НЕ Е обида! /обида са други - напр. цинични подмятания/

                            Защо казвам, че провокираш фалшив интерес? Разгледай двете изречения на колегата, които са достатъчни, за да изкажа точното ми мнение за това, че той НЕ РАЗБИРА от топлотехника /и това НЕ Е ОБИДНО!/


                            http://kachi-snimka.info/images-2013/jdv1556026955v.png


                            В същото време ти го подтикваш да говори неща, които той не е разбрал!

                            Получава се нещо, също толкова абсурдно, колкото онзи лаф: "Немият казал на глухия, че..."

                            Ако ти, самият, товариШ ЕД - не разбираш двете написани от него изречения /горе/ - какво би разбрал изобщо от "коментар" на незнаещ..., който щял да ти каже, т.е. - ще "коментира" за "какво говорел"?

                            ТовариШ ЕД, запомни моля, че тия неща не се учат от нета - по принципа - този мислел нещо, па другият го допълнил, защото му "харесвал" като човек, пък третият - той пък ги подкрепил, защото поддържали неговата теза...

                            Точно по тая схема тук работят тройката: Имхотеп - супертрейдър - Пирамид. Всеки от тях харесваЛ /по техните думи/ - някого - и така се ражда новата наука от хората, които не разбират топлотехниката, или пък си я тълкуват, както на тях им харесва. Това става, защото нямат сериозен опонент. С теб - товариШ ЕД - тройката се превръща в четворка: "Дай повече инфо!", а от мен ще имаш лайкЧЕ!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              https://www.youtube.com/watch?v=0qisRbbnx5o

                              Никой не споменава за изгоряла тойота, щото никой не го интересува. Тесла предизвиква голям внимание и е постоянно в новините и сайтове - генерира КЛИКОВЕ (реклама и гледаемост). НЕГАТИВНИТЕ новини продават най-добре!
                              Така е.
                              Като нещо ново елколите предизвикват по-висок интерес.
                              А пожарите с бензинови коли са нещо, така да се каже, обичайно.

                              Като станат обичайни и самозапалванията на елколите по гаражи, хорá и седенки, и на тях няма да обръщат толкуз внимание.
                              ​​​​​​

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Разликата между лабораторни условия и масово производство е огромна. То и за батерийте постоянно се говори, че вече има солид стейт батерии с няколко пъти по-добри показатели от литиевите, само че до пускането им (ако изобщо се стигне до производство) има мнооооого вода да изтече.
                                Разбира се. Едно е прототип а, ама много различно - МАСОВ продукт.

                                Коментар

                                Working...
                                X