IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Модерацията даде накъсо. Сори, вай-вай, язъкъ. Чок пишман йъм.
    А това тук, намеква за реактор на Андреа Роси, когото, някои обвиниха в шарлатания. Изказах преди време някакво предположение за принципа му на работа, да не вземете да го потвърдите, ей! Строго антинаучно е.
    Разликата между лабораторни условия и масово производство е огромна. То и за батерийте постоянно се говори, че вече има солид стейт батерии с няколко пъти по-добри показатели от литиевите, само че до пускането им (ако изобщо се стигне до производство) има мнооооого вода да изтече.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

      Ма то за вас интересна дискусия е да се съгласяваме с глупотевините дето пишете тука особено оня дъбнишкия пуек
      Дискусията е за ел.колите. За тях (и само за тях), кога се намножат, още един АЕЦ ще трябва.
      Виж, дъбнишкият...за него може, той е правилен и политически благонадежден. Нито една от хулите си не доказа, само размахва неосъзнал, колко е встрани, някаква формула на Фурие, за неподвижна вода, и се „позовава” на шашкъни. Опитах да го ощастливя онази вечер, не усетих да рипа. Вместо това, скочи на безименния, сякаш, тук не знаем, що е то, Гола Вода. Подкрепих го /справедлив съм, а истната е кат'хубава мома, „род няма”/ и сбърках: Покрай мен, бастисали този път и него. И безинменния. Все тая, де.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

        Ма то за вас интересна дискусия е да се съгласяваме с глупотевините дето пишете тука особено оня дъбнишкия пуек
        Не е необходимо да се съгласяваш! Ако е дискусия да бъде поне цивилизована.

        По дефиниция хората са подвластни на т.н “conformational bias”. Приемат за достоверни само аргументи, които подкрепят тяхната вече изградена теза или мнение. Далеч съм от мисълта, че каквито и доводи да се представят някой ще си промени мнението.

        Каквато и статистика да видиш в полза на чуждата гледна точка се започва – „какви са тия измишльотини от интернет“, „Какви са тия графики“, „има еди колко си млн автомобила с ДВГ, а колко са електричките“, „не можеш да пътуваш на дълги разстояния“, „кога ще им падне цената“, „замърсявали повече“, „тежали повече“, ...
        В цял свят се чудят как да стимулират по-бързото им развитие и въвеждане (респективно намаляване на цената), ама ние сме по-Ентелегентни от балъците в Европа, Америка и Китай.

        Както е казал човека, старото поколение трябва да бъде заменено от ново, за да се възприеме новата технология. И да не започвате пак с това кой и кога е измислил електричката. За пазара, потребителя и икономиката няма никакво значение кой е измислил първи, а кой популяризира и въвежда първи дадена технология! Без тесла още 10 години щяхме да си говорим без развитие. Заради тесла обаче, всички големи компании започват да наливат, щото иначе ще изчезнат. А за Китайците това е златен шанс да развият свои марки и производители, които да изместят традиционните Европейски и Американски производители.

        Коментар


        • Модерацията даде накъсо. Сори, вай-вай, язъкъ. Чок пишман йъм.
          А това тук,
          Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          ED - както вървят нещата, многото батерии няма да ги има в колите след няколко години. Има пуснат и в момента работи реактор с коефициент 2.7 и външна темп. на камерата малко над 100 градуса , което означава че топлината става за преобразуване например в ток.
          намеква за реактор на Андреа Роси, когото, някои обвиниха в шарлатания. Изказах преди време някакво предположение за принципа му на работа, да не вземете да го потвърдите, ей! Строго антинаучно е.

          Коментар


          • https://www.youtube.com/watch?v=0qisRbbnx5o

            Никой не споменава за изгоряла тойота, щото никой не го интересува. Тесла предизвиква голям внимание и е постоянно в новините и сайтове - генерира КЛИКОВЕ (реклама и гледаемост). НЕГАТИВНИТЕ новини продават най-добре!


            Първоначално изпратено от Жан Бет Разгледай мнение
            "Тесла Съ" (бялата вляво) експлодира на паркинг в Шанхай.
            Както мирно си седи и чака шофьора си... ввуум!

            https://m.youtube.com/watch?v=ltpJnEvStbM

            Изглеждаше ми ядосана нещо... та гръмнала, гъ-гъ-гъ.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Дискусията щеше да е интересна ако е конструктивна, обаче НЕ е! И си признавам че трудно ти следя мисълта

              На всичките ти „аргументи“ е отговорено многократно, така че тайк ит ийзи, релакс. Не обиждай участниците и може да ти отговарят по същество.
              Ма то за вас интересна дискусия е да се съгласяваме с глупотевините дето пишете тука особено оня дъбнишкия пуек

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                Това, че имаш опонент - ако не вдяваш - ТРЯБВА ДА ОЗНАЧАВА ЗА ТЕБ - именно, че дискусията върви, а ти си благодарен за интереса на околните, които имат КОНСТУРКТИВНИ МНЕНИЯ, АКО И ДА СЕ РАЗЛИЧАВАТ ОТ ТВОИТЕ!
                Дискусията щеше да е интересна ако е конструктивна, обаче НЕ е! И си признавам че трудно ти следя мисълта

                На всичките ти „аргументи“ е отговорено многократно, така че тайк ит ийзи, релакс. Не обиждай участниците и може да ти отговарят по същество.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  ED - както вървят нещата, многото батерии няма да ги има в колите след няколко години. Има пуснат и в момента работи реактор с коефициент 2.7 и външна темп. на камерата малко над 100 градуса , което означава че топлината става за преобразуване например в ток.
                  За какво говориш? Дай повече инфо!

                  Коментар


                  • "Тесла Съ" (бялата вляво) експлодира на паркинг в Шанхай.
                    Както мирно си седи и чака шофьора си... ввуум!

                    https://m.youtube.com/watch?v=ltpJnEvStbM

                    Изглеждаше ми ядосана нещо... та гръмнала, гъ-гъ-гъ.
                    Last edited by Жан Бет; 23.04.2019, 08:37.

                    Коментар


                    • ED - както вървят нещата, многото батерии няма да ги има в колите след няколко години. Има пуснат и в момента работи реактор с коефициент 2.7 и външна темп. на камерата малко над 100 градуса , което означава че топлината става за преобразуване например в ток.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Явно имаш много време за губене. За разлика от повечето хора





                        ТовариШ ЕД, сега ако ми дадеш и дефиниция за "време за губене" по твоите критерии - цена няма да имаш...

                        Значи - трябва ли да разбираме и споделяме всички - именно твоите критерии за "оползотворяване" на времето?

                        Това не бяха ли приоритети на един друг строй, ве, товариШ ЕД?


                        Айде - без внушения, моля! Не забравяй, че сам ти водиш тук ДИСКУСИЯ, А НЕ РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ /ако не си платил за рекламата!!!/! Тогава модераторите биха взели отношение!!! Защо не си платиш, а аз - по даден от модераторите знак - ВЕДНАГА БИХ МЛЪКНАЛ! /ще се разбера тихомълком с тях..., но хората биха имали САМО твоето мнение! Нали това е "справедливо" според теб? Да млъкна! /това в кои времена беше, товариШ ЕД? /

                        Това, че имаш опонент - ако не вдяваш - ТРЯБВА ДА ОЗНАЧАВА ЗА ТЕБ - именно, че дискусията върви, а ти си благодарен за интереса на околните, които имат КОНСТУРКТИВНИ МНЕНИЯ, АКО И ДА СЕ РАЗЛИЧАВАТ ОТ ТВОИТЕ!

                        Не очаквам от теб да разбереш казаното, нито пък дори и да ми благодариш... Реакцията ти горе говори, именно това, че има още доста да учиш, а не механично да повтаряш написаното тук-там в нета и продиктувано от също толкова "зелен" шеф до теб.

                        Не забравяйте, че времето, с което разполагам - НЕ ВИ Е ПОДВЛАСТНО, нито пък - да го кажа разбираемо за вас - нито пък ви е баница, която вие да разпределяте!

                        Бъдете здрави! ))

                        Коментар


                        • Явно имаш много време за губене. За разлика от повечето хора


                          Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Усещам, че ще стане някоя заигравка на тема плъг ин хибридите..., но ще изчакаме...

                          Електромобилът си е най-скъп - като първоначална инвестиция, но - интересно: щял да поевтинява /някога!/, което пък навярно е свързано с времето, когато суровината за сегашната батерия се... изчерпи... - нещо не ми се вързва, но тук има сладкодумно говорещи хора..., а товариШ ЕД - с неговите едносрични отговори, дори някой цитат няма да пусне..., лягал си по-рано и дума няма да обелел, когато пък си измие зъбите - не искал изобщо да говори...

                          Коментар


                          • Времето е безценно и спора с телевизор е последното, за което имам желание.

                            Много трябва да си наивен ако очакваш, че хората цъкат във форума денонощно да следят глупостите дето спамиш.

                            Относно зареждането. Над 95% от годината става в „домашни“ условия. Прибираш се от работа, кабела в контакта и сутринта си с 80% пробег. Целта и употребата на бързо зарядни станции е да покрие зареждането на дълги разстояния. За хората без гараж в Западна Европа има зарядни станции по тротоарите (Холандия, Норвегия, Белгия и пр.). По нашите географски ширини, след 3-5 години ще наслагат също.

                            Бързото зареждане по дефиниция не е препоръчително за батерията, НО въпреки това системата за регулиране на температурата в батериите при Теслите (и не само) се справя доооста добре.

                            Test of over 500,000 miles shows that battery operates at over 80% of its original capacity.

                            При 20хил км на година смятай колко каране трябва да и направиш, докато се наложи смяна на батерия. Колата ще се е разпаднала след 40 години, да не говорим, че ще е „морално остаряла“ за това време

                            Със здраве



                            Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Надяваме се да не чуЕМ! Може нещо да се случи около зарядните станции - дано няма мургави сънародници никога около тях, а и нали нещата в страната вече тръгват на оправяне!!!


                            Е, специалиста - събуди ли се? Дискусията приключи и ти пак изпълзя, товариШ...

                            Можеш да ни кажеш, все пак - остана висящ въпроса за "твоето" време за зареждане от някакви си 20 минути и другото, което отново ти припомням:

                            Зареждането до над 80% от батерията на среден клас електромобил отнема различно време според конкретния електромобил и зарядното устройство, което се използва:
                            • Обикновен контакт 220V – за около 6 часа
                            • От 16А контакт с трифазен 400V ток – за около 2 часа
                            • От 20kW бързозарядна станция с променлив ток – за около 40 мин. – 3 часа
                            • От 43kW бързозарядна станция с прав ток – за около 30 мин.

                            Ето - и други ще се включат с отговор, но и ти самият - би ли отговорил:

                            Кое е по-добре за батерията: да я зареждаме около 30 минути, или около 6 часа?

                            /ако не успееш да вземеш отношение тая вечер - ще чакаме по-натам във времето/...

                            Коментар


                            • Не бих се тревожил за всичко свързано. Лека-полека, ще бъде изградена и цялата инфраструктура, обслужваща ел.транспорта и дори ти, песимистът, може и да се престрашиш. Стават чудеса.

                              Коментар


                              • Усещам, че ще стане някоя заигравка на тема плъг ин хибридите..., но ще изчакаме...

                                Електромобилът си е най-скъп - като първоначална инвестиция, но - интересно: щял да поевтинява /някога!/, което пък навярно е свързано с времето, когато суровината за сегашната батерия се... изчерпи... - нещо не ми се вързва, но тук има сладкодумно говорещи хора..., а товариШ ЕД - с неговите едносрични отговори, дори някой цитат няма да пусне..., лягал си по-рано и дума няма да обелел, когато пък си измие зъбите - не искал изобщо да говори...

                                Коментар

                                Working...
                                X