IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Имхотеп, не ми се занимава честно, соларни централи не правя, не поставям, не проектирам или да произвеждам компоненти за тях. Проблем е високото напрежение при последователно навързани панели в случай на пожар, може би пожарникарите ги затруднява. Може да се направи част която да се монтира на всеки панел и аварийно да разпада връзката между тях. Не мисля обаче че на някой му пука.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
      След като разбереш устройството и условията на работа, естествено, не е космически кораб. Ама нашите, не разбират, пък плещят. Кречетала.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Публикувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти

        Коментарите също са интересни
        Нямам идея, как са си оформили договорите за покупко-продажба но, ако някой е подписал (вероятно,. без да чете или неразбрал) И клауза за поверителност? И да е станало тъй, щото,
        След попадане у клиента, скритите дефекти, да са им огласени, с което, са станали явни. А той, ги съди за скрити. Кой, де юре, е прав, според теб?

        Коментар


        • Не е, но още се вярва че това е едно да кажем несложно изделие. Или това е едно нещо от което като си купиш едно може да му смъкнеш размерите и конструкцията, да му смениш боята и го пускаш в проидзводство и на пазара. Е така ще стане както казваха - няма да работи.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • При работа в условия на тежки електромагнитни смущения, BMS може да даде сбоеве и даже, да бъде "изпържена" дистанционно от средствата за РЕБ със съответните тежки последици върху функционалността и изпълнението на поставените задачи.
            Излиза, че онова, дето го предложи моя милост, прави техниката по-жизнена, а захранваните от него машини -БОЙНИ МАШИНИ.
            Просто Прелест.

            Коментар


            • Отделно, само допускам, какво са бръмчали след мен. Иначе, при ел.мобилите, в съвременно изпълнение, подозирам следния момент: Поради хилядите BMS , натъпкани само в една бройка и значителното разхвърляне параметрите на отделните елементи, след зареждане на първите в модула, спад на кпд. Защо? Ами, BMS какво прави, от този момент насетне? Пуска тока ПОКРАЙ заредения елемент. Този елемент, вече не се зарежда. Така, в съответния стринг, за останалите, мощността се увеличава и преразпределя. Този момент, не вярвам да е без последствия за тях. Отделно, че -ако решението е такова, ДА ИМИТИРА зареждащ се елемент, съответната единица BMS, е трудно да НЕ грее. (Което, са загуби). Т.е., постигането на висока първоначална идентичност на параметрите, е стъпка в посока увеличаване трайността на батерията, КАКВАТО И ЕЛ.ХИМИЧНА СИСТЕМА ДА Е ТЯ. При навитите фишеци, това е мисия невъзможна съвсем.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
                Докато това, НЕ Е ТАКА. Написал бях - изтрили го - но, идеше реч за съвсем друго изделие.
                Както и да е, то не е ел.мобил...
                Last edited by Pyramid; 03.10.2021, 22:54.

                Коментар


                • Публикувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти

                  Коментарите също са интересни

                  Коментар


                  • Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
                      Сега, Дани, СВЕТЪТ работи повече от 11 години. Ние сме в играта с ТОЗИ ИКОНОМАЙЗЕР само от 7, а предишният, който ми донесе чиста възвръщаемост 5:1 и, при който, Фурие би имало някакво отношение, е от 2010-та.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
                        Не знам, откъде си вадиш извода за "малки отвори и малка площ" и "просто даденост", като - доказано - нито нещо си проверил, нито си изпитал, нито нищо. Доказано, не знаеш и пътя на потоците вещество, и не знаеш, кое и защо е "перпендикулярно".
                        Абе, то се вижда, кой е Измамник. Крадецът вика "дръжте крадеца". Справка - Матеев.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
                          Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • По принцип като се каже топлообменник представата за такова устройство е че то е просто и принципа е елементарен..машини които да губят използваема енергия под формата на топлина колкото искаш. Има много интересен двигател с вътрешно горене, нов дизайн X engine, май е много добър за рейндж екстендер и не знам дали не издухва топлина която да може да се хване. Това нещо е хубаво за електромобилите, сега всеки потенциален потребител се пита - ако не стигне тока до станция за зареждане, не може да му заредиш ток с туба, макар да има възможност от друг електромобил да се прехвърли ток с кабел също.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Топлообменника е много труден за пресмятане
                                Да, това е една непосилна задача. От единайсе години се работи по въпроса.

                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X