IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Не ти ли омръзна това "Я ПАК!" Тук има едни /НЕлогорееви/, които само чакат да напиша пост, за да ми лепнат антитезата на НЕлогореев, т,е, 0 това е антитеза и на запечен...

    .................................................. ............

    АКО НЕ СИ ПРЕДУБЕДЕН, би приел поста ми с разбиране.

    Значи: ДЕЙСТВИТЕЛНАТА ЦЕНА на НАСТОЯЩАТА батерия на автомобила - ЩЕ разбереш, когато почнеш да си даваш сметка, че:


    1. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по автономност и преходи с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ с топлинните двигатели.

    2. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по теглителна сила, въртящ момент с топлинните двигатели.

    3. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по възможности за "икономично" използване капацитетът на батерията си, ако е необходимо да захранва други консуматори /за поддържане на определена температура в купето, т.е. - охлаждане и повишаване температурата в купето, за да се осигури необходимият комфорт за пътуване на пътниците!

    Резнах ти чаршафа, щото и тия глупости стигат.
    1. Я ПАК? Може и го прави.
    2. Я ПАК? Изобщо имаш ли представа от характеристиките на ел-моторите Мче ти си тотално неграмотен, я погледни кривата на въртящ момент как е разпределена - точно ДВГ има куп недостатъци тук.
    3. Я ПАК? Имаш ли представа каква е мощността на един автомобилен климатик, сравнен с електромотора на колата? Нямаш.

    Не свъм предубеден, а виждам насреща си опонент без никаква техническа подготовка. Ти си тотална загуба на време

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Я пак за батерията? Ти май хал хабер си нямаш за какво се плаща месечният наем...

      Не ти ли омръзна това "Я ПАК!" Тук има едни /НЕлогорееви/, които само чакат да напиша пост, за да ми лепнат антитезата на НЕлогореев, т,е, 0 това е антитеза и на запечен...

      .................................................. ............

      АКО НЕ СИ ПРЕДУБЕДЕН, би приел поста ми с разбиране.

      Значи: ДЕЙСТВИТЕЛНАТА ЦЕНА на НАСТОЯЩАТА батерия на автомобила - ЩЕ разбереш, когато почнеш да си даваш сметка, че:


      1. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по автономност и преходи с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ с топлинните двигатели.

      2. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по теглителна сила, въртящ момент с топлинните двигатели.

      3. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по възможности за "икономично" използване капацитетът на батерията си, ако е необходимо да захранва други консуматори /за поддържане на определена температура в купето, т.е. - охлаждане и повишаване температурата в купето, за да се осигури необходимият комфорт за пътуване на пътниците!

      Бързам да поясня по-разбираемо: МИНУСОВИТЕ ТЕМПЕРАТУРИ в Норвегия ИЗИСКВАТ СКЪПА батерия, която има капацитет ХХХ единици!

      В същото това време двигателят с вътрешно горене - ДОИЗПОЛЗВА част от разполагаемата топлина, която вече е произвел и - която, ако не ДОИЗПОЛЗВА - ще отиде в атмосферата.

      4. Електромобилът НЕ МОЖЕ да се сравнява по първоначална цена с никой от топлинните двигатели - /и това - да не забравяме какво търсим от вече изброените: автономност, теглителна сила, комфорт... има още, но си мисля, че дразнИМ НЕлогорееви, които отново са ... запечени!/

      5. Инфраструктурата на електромобилите изисква НОВА инвестиция, която в някои страни може да се изплати, но не, защото електромобилът ще става по-евтин, а защото няма да получи своята "масовост" поради горните НЕСРАВНИМИ условия с топлинните двигатели...., и още: поради големият разнобой в доходите на различните страни, които го ползват..., и още: поради различният манталитет на малцинствата в различните страни, които не могат да си позволят да имат подобна играчка..., и още: ОСОБЕНО ВАЖНО! - ще се шуми все повече по токсичността на получаване основните материали - химичният елемент - НЕОДИМ, което ще изпрати "зелените" в нови битки...


      Не забравяме, че параметрите на настоящата батерия правят невъзможни горните сравнения на електромобила с топлинните двигатели /тук НЕ визирам парната машина)/„

      6. Да ти споменавам ли ОЩЕ НАЙ-ГОЛЕМИЯТ проблем на съвременната батерия - падащият ѝ капацитет - няма да рискувам с мнение, но ти си длъжен да се убедиш колко време ще ти е необходимо, за да си вземеш нова, но това не зависи само и единствено от т.нар. "ГАРАНЦИЯ", която ти даваЛ производителят! Много внимавай, защото тук има много фактори: не само пътищата, по които караш са от значение, не само МИНУСОВИТЕ температури, не само СИЛАТА на зарядния ток, не само ВРЕМЕТО за зареждане, не само.... /опссс, сетих се за ВЕлогорееви! - пак са се запекли..., гадно е и им съчувствам..., представи си - някой, седнал на тоалетната чиния, очите му ще изхвръкнат да се напъва..., нищо не излизаааа!..., само телефона му е в ръцете!..., как няма да си изкара злобата върху някого!.../

      А на теб - какво ти е: Я ПАК! /ако си една дама - цена няма да имаш!/ ))

      7. За безопасността при използваните параметри на тока - предстои да се шуми... Не говоря толкова за "тестовете" на съпротивлението на кожата на човека /понякога, когато се опитваме неволно да се включим във веригата, по която протича ток..., колкото за други - неочаквани инциденти..., ама пък - за не доизследваното влияние на електромагнитното поле - тук вече няма да продължавам, защото на запечените очите им ще изхвръкнат от орбитите...


      Може би вече имаш представа каква ТРЯБВА ДА БЪДЕ реалната цена на батерията, ако искаме да са изпълнени ПОНЕ ЧАСТ от горните условия!

      Всичко друго - с евтината батерия - е хвърлянето на прах в очите на публиката, на която парите трябва да бъдат събрани СЕГА, В ТОЗИ МОМЕНТ! ...., докато ОЩЕ ВЯРВА на това, какво ЩЕ стане НЯКОГА, докато ПРЕФЕРЕНЦИИТЕ СА ВАЛИДНИ /защото и те ще отпадат!..., докато....

      нееее...., на онзи му избиха вече балансите..., запечен е - нека подходим с разбиране, моля!!! Нека го оставим на спокойствие и - моля, това Я ПАК - да отправяш към запеченият НЕлогореев! )) Аз снемам от себе си всяка отговорност за следващото ти Я ПАК! ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола
        Само, че субсидиите ще ги премахнат когато електричките станат евтини. А ДВГ колите ще стават все по-скъпи и скъпи.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Малко не си наясно с нещата- мерцедес от 74 година има данък около 100 евро
          Не лъжи човека, данъка на такава кола е точно 190 евро. АКО е в оригинален вид обаче. Иначе може да стигне и подмине 4-цифрени суми!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола
            Когато тоя момент дойде, няма да можеш да влизаш в градовете изобщо с бензинова кола - както сега става с дизелите. Отделно няма да се изненадам, ако се наложи да плащаш по 500-600 евро данък, пак както стана с дизелите. Просто пояснявам тенденциите

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!

              Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...

              Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/
              Я пак за батерията? Ти май хал хабер си нямаш за какво се плаща месечният наем...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
                Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.
                Що електрокара няма ли поддръжка, за 10 години преди 2 дни ги сметнах че ще отидат около 9000евро на батерията на зои за наем и това май беше при 10000км, а какво остава ако въртиш 20000

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
                  заглавие от Инвестора:
                  В икономически план Германия се държи като джудже, а не като великан


                  Консервативни са, но след втората световна са и комплексирани. Не виждам защо трябва да гледаме колко електрички са купили. - 4800 за месец. Норвегия - 5300
                  Германецът си държи на неговия допотопен мотор. Такива са. Архаични "мотористи". Дават пари, за да си държат старите коли, докато един ден внуците им ги изкопават от гаражите и ги подаряват, за да не им плащат данъците.
                  Малко не си наясно с нещата- мерцедес от 74 година има данък около 100 евро

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Да не се окаже, че за това време токсичността на двг - вече ще е доказано по-малка - и ще трябва Норвегия да прави преференции и на тях... ))
                    Ами според познат който е завършил някаква химия за въглеводородитебнзина и дизела са еднакво токсични, просто тойота си увеличиха пазарния дял сега покрай дизелгейт

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Може просто да се научиш да четеш. Току-виж открил и че на доста подземни паркинги зареждаш безплатно...
                      Колко време ще бъде така, безплатно- още 2-3 години. С електричката се оказа че си плащам бензина за 150000км напред. Не казвам че е лоша, просто пояснявам че е скъпа. В някой прекрасен ден субсидиите ще ги премахнат и тогава какво- ами просто ще има една скъпа кола

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение
                        Американците смятат, че бъдещето е на електромобилите




                        Според ново проучване на The Harris Poll, проведено по задание на Volvo Cars, почти две трети от американските водачи вярват, че бъдещето е на електрически автомобили.
                        Абе не надавам много ухо на това, какво смятат американците.

                        Те 2/3 от 3/4 (на картинката) не могат да различат, та какво остава за нещо по-сложно...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Поднасям извиненията си!

                          Докато съм писал дъъългият си пост долу - акцията на Тесла е отишла на $ 195, което е спад с над 10 % от предишната борсова сесия /преди 2-3 дни/!

                          Мисля, че такъв срив на цената акцията на Тесла не е имала до сега.
                          Нямам данни за IPO-то им. От колко са тръгнали, де. Пък и...някъде да пише че -ама задължително! - от фалита на Тесла трябва да следва едва ли не, световен отказ от електричките? Ще ги правят други, и готово! От ТОВА не се умира.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Спориш с телевизор /черно-бял при това.

                            Нещо да ни кажеш и ти, емисарю - за това, как Мъск "обърна" пазара на елекромобилите в Норвегия?

                            Кога Мъск ще достигне там ЗАВЕТНИЯТ 1 % от пазара, АКО знаеш, че - 0,79 % са закупените:

                            - плъг ин хибриди,

                            - електромобили на различни компании, които НЕ принадлежат на Мъск,

                            .електромобили Тесла.


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Жорж Санд Разгледай мнение

                              Може така да изглежда, но дори и не споря. Просто споделям каквото мисля.
                              Сега нека човекът си държи стария мотор, щом си го обича, нека си го обгрижва, да му сменя масла, ремъци, охлаждащи течности, филтри и тем подобни аксесоари. В един момент дано не се окаже, че само поддръжката за да се движи е по-капиталоемка и времеемка от ел-енергията на електрокара. Няма да ме учуди в един бъдещ момент и това да се случи.

                              Така е удобно да се мисли: електромобилите не изискваЛИ никаква поддръжка!

                              Това да им е само проблемът! Не ме карай да повтарям нещата, които пропускаш: батерия, пробег-автономност, безопасност в електромобила и по зарядните станции, които в страната ни няма да се случат скоро, защото са малко хората, които биха отделили 100 000, нали.../до тук ти стига/...

                              Всъщност, тук не се говори по един важен проблем. Освен скъпата и неефективна батерия - един ремонт - даваш ли си сметка, че налага бракуване на електромобила? Я помисли малко по въпроса - кое избираш да ремонтираш: ротор или статор? Нали знаеш какво е това, мадам? Батерията се купува отделно и струва половин автомобил..., разбира се, ако желаеш да преодоляваш що-годе някакви 200-300 километра..., а и тя една батерия... /сегашната!/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение





                                Съвет: заложѝ повече на шев и кройката...
                                Моооже, харесвам някакви плетки, но не и аз да ги плета, че нямам нерви за това.
                                Пускам си малко ненормална музика за по-приятна вечер и за да кроя по-лесно.
                                https://www.youtube.com/watch?v=1TC02VaB1Rw
                                И все пак настоящето говори и за бъдещето. Трябва да можем и да го разчитаме по-добре.
                                100г. са достойно постижение, но се съмнявам, че следващите 100 не ще са по същия начин.

                                Коментар

                                Working...
                                X