Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПубликувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти
Коментарите също са интересни
След попадане у клиента, скритите дефекти, да са им огласени, с което, са станали явни. А той, ги съди за скрити. Кой, де юре, е прав, според теб?
Коментар
-
При работа в условия на тежки електромагнитни смущения, BMS може да даде сбоеве и даже, да бъде "изпържена" дистанционно от средствата за РЕБ със съответните тежки последици върху функционалността и изпълнението на поставените задачи.
Излиза, че онова, дето го предложи моя милост, прави техниката по-жизнена, а захранваните от него машини -БОЙНИ МАШИНИ.
Просто Прелест.
Коментар
-
Отделно, само допускам, какво са бръмчали след мен. Иначе, при ел.мобилите, в съвременно изпълнение, подозирам следния момент: Поради хилядите BMS , натъпкани само в една бройка и значителното разхвърляне параметрите на отделните елементи, след зареждане на първите в модула, спад на кпд. Защо? Ами, BMS какво прави, от този момент насетне? Пуска тока ПОКРАЙ заредения елемент. Този елемент, вече не се зарежда. Така, в съответния стринг, за останалите, мощността се увеличава и преразпределя. Този момент, не вярвам да е без последствия за тях. Отделно, че -ако решението е такова, ДА ИМИТИРА зареждащ се елемент, съответната единица BMS, е трудно да НЕ грее. (Което, са загуби). Т.е., постигането на висока първоначална идентичност на параметрите, е стъпка в посока увеличаване трайността на батерията, КАКВАТО И ЕЛ.ХИМИЧНА СИСТЕМА ДА Е ТЯ. При навитите фишеци, това е мисия невъзможна съвсем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
Както и да е, то не е ел.мобил...Last edited by Pyramid; 03.10.2021, 22:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
Абе, то се вижда, кой е Измамник. Крадецът вика "дръжте крадеца". Справка - Матеев.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.D.Y.F-091066
Коментар
-
По принцип като се каже топлообменник представата за такова устройство е че то е просто и принципа е елементарен..машини които да губят използваема енергия под формата на топлина колкото искаш. Има много интересен двигател с вътрешно горене, нов дизайн X engine, май е много добър за рейндж екстендер и не знам дали не издухва топлина която да може да се хване. Това нещо е хубаво за електромобилите, сега всеки потенциален потребител се пита - ако не стигне тока до станция за зареждане, не може да му заредиш ток с туба, макар да има възможност от друг електромобил да се прехвърли ток с кабел също.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТоплообменника е много труден за пресмятане
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
Коментар