Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПоздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!
Коментар
-
Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
http://ev-sales.blogspot.com/
Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Mи това е!
За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.
Last edited by Pyramid; 31.05.2019, 13:56.
Коментар
-
Нали я знаеш приказката за негативиста, че за всяко решение намира проблем
Живей си и хейтвай на воля. Не пречиш на никой освен на себе си
Само за информация, ей така да научиш нещо – инвестирането ако може да се сведе до един единствен фактор то се свежда до „proper evaluation of discounted FUTURE cash flows“.
Та в тази връзка „ЩЕ“ е основният фактор, който движи пазарите – очакванията за бъдещето.
Бенджамин Греъм май беше казал - “In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine”.
Ако се върнем на Тесла, компания в разтеж (growth company) ето това е основният показател, който има значение. Има ли разтеж на производство и приходи!!! И да повтаряш като папагал каква е печалбата за последното тримесечие това няма никакво значение в дългосрочен план (справка Бенджамин Греъм).
Относно плъг-ин хибридите и продажбите на Тесла в Европа можеш и сам да провериш как вървят. Тесла вече е #1 по продажби на EV & plug-in hybrids на пазарите в които има представителства и продава. Като отворят Китайския завод в края на годината ще утроят продажбите и в Китай (без мита и със серизни стимули от Китайското правителство). А да не забравяме, че най-големия пазар е Китай. За символичната инвестиция трябва само да завиждаш, защото Тесла е единствената Американска компания „подкрепена“ от Китай да стъпи на техния пазар. Изграждат завод с помощта на Китай и със солидна кредитна подкрепа. До момента имат два завода, а Китай става третия.
Другите глупости за батериите и химичните елементи са проблем само в твоята глава. С търсенето ще дойде и предлагането – не бери грижа.
А, относно продажбите гледай майтап като излязат за Q2 над очакванията какъв short squeeze ще се заформи(не е препоръка разбира се)
Първоначално изпратено от безимeн
Най-много "харесвам" подобни отговори - точка по точка! Защо?
1. Във всички тях е застъпено БЪДЕЩЕ ВРЕМЕ. Много "ЩЕ" - много нещо! Инвеститорите едва ли се интересуват толкова от бъдещето, защото вече сме в това бъдеще, което Мъск им обещава повече от десетилетие! Противно на очакванията - точно когато нещата трябва да се "оправят" - Мъск почва да ги работи..., т.е. - да ги "оправя"!
Многото "ще" ме накараха да изтрия първите 3 твои "отговора".
Четвъртата точка ти е от любимите: "аналогия" с нещо, което е встрани от реално случващото се с Тесла! Така е и с аналогиите с каруците и двигателите, с телефоните - и т.н. - НЕСРАВНИМИ "примери" от други области, с които Мъск няма общо.
Неадекватна реклама на РАЗКЛАТЕНИ кули! Защо са разклатени? Ето защо:
2. През април 2019 Тесла отчете една от най-големите тримесечни загуби в своята история. През първите три месеца на 2019 г. Тесла загуби $ 702 млн. Приходите на Тесла са намалели с 37% в сравнение с предходното тримесечие, а доставките на автомобили са намалели с 31%.
3. "Тесла БИЛА /е/ обект на целенасочени атаки с цел да се забави/убие развитието и навлизането на EV".
Напротив! Тесла използва абсолютен МЕДИЕН КОМФОРТ и ПРЕФЕРЕНЦИИ, но това НЕ ѝ помага! Справка: намалени доставки и намалени приходи!
Повече от производителите на топлинни двигатели имат електрически прототипи от десетилетия! Подкупните правителства, освен преференциите - ги юрнаха да вкарват излишни пари в СВОИТЕ електромобили. По-УМНИТЕ заложиха на плъг ин хибридите! Ако търсим бъдеще - това е то - бъдещето! Сигурността на комбинацията от двигател с вътр.горене и електродвигател с батерия! На всичко отгоре - това са утвърдени вече японски марки, които пласират плъг ин-ите си в Западна Европа, така че Мъск ще види Европа най-вероятно през крив макарон...
За Китай не отварям дума. Там инвестицията е толкова символична, че Мъск би трябвало ДА СЕ СРАМУВА да я произнася! САМО загубата на Тесла през първото тримесечие на 2019 е над 1.5 пъти по-голяма от сумата по подобна "инвестиция" в Китай...
Тук ще използвам цитат от твоя пост: (много си наивен), но за мен е неясно, защо смяташ, че хората тук също са наивни???
"Липсва планиране и прогнозиране, от които Тесла страда", коментира анализаторът Джоузеф Спак, от RBC Capital от RBC Capital Markets в Wall Street Journal.
Това, че Тесла е била "жертва на завист" - си е твоя интерпретация. Виж си постовете надолу. В тоя смисъл - наивният си ти, щом така и не обръщаш внимание на сравненията в отчетите на Тесла по тримесечия!
Отново повтарям, че тук не са събрани петокласниците, чието мнение ти можеш да манипулираш с линкчета и графики, както на теб ти изнася.
4. Коментар за токсичност на химичните елементи, от които се правят елементите /батерия и ел.двигател/ - нямаш, нали? "Екологично" производство, отвсякъде..., щом в същият Китай, който споменаваш огромни площи са превърнати в пустиня, именно по причина - добивът на неодим за електродевигателя... За батерията - няма да пиша, защото много се каза /можеш да си преговориш нещата назад в темата/
5. Накрая - пак по твоя пост: какво лапат шараните като теб? Не вярваш на отчетите на компанията, чието производство рекламираш? Защо не пишеш на Мъск да манипулира повече резултатите? И така те са достатъчно манипулирани!
Забавянето на растежа на продажбите е тревожно, тъй като компанията трябва да поддържа продажби на високо ниво, за да изплаща натрупаните дългове. Tesla би трябвало да регистрира продажбата само когато автомобилът е доставен на купувача, а не когато е направена нова поръчка или резервация /с подобни трикове си служите и самите вие, когато рекламирате Тесла и цитирате манипулирани данни!/
В тоя смисъл, данните за продажбите не отразяват търсенето, отбелязва и CNN.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако живееш в Европа, Хюндай кона или Киа Е-ниро са много добра алтернатива. Единствения проблем е че ще ти ги доставят догодина
Не бързат да си затриват печелившия бизнес с ДВГ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеA be тези тесли много скъпи- под 58000 няма за нова кола, уещам че ще си карам дизела
Не бързат да си затриват печелившия бизнес с ДВГ
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Mи това е!
За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeнОтговарям на поста ти, Имхотеп НЕлогореев: гроздето е не само кисело, то е и вкиснато.
...
Mи това е!
За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То мърчъндайзингът е добре дошъл но...емох травмира чивеко де. Ами то вмера Мъск се изцепил, че Тесла я чака рекордно тримесечие...
...
...пак?
Та цялата работа от въпроса в темата се измести в плюене по Мъск колко бил лош. И колко си преебан ако си купиш електричка.
Целта е ясна, те плюват по мъск още от времето на първите му ракети.
Изпитват чиста, от сърце, дълбоко от душата им омраза към този човек.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
...
...пак?Last edited by Pyramid; 31.05.2019, 07:44.
Коментар
Коментар